Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Var litt trist det ja.. Har ikke hørt så mye av musikken hans men han er jo en mann, de fleste vet hvem er...

Skrevet

Ble litt lei meg jeg.

Har alltid likt ham.....

Skrevet

Det var trist, RC var en utolig musiker

Skrevet

Veldig trist - men var det noen som leste artikkelen om ham i Aftenposten på nett i dag.. Der de hevder at han sang "George on my mind" :roll:

Lite bomskudd kanskje.. :-?

Skrevet

Ja, der mistet vi enda en musiker med kvaliteter. Fikk lyst til å mimre litt ved å spille RC plater...

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

"Georgia on my mind"- den flotte jazzlaten- vil alltid leve videre. :P

Det er jo det flotte med komposisjon: ideéne og notene lever videre, akkurat som bøker og film. Når nye utøvere kommer til kan de vise sin respekt for idéskaperen ved å fremføre hans verker.

:):)

Skrevet

Det var trist, ja. :cry: Han har jo alltid betydd noe innenfor musikken. Nå må det mimres....

:dagensrose: KozmicBlues

Gjest tusjen
Skrevet

Det er trist.. Han virket sympatisk.. Jeg har ingen musikk med ham. Det eneste jeg har er noe jeg lastet ned for ett år siden og det er "hit the road jack", hvor han synger... Jeg liker den sangen :-)

tusjen

Skrevet

Min storesøster kom en gang for mange år siden hjem med en liten singel-plate. Det var Ray Charles som sang "Georgia" og "Hit the Road, Jack". Jeg spilte den om og om igjen, og jeg ville gi ham øynene mine, om jeg kunne.

Etter alle disse årene er fremdeles hans versjon av "Georgia" noe av det fineste jeg hører.

Gjest GreenSky
Skrevet

Å, det var trist. Jeg så en konsert han hadde i Sydney for et år siden, han virket veldig skrøpelig, satt i rullestol og sånn. Likevel, for en karisma!

Men han vil leve videre gjennom musikken.

Skrevet

Jeg var på konsert med ham for et par år siden. Stemmen var litt rusten, men du verden som det svingte!

En flott musiker.

:-)

Skrevet

Veldig trist! :cry:

Har alltid likt han. En super musiker og en sjarmerende kar. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...