Gå til innhold

Utdrikningslag med stripper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du syns det var ok?
Min kommende mann har sagt at han ikke ønsker dette (og jeg tror på han - ikke noe å diskutere) og forsåvidt utdrikningslag i seg selv, men jeg bare lurer på hva andre her tenker. Jeg er litt todelt på det. Driter i om han ser en naken jente - men syns kanskje det er kjipere i "anledning bryllup" enn ellers. Ville heller ønsket at han gikk på strippeklubb med kamerater enn å ha en spesifikk jente til å strippe for han i en sånn setting.

Anonymous poster hash: 84bb5...1f9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, hvorfor skal man se på andre nakne, deilige damer rett før en skal gifte seg? Jeg syns sånt er kvalmt.

Anonymous poster hash: 9728b...cb6
  • Liker 4
Skrevet

Nei, hvorfor skal man se på andre nakne, deilige damer rett før en skal gifte seg? Jeg syns sånt er kvalmt.

Ja, ikkesant. Tenk om han gifter seg med stripperen istedenfor

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hva er det egentlig jenter er så redd for når det gjelder dette? Er de så usikre på seg selv at det er problemet? At de er redde for at han/de får se på en pen jente i 15 minutter?

Jeg vil faktisk påstå at det er mye mer intimt å få massasje i 1 time kontra å bli jukka på i 3 minutter av det motsatte kjønn.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ikkesant. Tenk om han gifter seg med stripperen istedenfor

Jeg ser bare ikke vitsen? Forklar meg hva poenget er?

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser bare ikke vitsen? Forklar meg hva poenget er?

Underholdning.

AnonymBruker
Skrevet

Underholdning.

Haha, ja ikke sant. Underholdning faktisk. Vittig! Men nå har uansett ikke kjæresten til ts lyst til det her i det hele tatt da.

• Liker 2
Skrevet

Haha, ja ikke sant. Underholdning faktisk. Vittig! Men nå har uansett ikke kjæresten til ts lyst til det her i det hele tatt da.

Ja, hva mener du det er til hvis det ikke er underholdning?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hva mener du det er til hvis det ikke er underholdning?

Hvis det er det at noe skal underholde som er greien, hvorfor ikke gjøre noe underholdende som ikke er ment for å såre damen eller mannen rett før bryllupet? Hvorfor er det så viktig å se på en annen naken person, og la denne personen gjøre deg kåt før du gifter deg?

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hvis det er det at noe skal underholde som er greien, hvorfor ikke gjøre noe underholdende som ikke er ment for å såre damen eller mannen rett før bryllupet? Hvorfor er det så viktig å se på en annen naken person, og la denne personen gjøre deg kåt før du gifter deg?

Et utdrikningslag skal jo være litt spesielt - noe utenom det vanlige. De færreste har opplevd å se en stripper, så da er det spennende og underholdende at det på en måte er blitt en halvveis tradisjon til den festligheten der.

Du får heller spørre deg hvorfor jenta/dama blir såret av noe slikt, hva er greia? Jeg hadde aldri blitt såret om dama var på jentekveld med en manlig stripper.

Og kåt? Jeg ble ikke akkurat kåt når jeg var på en kamerats utdrekningslag med en stripper, jeg ble underholdt.

Endret av Timza
AnonymBruker
Skrevet

Et utdrikningslag skal jo være litt spesielt - noe utenom det vanlige. De færreste har opplevd å se en stripper, så da er det spennende og underholdende at det på en måte er blitt en halvveis tradisjon til den festligheten der.

Du får heller spørre deg hvorfor jenta/dama blir såret av noe slikt, hva er greia? Jeg hadde aldri blitt såret om dama var på jentekveld med en manlig stripper.

Vet ikke, men de fleste blir hvertfall det (ut i fra hva jeg har lest osv), så jeg syns det er unødvendig å gjøre noe som kanskje vil såre partneren på den måten. Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at mange ikke hadde likt en sånn situasjon, og jeg syns heller ikke det er rart at fyren til ts ikke ønsker det!

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke, men de fleste blir hvertfall det (ut i fra hva jeg har lest osv), så jeg syns det er unødvendig å gjøre noe som kanskje vil såre partneren på den måten. Jeg syns ikke det er rart i det hele tatt at mange ikke hadde likt en sånn situasjon, og jeg syns heller ikke det er rart at fyren til ts ikke ønsker det!

For å si det slik så hadde jeg nok også sagt til dama at "nei, dette ønsker jeg ikke" hvis jeg fikk spørsmålet for å kjøre en hvit løgn. Kan jo ikke si sikkert at han også har vært "snill", men det er jo en sjanse for det.

Menn/gutter blir uansett kåte rundt om i det daglidagse, og nå er det jo ikke lenge til sommeren heller med lettkledde jenter i heller lite tøy på stranda, så hva gjør dere da? Dere som nekter dette? Hvis "kåtskap" er grunnen til at dere blir såret mener jeg, eller at dere blir såra når han blir kåte av andre folk en kun dere? Må jo sperre fyren inne da isåfall.

AnonymBruker
Skrevet

For å si det slik så hadde jeg nok også sagt til dama at "nei, dette ønsker jeg ikke" hvis jeg fikk spørsmålet for å kjøre en hvit løgn. Kan jo ikke si sikkert at han også har vært "snill", men det er jo en sjanse for det.

Menn/gutter blir uansett kåte rundt om i det daglidagse, og nå er det jo ikke lenge til sommeren heller med lettkledde jenter i heller lite tøy på stranda, så hva gjør dere da? Dere som nekter dette? Hvis "kåtskap" er grunnen til at dere blir såret mener jeg, eller at dere blir såra når han blir kåte av andre folk en kun dere? Må jo sperre fyren inne da isåfall.

Hvorfor hadde du løyet til dama om det? Skjønte ikke den.

Du skjønner vel at det er en helt annen situasjon å se en jente i bikini enn å ha en dansende, tøsete stripper vrikke seg på fanget ditt? Syns det ble en veldig merkelig sammenligning.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Åja, glem det, misforstod det første du skrev. Så du hadde løyet henne opp i trynet for å ikke såre henne? Herregud. Skaff deg litt respekt for de du er glad i.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor hadde du løyet til dama om det? Skjønte ikke den.

Du skjønner vel at det er en helt annen situasjon å se en jente i bikini enn å ha en dansende, tøsete stripper vrikke seg på fanget ditt? Syns det ble en veldig merkelig sammenligning.

Det spørs helt på dama. Om hu er dramaqueen og reagerer på alt slikt, så hadde jeg tatt en hvit løgn for å slippe problemet. Det å måtte nekte å være med på festen og si dette til kamerater hadde uansett vært uaktuelt hvis hun på en eller annen idiotisk måte hadde nekta meg å gå.

Men jeg går uansett ikke etter slike damer da jeg omtrent har som krav at hu må være litt rund i kantene og ikke være en av de som setter grenser og shit for typen sin. De jentene har som regel ingen selvtillitsproblemer og har lettere for å stole på folk, så det er selvsagt både enklere for meg selv, og jenta.

Sammenligningen er jo at man kan bli kåt av å ligge på stranda også. Siden du tok opp dette.

Skrevet

Åja, glem det, misforstod det første du skrev. Så du hadde løyet henne opp i trynet for å ikke såre henne? Herregud. Skaff deg litt respekt for de du er glad i.

Svaret på denne finner du lengre opp. De fleste jeg dater og er med er ikke dramaqueens, så da trenger jeg heller ikke å komme med slike tåpelige hvite løgner for å unngå å såre jenta da de uansett forstår at det er intet annet enn underholdning og ikke noe som er en trussel for hu.

Skrevet

Utrolig harry med stripper.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs helt på dama. Om hu er dramaqueen og reagerer på alt slikt, så hadde jeg tatt en hvit løgn for å slippe problemet. Det å måtte nekte å være med på festen og si dette til kamerater hadde uansett vært uaktuelt hvis hun på en eller annen idiotisk måte hadde nekta meg å gå.

Men jeg går uansett ikke etter slike damer da jeg omtrent har som krav at hu må være litt rund i kantene og ikke være en av de som setter grenser og shit for typen sin. De jentene har som regel ingen selvtillitsproblemer og har lettere for å stole på folk, så det er selvsagt både enklere for meg selv, og jenta.

Sammenligningen er jo at man kan bli kåt av å ligge på stranda også. Siden du tok opp dette.

Men du snakker jo om at en stripper bare er underholdning, som så mye annet er. Hvorfor må du da lyve om at du har lyst? Jo, nettopp fordi det ligger mer i det enn bare underholdning. Jeg hadde hvertfall aldri vært sammen med en fyr som syntes sånt var noe stas.

• Liker 3
Skrevet

Men du snakker jo om at en stripper bare er underholdning, som så mye annet er. Hvorfor må du da lyve om at du har lyst? Jo, nettopp fordi det ligger mer i det enn bare underholdning. Jeg hadde hvertfall aldri vært sammen med en fyr som syntes sånt var noe stas.

Som sagt så fikk jeg ikke noe særlig ut av det å se på ei stripper. Det er blitt opplevd og ikke noe jeg lengter etter for å si det sånn, da er standupshow f.eks bedre. Men ja, før jeg hadde opplevd det så hadde jeg selvfølgelig lyst til det kun pga nyskjerrighetens skyld.

Det ligger mer i det enn underholdning? Jaja, du får fortsette å lage vrangforestillinger i hva det er. Det er et show på samme måte som at teater er et show. Det er underholdning. Det er ingen normal kameratgjeng som ønsker å sitte på samme rom i pølsefest og ende opp med med en haug ståkuker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...