Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har nylig blitt pause, vi er ikke venner på FB, så han skrev dette som offentlig status "truth is everybody is going to hurt you: you just gotta find the ones worth suffering for" av bob marley. Hva legger dere i dette?

Anonymous poster hash: 30995...42d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er usikker på om du er verdt bryet mer.. Hater sånne statuser hvor man må sitte å tyde meningen og hvem deg er rettet til.. Skulle jeg lagt ut noe sånt etter ett brudd/pause, hadde jeg hvertfall skjult det for den det gjaldt.

AnonymBruker
Skrevet

Han er en oppmerksomhetshore. Fysj!

Anonymous poster hash: cc9f3...7d5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han mener at han skal tidlig opp i morgen og vaske rundt i stua si og derfor må dra fram møblene og at han er redd for å få vondt i ryggen eller knærne.

Anonymous poster hash: 2ad01...8d4
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror han mener at han skal tidlig opp i morgen og vaske rundt i stua si og derfor må dra fram møblene og at han er redd for å få vondt i ryggen eller knærne.

Anonymous poster hash: 2ad01...8d4

Ja enten det eller så glemte han noe på butikken og må tilbake for å kjøpe det også er han redd for vondt i knærne for det er asfaltert hele veien frem. Det har nok uansett noe med knærne hans å gjøre.

Anonymous poster hash: 2e2db...864

• Liker 2
Skrevet

Er så utrolig teit å skrive slikt på statusen / bilder og så videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Enten så er han veldig glad i Bob Marley, eller så er han ganske såra.

Anonymous poster hash: 3df78...50a
AnonymBruker
Skrevet

Kan jo være han bare hørte på den sangen og fant ordene passende for hva han følte der og da. Er det pause i et forhold, som mellom dere, så kan han vel få lov til å føle seg litt nedenfor.

Anonymous poster hash: b2c84...de2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...