Gå til innhold

Utdrikningslag med stripper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg driter forsåvidt i dette med stripping, men jeg synes bare det er harry. På samme måte som jeg synes at utrdritningslag er harry.

Anonymous poster hash: 6e805...4db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om mannen vil ha stripper eller gå på strippeklubb så må han jo bare gjøre det da. Det er hans kveld.

Bryr meg fint lite om han ser en nakendame riste på svansen. Det er nakne damer overalt uansett.

Min samboer har vært på live sex show, mulig jeg er litt spesiell da jeg lo så jeg grein da han fortalte hva som foregikk på scenen.

Skrevet

Om mannen vil ha stripper eller gå på strippeklubb så må han jo bare gjøre det da. Det er hans kveld.

Bryr meg fint lite om han ser en nakendame riste på svansen. Det er nakne damer overalt uansett.

Min samboer har vært på live sex show, mulig jeg er litt spesiell da jeg lo så jeg grein da han fortalte hva som foregikk på scenen.

Har vært på det jeg også. Trur aldri jeg har ledd så hardt da det ble mer komikk i det hele enn noe som liksom skal være sexy.

Gjest Vevila
Skrevet

Personlig hadde jeg nok ikke brydd meg, men det er noe med å ta hensyn til partneren sin. Tror man at han/hun ikke hadde likt det så er det vel ikke store offeret å la være å ha den slags underholdning. Viktig å respektere hverandres grenser :)

Skrevet

Personlig hadde jeg nok ikke brydd meg, men det er noe med å ta hensyn til partneren sin. Tror man at han/hun ikke hadde likt det så er det vel ikke store offeret å la være å ha den slags underholdning. Viktig å respektere hverandres grenser :)

Som oftest så vet jo ikke den som skal giftes noe om hva som vil skje i en slik tradisjon da. Så det er jo ikke så mye han kan gjøre om hans "best man" har planlagt dette.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig at noen kan bli sure el.l!

Harry? Definitivt, men jeg ville jo aldri i livet blitt sur.

Hadde han derimot hatt sex med stripperen, hadde det vært noe annet :fnkse:

Anonymous poster hash: 7da27...93b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner virkelig at noen kan bli sure el.l!

Harry? Definitivt, men jeg ville jo aldri i livet blitt sur.

Hadde han derimot hatt sex med stripperen, hadde det vært noe annet :fnkse:

Glemte et viktig ord...

Rettelse: skjønner virkelig IKKE at noen blir sure for det.

Skrevet

Har vært på det jeg også. Trur aldri jeg har ledd så hardt da det ble mer komikk i det hele enn noe som liksom skal være sexy.

Usj ja, etter hva han fortalte tror jeg ikke jeg kunne ha sett det. Jeg hadde sikkert ledd så høyt at jeg hadde blitt kastet ut :fnise:

Gjest Kvinneline
Skrevet

Er egentlig strippere på utdrikningslag så vanlig i Norge? Aldri hørt om det jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...