Gå til innhold

Hva syns du er harry?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De kan jo ta en kikk på hvordan andre menn kler seg i 40 varmegrader, så får de et hint...

Dessuten har jeg ikke sagt at man ikke kan bruke det.

Jeg har personligens juleglitter på treet mitt hvert år.

Jeg har også nieser og små kusiner som har fått tiara og ringer av gullforgylt/sølvbelagt plastikk av meg. Med schtøgge rosa plastikkdiamanter på...

Jeg har også en kjekk adidasshorts i 100%polyester som jeg bruker til å svømme i.

Når jeg er i 40 grader så ser jeg menn i shorts og forskjelliger varianter av skjorte. Hva ser du?

Er ikke dette en shorts?

Anonymous poster hash: e554e...35a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er i 40 grader så ser jeg menn i shorts og forskjelliger varianter av skjorte. Hva ser du?

Er ikke dette en shorts?

Det var siden du hadde innvendinger at jeg postet disse linkene, så det skulle bli enklere å skjønne hva jeg mente å si at jeg synes er harry. Siden du åpenbart hadde et poeng fordi jeg hadde gitt en for dårlig avklart beskrivelse.

Skrevet

Jeg synes det er harry å frivillig ville kalle seg for frue, ref fotballfruen, ingeniørfruen og svømmefruen. :sprettoy:

• Liker 2
Gjest Whitestripes
Skrevet

Bare Gekås Ullared i seg selv er jo harry...

Egentlig er alle svensker veldig harry, kanskje bortsett fra fiffen på Stureplan.

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig er alle svensker veldig harry, kanskje bortsett fra fiffen på Stureplan.

Jeg synes de er mest harry.

• Liker 7
Skrevet

platinablondt hår med gulskjær

tunika og tights

stjerne- og hodeskalleskjerf

listepop

skeive øyebryn som er nappet ovenifra

fulle folk

AnonymBruker
Skrevet

Rasister.

Anonymous poster hash: 0484a...e7f
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg synes de er mest harry.

Ok, da tar vi med dem også. Tenkte jeg skulle være litt snill med svenskene og ikke dra alle over en kam :fnise:

Skrevet (endret)

Hulk Hogan. Stilen hans, barten hans. Alt. Hele familien er harry :P

Spesielt dattra sin påkledning...

http://www.contactmusic.com/pics/le/Woman_In_Cages_3_120811/brooke_hogan_3469581.jpg

Edit:

Mor og datter Hogan på tur.

Skal slite hardt for å finne noe mere harry enn dette synet:

http://www4.pictures.zimbio.com/bg/Brooke+Hogan+Brooke+Linda+Hogan+South+Beach+wQefWLtvlOol.jpg

Endret av Tøytigern
Skrevet (endret)

Folk her på KG som slenger ut kommentaren "White-trailer-trash!" i alle alags tråder.. Stakkars mennesker, ser nesten for meg hvilken type folk de er og hvordan personligheten deres er :P

Anonymous poster hash: 41a6b...861

OT:

Problemet til folkene som slenger rundt seg med dette begrepet er at de ikke vet forskjellen på white-trash og noe de synes er trashy.

Når de snakker om noe som de synes er trashy kaller de det "white trash", uten å ha noen anelse om hva som egentlig ligger i akkurat white-trash begrepet.

Vi har ikke white-trash i Norge av den enkle grunn at et så lagdelt samfunn med sosiale klasser har ikke Norge.

Av samme grunn snakker vi heller ikke om at noen er WASP's i Norge: White anglo-saxon protestants.

Med andre ord er det meningsløst å bruke uttrykket white-trash om noe segment av det norske samfunnet.

Noe disse ikke ser ut til å ha skjønt.

Edit: For dem som måtte lure inkluderer merkelappen white-trash mennesker som lever så desperat, ekskludert og fattig at man ser hvordan de presses til kriminelle handlinger for å overleve...

Trash i denne sammenhengen henviser til mennesker som ikke overholder eller lever etter normale samfunnsnormer og som kan være nokså farlige å komme ut for.

"White trash" er parallellen til nedsettende merkelapper folk setter på afroamerikansk befolkning i fattige byområder med gjeng-problematikk. Folk som ikke har noe håp om å noen sinne kunne jobbe seg opp av fattigdom, fordi det mangler stabilitet, penger, utdannelse og jobber...

Folk som ikke har klesplagg nok til alle barna sine og av den grunn ikke sender alle ungene på skolen samme dag. Barna må rett og slett bytte på, -så den ene sønnen i huset er borte fra skolen mens den andre bruker buksene..

Hvis de i det hele tatt ser noe poeng i å sende ungene til skolen, i stedet for at de dropper ut.

Folk som sover for å ikke merke at de er sultne, som ikke har elektrisitet og påskrudd vann og gass i huset, og som ikke har telefon. Som bader i elva eller vasker seg på nærmeste bensinstasjon fordi de ikke kan betale for vann i krana hjemme.

Mennesker som knapt har råd til å ta bussen og lever fra hånd til munn, tre skritt fra å bo på gata.

Folk på bygda i USA som er det som kalles for "skitten-fattige." Dvs at alt de eier å har er så gammelt og nedslitt at det ser skittent ut, fordi de ikke har penger til nye ting.

Mennsker som må leve på en måte vi i Norge HÅPER vi slipper å se maken til pga velferdssystemet til NAV.

Bare så det var nevnt.

For det irriterer meg at folk kaster rundt seg med det begrepet,som om det betyr mennesker som har billig smak og mødre som gir barna sine kreative navn.

Endret av Tøytigern
Skrevet

(Takk, der fikk jeg endelig sagt det.)

Med andre ord: "Harry" er ikke det samme som "white trash."

De to tingene har ingenting til felles.

AnonymBruker
Skrevet

Eh. de damene som bruker tunika og tights bruker det som regel fordi det er mest flatterende på deres kropp. Hvilke sommerklær skal overvektige damer bruke da`, som ser noenlunde ok ut? Hadde de brukt en liten shorts og kort topp hadde vel det også blitt stemplet som "harry." Jeez!

Anonymous poster hash: d76ff...f43
AnonymBruker
Skrevet

Siv Jensen.

Anonymous poster hash: 8906a...397

• Liker 1
Skrevet

Paradise Hotel

Folk som prøver for hardt å være noe(n)

Hamstring av alkohol før helligdager

Skrevet

Harry for meg er logoflash i denne kategorien: "Også kjøpte jeg meg en navy shirt fra Burberry med et matchende slips i burgundy fra Ralph Loren". Den formuleringen der av ord blir for meg harry og pretensiøst.

Ellers vil jeg nevne:

* Den typiske Oslo-beboer som "bor på Løkka"

* Folk i Oslo som ikke aner at det finnes noe utenfor ring 3.

* Nye biler alá Toyota og Citroën.

* Louis Vuitton-ting

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Kom på et par ting til:

-"luesveis". Altså lyst under og mørkt oppå. Gjerne på middelaldrende damer med kort hår.

-folk som skriver trøtt.no, sliten.com osv.

Skrevet

Parajumpers, CG, røyk, snus, nedlatende mennesker

Christiania Glasmagasin harry?:klo:

AnonymBruker
Skrevet

Potter er harry!

Anonymous poster hash: 0502a...d2f
Skrevet

Christiania Glasmagasin harry? :klo:

Canada Goose ;)

AnonymBruker
Skrevet

Morgenbladet

Anonymous poster hash: 0ec39...534

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...