AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #1 Skrevet 30. april 2014 Dersom din mann hadde opplevd noe lignende? Hadde du forventet at han skulle bedt dem slutte å vise seg naken for ham/sagt han var opptatt? Eller hadde du ikke brydd deg om at han nøy disse jentene og "ble med på moroen" slik disse gjør? Vet at dette er helt urealistisk, men flere av disse pizzabudene hadde garantert kjæreste. Anonymous poster hash: a4b3b...45b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 http://elitedaily.com/humor/super-hot-girls-get-naked-delivery-men-hilarious-topless-delivery-prank-video/ Her er videoen. Anonymous poster hash: a4b3b...45b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Dersom din mann hadde opplevd noe lignende? Hadde du forventet at han skulle bedt dem slutte å vise seg naken for ham/sagt han var opptatt? Eller hadde du ikke brydd deg om at han nøy disse jentene og "ble med på moroen" slik disse gjør? Vet at dette er helt urealistisk, men flere av disse pizzabudene hadde garantert kjæreste. Anonymous poster hash: a4b3b...45b Morsomt! Min eks fortalte meg at det gøyeste med å være pizzabud i sin ungdom, var når damer han leverte til var kledd i bikini og en gang bare et håndkle rundt. Som om jeg fant det "gøy"...Anonymous poster hash: f9919...796 1
Spaghetti Skrevet 30. april 2014 #4 Skrevet 30. april 2014 Tenk om det hadde vært omvendt. Naken mann mens budet var en dame. Hadde det vært like morsomt? Personlig hadde jeg nok blitt litt satt ut, men jeg er tross alt på jobb (I Norge bruker vel de fleste bud en slags "uniform" eller klær med firmaets logo) og det vil si at jeg representerer firmaet. Da er det uaktuelt å "bli med på morroa" og jeg hadde forsøkt å forholde meg profesjonell. Dessuten så er ikke det der jenter jeg har lyst til å bruke tiden min på, spøk eller ei. Synes det er litt tullete å bruke kroppen sin på den måten, også. Det er også litt respektløst ovenfor budene. Jeg er nok kjedelig. Huff. 11
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Tenk om det hadde vært omvendt. Naken mann mens budet var en dame. Hadde det vært like morsomt? Personlig hadde jeg nok blitt litt satt ut, men jeg er tross alt på jobb (I Norge bruker vel de fleste bud en slags "uniform" eller klær med firmaets logo) og det vil si at jeg representerer firmaet. Da er det uaktuelt å "bli med på morroa" og jeg hadde forsøkt å forholde meg profesjonell. Dessuten så er ikke det der jenter jeg har lyst til å bruke tiden min på, spøk eller ei. Synes det er litt tullete å bruke kroppen sin på den måten, også. Det er også litt respektløst ovenfor budene. Jeg er nok kjedelig. Huff. Syns ikke du er kjedelig, det virker som du har veldig flotte holdninger! Og nei, hadde det vært nakne menn og kvinnelig pizzabud hadde de vel blitt arrestert eller noe sånt.. Anonymous poster hash: a4b3b...45b 4
Gjest constance90 Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Haha nei hadde typen blitt utsatt for noe slik så hadde jeg tullet med. Det er så urealistisk og i såfall "once in a lifetime" at jeg hadde bare ledd 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Tenk om det hadde vært omvendt. Naken mann mens budet var en dame. Hadde det vært like morsomt? Personlig hadde jeg nok blitt litt satt ut, men jeg er tross alt på jobb (I Norge bruker vel de fleste bud en slags "uniform" eller klær med firmaets logo) og det vil si at jeg representerer firmaet. Da er det uaktuelt å "bli med på morroa" og jeg hadde forsøkt å forholde meg profesjonell. Dessuten så er ikke det der jenter jeg har lyst til å bruke tiden min på, spøk eller ei. Synes det er litt tullete å bruke kroppen sin på den måten, også. Det er også litt respektløst ovenfor budene. Jeg er nok kjedelig. Huff. Ja, wow - du er pizzabud. Da må man være profesjonell! LOL Anonymous poster hash: 3f1e1...451 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Det er tragisk at ikke en eneste av mannfolkene bare kan gjøre jobben sin og klare å gå videre. Anonymous poster hash: 5194e...493 8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #9 Skrevet 30. april 2014 En gang jeg ventet kjæresten min åpnet jeg døren sånn som hun jenta helt i begynnelsen i videoen gjør(med bare håndkle rundt seg). Bare at jeg ikke mistet håndkleet da. Banker på døra, jeg ventet kjæresten, og når jeg åpner står postmannen der. Verste var at jeg måtte signere på en sånn elektronisk duppeditt så håndkleet holdt nesten på å dette av. Ekstremt flaut Anonymous poster hash: ff6e2...cf7 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 En gang jeg ventet kjæresten min åpnet jeg døren sånn som hun jenta helt i begynnelsen i videoen gjør(med bare håndkle rundt seg). Bare at jeg ikke mistet håndkleet da. Banker på døra, jeg ventet kjæresten, og når jeg åpner står postmannen der. Verste var at jeg måtte signere på en sånn elektronisk duppeditt så håndkleet holdt nesten på å dette av. Ekstremt flaut Anonymous poster hash: ff6e2...cf7 Hahah Anonymous poster hash: a4b3b...45b
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Jeg hadde kanskje ikke forventet at han ba de kle på seg, han er jo i deres hus. Men jeg hadde forventet at han oppførte seg profesjonelt, tok betalt for pizzaen og forlot stedet uten å kikke så altfor mye (sikkert vanskelig å trekke til seg øynene). De folka der dreit seg ut. Helt tragisk at ingen av de faktisk klarte å gå derfra, hva fan trodde de kom til å skje? Anonymous poster hash: 9db39...793 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Skrevet 30. april 2014 Hehe, dette er latterlig, menmen, dere kvinner må jo bruke kroppen for å lage underholdning! Anonymous poster hash: 7ac7e...8c2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #13 Skrevet 30. april 2014 Kjenner faktisk til en historie om et pizzabud her i Norge som skulle levere til en eldre fast kunde. Alder 50+ og kvinne. Hun ba alltid om den samme ansatte til å levere, og hun brukte pizzaen som unnskyldning for å prøve å få sex. Sa hun kunne betale med sex istedenfor penger. Pizzabudet ble helt skremt og nektet å levere til henne flere ganger. Anonymous poster hash: 45e40...82f 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #14 Skrevet 5. mai 2014 Det er tragisk at ikke en eneste av mannfolkene bare kan gjøre jobben sin og klare å gå videre. Anonymous poster hash: 5194e...493 Hele greia er arrangert, mennene er skuespillere de også.Anonymous poster hash: 4270d...c9c 1
Gjest Heartbeat Skrevet 5. mai 2014 #15 Skrevet 5. mai 2014 Tenk om det hadde vært omvendt. Naken mann mens budet var en dame. Hadde det vært like morsomt? Personlig hadde jeg nok blitt litt satt ut, men jeg er tross alt på jobb (I Norge bruker vel de fleste bud en slags "uniform" eller klær med firmaets logo) og det vil si at jeg representerer firmaet. Da er det uaktuelt å "bli med på morroa" og jeg hadde forsøkt å forholde meg profesjonell. Dessuten så er ikke det der jenter jeg har lyst til å bruke tiden min på, spøk eller ei. Synes det er litt tullete å bruke kroppen sin på den måten, også. Det er også litt respektløst ovenfor budene. Jeg er nok kjedelig. Huff. Synes du høres fornuftig ut 2
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #16 Skrevet 5. mai 2014 Ja, wow - du er pizzabud. Da må man være profesjonell! LOL Anonymous poster hash: 3f1e1...451 På jobb skal man være profesjonell, uansett hvilket yrke det er snakk om. Anonymous poster hash: 0d549...094 4
QueenOfTheSidewalk Skrevet 5. mai 2014 #17 Skrevet 5. mai 2014 (endret) Jeg tror ingen som leverer mat har tid til det i Norge, de har ofte flere de skal levere til innen en tidsfrist. Dessuten vil man gjerne ikke ha sparken, så tidspunktet man oppholder seg der kommer til å være kortvarig. Jeg selv hadde ikke satt pris på det, kan hende jeg hadde bedt dem kle på seg. Endret 5. mai 2014 av Evilposelos 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2014 #18 Skrevet 5. mai 2014 Ja, wow - du er pizzabud. Da må man være profesjonell! LOL Anonymous poster hash: 3f1e1...451 Ingen yrker er for lave til å ha et snev av yrkesstolthet. Jeg hadde aldri ansatt deg til noe som helst, med den ræva holdningen der. Anonymous poster hash: 42ac8...975 5
SuperFace Skrevet 5. mai 2014 #19 Skrevet 5. mai 2014 Jeg hadde rett og slett forventet at han oppførte seg som om de ikke var nakne og pågående
Crobern Skrevet 5. mai 2014 #20 Skrevet 5. mai 2014 Jeg ble så flau over han som måtte kjenne på varene for å kåre en vinner, så jeg orket ikke å se på mer. Haha. Om mannen min hadde fortalt at dette hadde skjedd, så tror jeg ikke at jeg hadde reagert så fælt. MEN om det var fanget på film, og jeg fikk se at det foregikk som han jeg ble flau over, så hadde jeg blitt en smule sint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå