Gå til innhold

Hvordan kom du i kontakt med kjæresten din første gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo veldig ofte at man ser eller møter en person et eller annet sted som man umiddelbart syns at er ufattelig tiltrekkende eller har noe spennende ved seg. Men det er jo ikke alltid så lett å komme i kontakt med den personen. Som regel går man bare fordi den personen på butikken, eller sitter sammen på et fly, og så møtes man aldri igjen.

Hvordan kom dere i kontakt med deres kjæreste første gang? Og hvordan gikk det derfra til at dere begynte å møtes? :-)

Anonymous poster hash: ab33b...b9b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg danser salsa så jeg tok en helg i en større by for å få nye impulser. Med en gang jeg kom inn på utestedet møtte jeg blikket til en flott og smilende mann, han spurte meg om jeg ville danse. Vi danset hele kvelden mens han så og smilte til meg. Vi pratet litt og vekslet mob nr på slutten av den kvelden. Jeg reiste hjem og begynte å sende meldinger, det ballet seg på og vi begynte å treffes i helger i både hans og min by. Tilslutt ble vi sammen <3 Herlig å være sammen med en jeg kan danse med :D

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi gikk på samme skole da vi var ungdommer.

Anonymous poster hash: f1b43...102

Skrevet

Sjekkested på internet 😄 Han er den første mannen jeg noengang sendte første brevet til - det utviklet seg fort og ved første møte var det kjærlighet ved første blikk ❤

AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes i gruppeterapi.

Anonymous poster hash: 65d8a...c87
  • Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet

Hvordan kom dere i kontakt med deres kjæreste første gang? Og hvordan gikk det derfra til at dere begynte å møtes? :-)

Anonymous poster hash: ab33b...b9b

Vi traff hverandre på en skole og ble venner. Jeg hadde ikke noe romantisk agenda og det ble et vennskap som utviklet seg til noe mer. Vi har nå vært sammen i 20 år - gift i 12 år, og har to barn, et barn på barneskole og en videregående.

AnonymBruker
Skrevet

Møttes først på chat på nrk.. Mange år siden. Før alle hadde internett. Nå er vi gift.

Anonymous poster hash: cad32...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Vi var naboer, og jeg var den plagsomme lille ungen som absolutt ville se på mens han spilte.

Anonymous poster hash: ac33f...8b7
AnonymBruker
Skrevet

Tinder, han er fantastisk! :)

Anonymous poster hash: 4e97b...517
AnonymBruker
Skrevet

På ungdomscamping på Sørlandet.

Så jobbet en kompis av meg sammen med, kompisen hans, og A ble det litt festing.

Men skjedde ikke det store før året etter. Ny tur på ungdomscamping, og ut på byen når vi kom hjem. Da var det bare oss 2 fra da av. 16 år siden❤

Anonymous poster hash: eb23c...5e1

AnonymBruker
Skrevet

Ham er en kollega av en slektning, og skulle hjelpe meg med å flytte. Det var noe der med en gang jeg så ham, før vi snakket sammen. Lusket rundt på facebook og googlet ham etter det. Tok kontakt ettee noen måneder og da var det han som flyttet inn etter to date. Er en del år siden nå, og får fortsatt samme følelsen når jeg ser ham :-)

(Poster anonymt da jeg ikke vil bekjente skal vite nicket mitt her inne)

Anonymous poster hash: a66ca...782

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi traff hvarandre via felles venner... Han trodde jeg var interessert i kompisen hans (han som introdoserte oss).. :fnise:

Vi begynte og chatte litt på facebook, før vi møttes igjen på et utested (helt tilfeldig). "BANG" sa det, siden har det vert oss 2 (snart 3) :gravid:

Anonymous poster hash: 4248a...c86
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han fant meg på den lokale dagligvarehandelen :P Jeg satt i kassa og han kom og handlet hver gang jeg hadde kveldsvakt. Og så snoket han på nett til han fant meg (den gang var det Blink som var det store, Facebook fantes ikke), og så inviterte han meg hjem på middag :) Takk og pris for gutter som tør å ta initiativ!

Anonymous poster hash: 11acb...231

AnonymBruker
Skrevet

I en bar.

De jeg har datet tidligere;

- På et utested (dog vi hadde sett hverandre tilfeldig her og der tidligere og kjente hverandre igjen)

- I en middag gjennom felles venner.

Hvordan det utviklet seg var samme hver gang - han ba om nummer og sendte senere meld med spm. om en date (middag).

Anonymous poster hash: 5eb23...aa0
Skrevet

Han sendte meg en melding ut fra et tema vi begge snakket om på nettet. Siden har vi snakket hver eneste dag. Møtte ham første gang ca 3uker etter den første meldingen. Ble sammen etter andre gang vi møttes.

Dette er nå ca 6mnd siden.

AnonymBruker
Skrevet

Chatroulette

Anonymous poster hash: bb1a8...47b

Skrevet

For 11 år siden ble jeg med ei venninne på dansing. Etter en audition var jeg tatt opp i gruppa. Han var kamerat med lederen for dansegruppa og var også tilstede. Det var kjærlighet ved første blikk (fra hans side ihvertfall da jeg kun var en forvirra 17-åring og ikke tenkte noe særlig, men syntes jo han var kjekk), så han meldte seg inn i gruppa han også selv om han ikke var særlig begeistret for dans - han gjorde det visstnok for å få møtt meg :fnise:

Etterhvert begynte vi å møtes på fritiden men da alltid som en del av en vennegjeng. Han levde et kaotisk liv og vi kranglet en del (jeg nektet meg selv å falle for han da jeg så hva slags liv han levde, så jeg var jo såååå avvisende). Og han tenkte også at han ikke kunne involvere meg i hans kaotiske liv. Så vi møttes ikke sjeldent, men kan si vi var venner. Den dagen han forstod at han virkelig hadde blitt forelsket i meg, mistet vi kontakten.

Årene gikk, og plutselig tar en felles venninne av oss (som var med i denne vennegjengen) kontakt med han på Facebook (hun ville vel høre hvordan det går med gamle kjente). Han husket ikke henne lenger men kjente igjen meg på ett av hennes Facebook-bilder. Han spurte etter meg og hun gav han nr mitt (etter å ha spurt meg først da vel og merke... Jeg ble jo helt paff!). Det viste seg at han fortsatt hadde følelser for meg og det har vært noen tøffe år... Så møttes vi kort etter og ble endelig sammen :rodmer:

Skrevet

Jeg så ham i kø på en kaffebar og syntes at han var utrolig pen, så jeg gikk bort for å snakke med ham. Veldig ukomplisert. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi møttes på en konsert i Oslo av alle ting. Bor i en annen del av landet begge to. Fyren la meg til på facebook og en uke etter var vi begge på fest hos felles venner. Derfra gitt det slag i slag :P

Anonymous poster hash: 281fc...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...