skreppamedleppa Skrevet 30. april 2014 #21 Skrevet 30. april 2014 Det mest harrye er begrepet harry og hvordan det blir brukt Som et annet kg medlem så klokelig skrev "Jeg er i grunn drittlei av "harry"-begrepet. Det blir masete og kraftløst når det hele tiden kommer fra de samme folka - som lager mote-mat, leser bokklubb-bestselgere, bruker månedslønner på vesker, kjoler og mansjettknapper og som tror sporadiske vinsmakinger skiller dem fra resten av befolkningen. Sånne som for folk med ekte klasse regnes som pretensiøse, patetiske og - ja, harry. Uten at jeg sier det gjelder deg, smalls. "Harry" sier vel så mye om den som bryker ordet som om den det brukes om." Harry er et overbrukt begrep som alle mener at alle andre er bare fordi man ikke liker noe andre gjør eller kler seg i eller lever livene sine 7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #22 Skrevet 30. april 2014 LOVE og HOME i sånne hvite bokstaver av tre. For ikke nevne "Home is where the heart is", "Always kiss me good night"-greier(?) som man kan klistre på veggen (Hvis noen skjønner hva jeg mener...) Restylane ( Omtale seg selv som "denne frøkna", "frøken Olsen", "dette surrehuet" etc. Vesker fra Michael Kors Shabby Chic Cupcakes Anonymous poster hash: ea1dc...48a 6
Lillemeg25 Skrevet 30. april 2014 #24 Skrevet 30. april 2014 LOVE og HOME i sånne hvite bokstaver av tre. For ikke nevne "Home is where the heart is", "Always kiss me good night"-greier(?) som man kan klistre på veggen (Hvis noen skjønner hva jeg mener...) Restylane ( Omtale seg selv som "denne frøkna", "frøken Olsen", "dette surrehuet" etc. Vesker fra Michael Kors Shabby Chic Cupcakes Anonymous poster hash: ea1dc...48a Ja så utrolig enig!
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #25 Skrevet 30. april 2014 LOVE og HOME i sånne hvite bokstaver av tre. For ikke nevne "Home is where the heart is", "Always kiss me good night"-greier(?) som man kan klistre på veggen (Hvis noen skjønner hva jeg mener...)Restylane (Omtale seg selv som "denne frøkna", "frøken Olsen", "dette surrehuet" etc.Vesker fra Michael KorsShabby ChicCupcakesAnonymous poster hash: ea1dc...48a I følge noen av disse, så har jeg harry ting. Og jeg liker de tingene :DAnonymous poster hash: d9faf...a8e 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #26 Skrevet 30. april 2014 Folk her på KG som slenger ut kommentaren "White-trailer-trash!" i alle alags tråder.. Stakkars mennesker, ser nesten for meg hvilken type folk de er og hvordan personligheten deres er Anonymous poster hash: 41a6b...861 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #27 Skrevet 30. april 2014 Billige kopier av merkeklær fra syden som lyser "jeg er en billig kopi". Anonymous poster hash: ab977...671 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #28 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes også de bokstavene man kan kjøpe som blir "LOVE" eller "HOME" er harry, og de som klistrer ordtak på veggene. Og så synes jeg det er harry med t-skjorter med bilder/motiv på, og med skrift på. Synes egentlig skrift ikke hører hjemme på hverken klær, vegger eller noe annet utenom på papir og i bøker der det hører hjemme. Synes det er harry med tights som går til rett under knærne. Anonymous poster hash: e05b1...adb
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #29 Skrevet 30. april 2014 DANSKEBÅTEN!!! Og damer på 50-60 som løper kåte rundt på båten.Anonymous poster hash: 56736...e1d
Gjest crazycatlady Skrevet 30. april 2014 #30 Skrevet 30. april 2014 Tresko Volvo 240 Gatebil Sprit Ølmage Grilldress Danseband og country Countryfestival Danskebåten Tights som stopper på leggen, spesielt de med blonder Orange selvbruning Selfies MC Donalds Navn som Kenneth, Morgan, Johnny, Ronny, Doris, Laila, Tanja osv Visst steder i Østfold som f.eks Aremark
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #31 Skrevet 30. april 2014 Tatoveringer nedover armer, i ansikt og hals. Jobber med flere som har oppover bena, armer og hele ryggen. Det er kvinner vi snakker om her. Sikkert tøft når du er 25, men hvordan vil du se ut når du er 40.? Syns det er rett og slett ufyselig. Så har du de som skal bli ungdom igjen, når du nærmer deg 40. På overarmer og gud hvet hvor. Helt harry med stor h Anonymous poster hash: a91e5...443 2
missy_91 Skrevet 30. april 2014 #32 Skrevet 30. april 2014 Tribal tattoo hvit tights gullsmykker/sølvsmykker (på gutter) bleika hår øyeskygge med farger som er i feks. lilla, blå osv påtegna bryn som ikke ser bra ut tattovering på korsryggen joggesko (på gutter) magetopper løse øyevipper masse hull i øra som er pryda med "diamant"øredobber GATEBIL!!!!!!!!!!!! Jenter som stiller opp i FHM o.l. Det er det mest harry jeg kan se For store silikonpupper Overdrevet bruk av restylan Klær med hasjplante på
Gjest Peanut Skrevet 30. april 2014 #33 Skrevet 30. april 2014 (endret) lava-lamper Og jeg som synes de er så kule. Følgende synes jeg er harry: charterturer, røyk, snus, wunderbaum og terninger og hola-hola damer i frontruta, menn med cowboy-boots og frynsete skinnjakker, tobakk eller lommebok i baklomma (med en bukse som viser stumpen), være 30-40 år og skryte av hvor mye man drakk i helgen, være lastebilsjåfør med pondus, skjegg og potetgullpose i førersetet (samtidig som man tuter på damer), gå og handle på storsenteret i grønn og gul treningsdress fra 80-tallet, ha bena på bordet mens man promper i sofaen, gliser og forventer en kjempeapplaus for sjefsprompen, store hårdotter under armene, råne rundt i byen med Sputnik på full guffe, selfies, nedlatende folk og sånne som tror de er bedre enn alle andre (kommer i alle mulige varianter- blant annet dem som sier at de ikke vil snakke med folk som måtte ha den eller den vesken... <_< ). CG Hva er CG? <_< Jeg forbinder det med "Computer generated imagery". O_o Endret 30. april 2014 av Peanut
LunaLove Skrevet 30. april 2014 #34 Skrevet 30. april 2014 50 år gamle damer kledd som tenåringsdøtrene sine Råning med gamle hauger av noen biler motorsykkeklubber den "type mennesker" som er med på Paradise Hotell…..for å putte de fleste av de i en og samme boks.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #35 Skrevet 30. april 2014 Singlet på menn er så harry.. Siden jeg bor i syden så ser jeg veldig, veldig mye av det. Grøsser veldig ofte, med andre ord. t-skjorte/ singlet og shorts på menn Men hva skal menn ha på seg da? Jeg er enig i at singlet på menn kan være harry her i Norge, men i 40 grader i Thailand så må det vel være greit? Og hva skal man ha på seg om man ikke får bruke t-skjorte og shorts engang? (ref. innlegget til tøytigeren) Anonymous poster hash: e554e...35a 5
Tøytigern Skrevet 30. april 2014 #36 Skrevet 30. april 2014 (endret) Men hva skal menn ha på seg da? Jeg er enig i at singlet på menn kan være harry her i Norge, men i 40 grader i Thailand så må det vel være greit? Og hva skal man ha på seg om man ikke får bruke t-skjorte og shorts engang? (ref. innlegget til tøytigeren) Anonymous poster hash: e554e...35a De kan jo ta en kikk på hvordan andre menn kler seg i 40 varmegrader, så får de et hint... Dessuten har jeg ikke sagt at man ikke kan bruke det. Jeg har personligens juleglitter på treet mitt hvert år. Jeg har også nieser og små kusiner som har fått tiara og ringer av gullforgylt/sølvbelagt plastikk av meg. Med schtøgge rosa plastikkdiamanter på... Jeg har også en kjekk adidasshorts i 100%polyester som jeg bruker til å svømme i. Endret 30. april 2014 av Tøytigern
chouette Skrevet 30. april 2014 #37 Skrevet 30. april 2014 Og jeg som synes de er så kule. Følgende synes jeg er harry: charterturer, røyk, snus, wunderbaum og terninger og hola-hola damer i frontruta, menn med cowboy-boots og frynsete skinnjakker, tobakk eller lommebok i baklomma (med en bukse som viser stumpen), være 30-40 år og skryte av hvor mye man drakk i helgen, være lastebilsjåfør med pondus, skjegg og potetgullpose i førersetet (samtidig som man tuter på damer), gå og handle på storsenteret i grønn og gul treningsdress fra 80-tallet, ha bena på bordet mens man promper i sofaen, gliser og forventer en kjempeapplaus for sjefsprompen, store hårdotter under armene, råne rundt i byen med Sputnik på full guffe, selfies, nedlatende folk og sånne som tror de er bedre enn alle andre (kommer i alle mulige varianter- blant annet dem som sier at de ikke vil snakke med folk som måtte ha den eller den vesken... <_< ). Hva er CG? <_< Jeg forbinder det med "Computer generated imagery". O_o Hehe, sorry, CG= Canada Goose, i samme gate som Parajumpers parkasene.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #39 Skrevet 30. april 2014 Det er ganske mange ting jeg syns er harry, men det er forskjell på harrysjarmerende (danseband) og blodharry. For meg er det blodharry å oppdatere facebook med "Drekka mer!" og "er det noe drekkings i kvæll ell?" hver helg. Ikke at utsagnene er sååå ille, men de jeg kjenner som legger ut disse statusene utgjør en kategori med mennesker som lever så totalt annerledes enn det jeg gjør, og det blir et skikkelig kultursjokk.. De syns sikkert at jeg er harry når jeg trasker rundt med rød leppestift og lakksko også Harry is in the eye of the beholder, ellerno'... Anonymous poster hash: 8156c...506 1
Tøytigern Skrevet 30. april 2014 #40 Skrevet 30. april 2014 (endret) Tillat meg å avklare: Herr Harry Antrukket http://uniquefashioninc.com/images/ADIDAS%20MEN%20BLUE%20SHORTS.jpg Herr Normalt Greit Antrukket: http://myntra.myntassets.com/images/style/properties/Roadster-Men-Khaki-SOLID-Shorts_9cff115d2900d26447c4f8578655f50b_images_1080_1440_mini.JPG Herr Vær så snill å Ikke Vis Dem Sånn Offentlig: http://nylon.shorts.20m.com/nyln_grn.jpg Herr Normalt Grei T-skjorte http://cdna.lystit.com/photos/2013/07/09/hugo-boss-sky-blue-firenze-logo-polo-shirt-product-2-11570878-396986267_large_flex.jpeg Herr Kanskje De Har En Annen T-skjorte Med Dem?: http://content.yancor.de/product_images/d_g_dolce_gabbana_t_shirt_rundhals_basic_grau_7208__1400_1.jpg Herr Er De Helt Sikker på at De Ikke Har en Annen T-Skjorte?: http://www.trendsbazar.com/images/d/g/dg-white-cocacola-tshirt-11814-01.jpg Da ble det kanskje litt enklere å forstå hva jeg mente. Endret 30. april 2014 av Tøytigern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå