Gå til innhold

Hva syns du er harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det mest harrye er begrepet harry og hvordan det blir brukt

Som et annet kg medlem så klokelig skrev

"Jeg er i grunn drittlei av "harry"-begrepet.

Det blir masete og kraftløst når det hele tiden kommer fra de samme folka - som lager mote-mat, leser bokklubb-bestselgere, bruker månedslønner på vesker, kjoler og mansjettknapper og som tror sporadiske vinsmakinger skiller dem fra resten av befolkningen. Sånne som for folk med ekte klasse regnes som pretensiøse, patetiske og - ja, harry.

Uten at jeg sier det gjelder deg, smalls. "Harry" sier vel så mye om den som bryker ordet som om den det brukes om."

Harry er et overbrukt begrep som alle mener at alle andre er bare fordi man ikke liker noe andre gjør eller kler seg i eller lever livene sine

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

• LOVE og HOME i sånne hvite bokstaver av tre. For ikke nevne "Home is where the heart is", "Always kiss me good night"-greier(?) som man kan klistre på veggen (Hvis noen skjønner hva jeg mener...)
  • Restylane (
  • Omtale seg selv som "denne frøkna", "frøken Olsen", "dette surrehuet" etc.
  • Vesker fra Michael Kors
  • Shabby Chic
  • Cupcakes

Anonymous poster hash: ea1dc...48a

• Liker 6
Skrevet

SPEEDO!!!!!!!!!

Skrevet

• LOVE og HOME i sånne hvite bokstaver av tre. For ikke nevne "Home is where the heart is", "Always kiss me good night"-greier(?) som man kan klistre på veggen (Hvis noen skjønner hva jeg mener...)
  • Restylane (
  • Shabby Chic
  • Cupcakes

Ja så utrolig enig!

AnonymBruker
Skrevet

• Restylane (
  • Shabby Chic
  • Cupcakes

I følge noen av disse, så har jeg harry ting. Og jeg liker de tingene :D

Anonymous poster hash: d9faf...a8e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Folk her på KG som slenger ut kommentaren "White-trailer-trash!" i alle alags tråder.. Stakkars mennesker, ser nesten for meg hvilken type folk de er og hvordan personligheten deres er :P

Anonymous poster hash: 41a6b...861
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Billige kopier av merkeklær fra syden som lyser "jeg er en billig kopi".

Anonymous poster hash: ab977...671
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også de bokstavene man kan kjøpe som blir "LOVE" eller "HOME" er harry, og de som klistrer ordtak på veggene. Og så synes jeg det er harry med t-skjorter med bilder/motiv på, og med skrift på. Synes egentlig skrift ikke hører hjemme på hverken klær, vegger eller noe annet utenom på papir og i bøker der det hører hjemme. Synes det er harry med tights som går til rett under knærne.

Anonymous poster hash: e05b1...adb
AnonymBruker
Skrevet

DANSKEBÅTEN!!!

Og damer på 50-60 som løper kåte rundt på båten.

Anonymous poster hash: 56736...e1d

Gjest crazycatlady
Skrevet

Tresko

Volvo 240

Gatebil

Sprit

Ølmage

Grilldress

Danseband og country

Countryfestival

Danskebåten

Tights som stopper på leggen, spesielt de med blonder

Orange selvbruning

Selfies

MC Donalds

Navn som Kenneth, Morgan, Johnny, Ronny, Doris, Laila, Tanja osv

Visst steder i Østfold som f.eks Aremark

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer nedover armer, i ansikt og hals.

Jobber med flere som har oppover bena, armer og hele ryggen. Det er kvinner vi snakker om her. Sikkert tøft når du er 25, men hvordan vil du se ut når du er 40.?

Syns det er rett og slett ufyselig.

Så har du de som skal bli ungdom igjen, når du nærmer deg 40. På overarmer og gud hvet hvor. Helt harry med stor h

Anonymous poster hash: a91e5...443
  • Liker 2
Skrevet

Tribal tattoo

hvit tights

gullsmykker/sølvsmykker (på gutter)

bleika hår

øyeskygge med farger som er i feks. lilla, blå osv

påtegna bryn som ikke ser bra ut

tattovering på korsryggen

joggesko (på gutter)

magetopper

løse øyevipper

masse hull i øra som er pryda med "diamant"øredobber

GATEBIL!!!!!!!!!!!!

Jenter som stiller opp i FHM o.l. Det er det mest harry jeg kan se

For store silikonpupper

Overdrevet bruk av restylan

Klær med hasjplante på

Gjest Peanut
Skrevet (endret)

lava-lamper

Og jeg som synes de er så kule. smileys-sad-454841.gif

Følgende synes jeg er harry:

charterturer, røyk, snus, wunderbaum og terninger og hola-hola damer i frontruta, menn med cowboy-boots og frynsete skinnjakker, tobakk eller lommebok i baklomma (med en bukse som viser stumpen), være 30-40 år og skryte av hvor mye man drakk i helgen, være lastebilsjåfør med pondus, skjegg og potetgullpose i førersetet (samtidig som man tuter på damer), gå og handle på storsenteret i grønn og gul treningsdress fra 80-tallet, ha bena på bordet mens man promper i sofaen, gliser og forventer en kjempeapplaus for sjefsprompen, store hårdotter under armene, råne rundt i byen med Sputnik på full guffe, selfies, nedlatende folk og sånne som tror de er bedre enn alle andre (kommer i alle mulige varianter- blant annet dem som sier at de ikke vil snakke med folk som måtte ha den eller den vesken... <_< ).

CG

Hva er CG? <_<

Jeg forbinder det med "Computer generated imagery". O_o

Endret av Peanut
Skrevet

50 år gamle damer kledd som tenåringsdøtrene sine

Råning med gamle hauger av noen biler

motorsykkeklubber

den "type mennesker" som er med på Paradise Hotell…..for å putte de fleste av de i en og samme boks.

AnonymBruker
Skrevet

Singlet på menn er så harry.. Siden jeg bor i syden så ser jeg veldig, veldig mye av det. Grøsser veldig ofte, med andre ord.

t-skjorte/ singlet og shorts på menn

Men hva skal menn ha på seg da? Jeg er enig i at singlet på menn kan være harry her i Norge, men i 40 grader i Thailand så må det vel være greit?

Og hva skal man ha på seg om man ikke får bruke t-skjorte og shorts engang? (ref. innlegget til tøytigeren)

Anonymous poster hash: e554e...35a

• Liker 5
Skrevet (endret)

Men hva skal menn ha på seg da? Jeg er enig i at singlet på menn kan være harry her i Norge, men i 40 grader i Thailand så må det vel være greit?

Og hva skal man ha på seg om man ikke får bruke t-skjorte og shorts engang? (ref. innlegget til tøytigeren)

Anonymous poster hash: e554e...35a

De kan jo ta en kikk på hvordan andre menn kler seg i 40 varmegrader, så får de et hint...

Dessuten har jeg ikke sagt at man ikke kan bruke det.

Jeg har personligens juleglitter på treet mitt hvert år.

Jeg har også nieser og små kusiner som har fått tiara og ringer av gullforgylt/sølvbelagt plastikk av meg. Med schtøgge rosa plastikkdiamanter på...

Jeg har også en kjekk adidasshorts i 100%polyester som jeg bruker til å svømme i.

Endret av Tøytigern
Skrevet

Og jeg som synes de er så kule. smileys-sad-454841.gif

Følgende synes jeg er harry:

charterturer, røyk, snus, wunderbaum og terninger og hola-hola damer i frontruta, menn med cowboy-boots og frynsete skinnjakker, tobakk eller lommebok i baklomma (med en bukse som viser stumpen), være 30-40 år og skryte av hvor mye man drakk i helgen, være lastebilsjåfør med pondus, skjegg og potetgullpose i førersetet (samtidig som man tuter på damer), gå og handle på storsenteret i grønn og gul treningsdress fra 80-tallet, ha bena på bordet mens man promper i sofaen, gliser og forventer en kjempeapplaus for sjefsprompen, store hårdotter under armene, råne rundt i byen med Sputnik på full guffe, selfies, nedlatende folk og sånne som tror de er bedre enn alle andre (kommer i alle mulige varianter- blant annet dem som sier at de ikke vil snakke med folk som måtte ha den eller den vesken... <_< ).

Hva er CG? <_<

Jeg forbinder det med "Computer generated imagery". O_o

Hehe, sorry, CG= Canada Goose, i samme gate som Parajumpers parkasene.

Skrevet

Tights.

Bowling.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske mange ting jeg syns er harry, men det er forskjell på harrysjarmerende (danseband) og blodharry. For meg er det blodharry å oppdatere facebook med "Drekka mer!" og "er det noe drekkings i kvæll ell?" hver helg. Ikke at utsagnene er sååå ille, men de jeg kjenner som legger ut disse statusene utgjør en kategori med mennesker som lever så totalt annerledes enn det jeg gjør, og det blir et skikkelig kultursjokk.. De syns sikkert at jeg er harry når jeg trasker rundt med rød leppestift og lakksko også ;) Harry is in the eye of the beholder, ellerno'...

Anonymous poster hash: 8156c...506
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...