Gå til innhold

Dama var utro! Jeg valgte og bli og prøve på nytt, meeen..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca et halvt år siden var min samboer utro, altså i edru tilstand, hun var usikker på vårt forhold. Vært sambo i 6 år.

Hun kuttet all kontakt med fyren etter jeg fant ut av hun var utro. Jeg har fått passordet til alt hun eier og har, og hun har slettet ham fra alle sosialemedier osv.

Men fortsatt tenker jeg på om hun skal bli usikker igjen, og om dem driver og prater på en måte jeg ikke får med meg..

Jeg blir skikkelig sliten av og tenke på dette, då jeg gjør det ca 70% av dagen. Eneste gangene jeg kan slappe av er om natten når hun sover.. -.-

Jeg trodde det skulle bli bedre, men det ser ikke slik ut vertfall..

Jeg kan heller ikke være borte fra hjemmet vårt feks på jobbreise elns fordi då kommer tankene og jeg blir ufattelig stresset osv om hun skal være alene hjemme 1 natt eller 2...

HATER dette, skal ikke være sånn. Og jeg holder på og klikke av og prøve overvåke, sjekke etter ting som ikke stemmer, om hun prøve og lyve osv.

Blir sliten, er 25 år gammel, og leit og bruke livet sitt på og tenke og spekulere, sånn har jeg hatt det i ca 6 mnd.

Men nå begynner det og slite på kropp og sjel, trøtt og lei av alt stresse dette medfølger :)

Noen som har kommet seg igjennom noe sånt på en normal måte? hvor lang tid tok det osv?

Anonymous poster hash: 599c6...b6d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har det jo ikke bra. Gjør det slutt og gå videre, kanskje finner dere tilbake til hverandre etterhvert, kanskje vil dere se at dere ikke var ment til å vare. Time will show. Men du kan ikke slite med de tankene og dama di kan ikke kontrolleres slik dere holder på nå.

Anonymous poster hash: c37cb...2e7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff. Blir ofte slik etter utroskap. Man kan si man tilgir, men man glemmer ikke. Vil jo alltid være der i bakhodet. Er ganske så ødeleggende. Noe blir liksom borte.

Anonymous poster hash: 8bba4...47e
  • Liker 2
Gjest Makemeloveit
Skrevet

Synes det blir feil å si at du skal gjøre det slutt pga dette, nettopp fordi du "bare" er redd. Du har ingen mistanker eller bevis på at hun har gjort/gjør det samme igjen. Jeg forstår veldig godt at du er usikker, stresset og redd! Det hadde jeg også vært. Det ligger veldig mye i det at man kan tilgi, men aldri glemme. Jeg synes du burde prate med henne og si hvordan du føler det, kanskje hun kan betrygge deg mer? Om du føler det sånn lenge og du blir fysisk dårlig, da ville jeg kommet meg vekk. Utroskap er aldri ok, men noen lærer faktisk av det, andre ikke! Lykke til :klem:

Skrevet

Vet veldig godt hvordan du har det. Du må velge, enten så får du ha det som du har det, du kan gå ifra henne, eller du kan velge å stole på henne og slutte sjekke ting og bekymre deg! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje parterapi kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 556a1...a4f

Skrevet

Les deg opp på sex, kvinnens behov,og finn ut hva hun liker best.

Gjør sexen så bra for henne at du VET at alt annet blir helt uinteressant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble sveket på en vond måte av samboeren min(ikke utroskap), og sleit veldig med det i lang tid. Helt til jeg bare ble helt kald og ikke klarte å føle noen ting lengre. Det holdt på å skille oss, men etter en periode der jeg kom meg på beina igjen og begynte å få selvtilliten tilbake, ble alt bedre. Nå har vi det ganske fint.

Det er veldig individuelt hvordan vi takler ting, du må bare tenke over om dette er noe du er villig til å leve med.

Anonymous poster hash: 4cec2...3ee
Gjest stian86
Skrevet

Fins ikke en unnskyldning for og være utro, om man er usikker på forholdet snakker man samme . Man går ikke til en annen kuk for så og syte sin nød. Håper for din del du kommer deg videre, ikke kast vekk tiden din på hun.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vet hvordan du har det. Jeg ble etter hans utroskap. Men etter fire år med stress og nedbrytende tanker måtte jeg bare gå. Skulle ønske jeg innså at det ikke kom til å gå med en gang og spart meg selv for fire meget tunge år.

Anonymous poster hash: b987e...6b3
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min var emosjonelt utro mot meg for 4 måneder siden. Det tok meg 4 måneder før jeg virkelig klarte å stole på at hun er 100% ut av tankene hans. Det må jo være mye verre med fysisk utroskap. Jeg sliter fremdeles med å tro på at det er meg han vil ha, at han setter pris på meg og aldri ville valgt en annen jente framfor meg. Hater også å gå rundt med disse tankene, masse usikkerhet..

Kjæresten min og henne jobber sammen av og til. Per dags dato hadde jeg aldri taklet at de stod og snakket og hygget seg om ting som ikke hadde med jobben å gjøre. Er jo tross alt ei jente han har vært betatt av. Vet hvor vanskelig du har det!

Anonymous poster hash: dc6e5...23b
  • Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

Du er 25 år, ikke kast bort tiden din på ei dame som kastet bort din. Gå videre!

Skrevet

Du får igjenn selvrespekten din dumper partneren og finner seg noen som du passer med som ikke er utro?

Helt ærlig, Du har prøvd og det funker ikke(funker sjelden for folk flest).

Så lenge du sitter med den følelsen du gjør så vil forholdet ryke før eller siden, det er bare et tidsspørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...