gustav Skrevet 5. mai 2014 #21 Skrevet 5. mai 2014 Norge Sverige Danmark Irland Storbrittannia Tyskland Nederland Belgia Luxembourg Frankrike Monaco Portugal Spania Sveits Lichtenstein Italia Vatikanstaten Østerrike Tsjekkia Slovenia Kroatia Ungarn Bulgaria Hellas Tyrkia Dominikanske Republikk Cuba Hvor jeg har vært oftest - i tillegg til Norge seff - er Nederland pga svigerfamilie 2-3 ggr i året. Har nærmest tilgode å ikke like meg noe sted, muligens pga godt selskap Drømmeferien over alle må ha vært turen til Cuba. Favorittferiemåten vår må allikevel være egen bil og telt nedover Europa, med Italia som førstevalg. Deilige små piazzaer, avslappa (selv om italienerne ikke akkurat høres sånn ut) og med herlig temp både i luft og hav. I år skal vi under foten, gleder meg!!
FantasDick Skrevet 6. mai 2014 #22 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har en sinnsykt reiselyst, men har dessverre reist altfor lite. - Sverige - Danmark - Finland - Russland - Tyskland - Tyrkia - Hellas - Kroatia - Bosnia - Bulgaria And that's about it. Sier som flere at det er vanskelig å si hvor jeg likte meg best, da jeg har funnet noe å like alle stedene, men jeg vil fremheve Hamburg i Tyskland, Split i Kroatia og Mostar i Bosnia som spesielt fine byer. Ett eller annet med disse byene som ga meg noe helt spesielt - storkoste meg!
K.B.E Skrevet 6. mai 2014 #23 Skrevet 6. mai 2014 Finland Danmark Frankrike Italia Hellas Kypros England Tyskland Irland Skottland - nærmere sagt Orknøyene. Brasil USA (Los Angeles, Monteray, San Francisco, Seattle og to ganger New York) Jeg har også vært i Canada, men det var bare på dagstur (fra Seatlle). Jeg må si jeg har likt meg best i USA. England og Brasil deler en andreplass. En av de beste opplevelsene var Universal studios hollywood. Det var noen filmer jeg måtte få meg meg etter den dagen. Var også supert å få reise på studietur til New York med klassen fra folkehøgskolen. Da var et performance show vi var på et av høydepunktene.
Kraula Skrevet 6. mai 2014 #24 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har vært iiiii Argentina Polen Frankrike Tyskland Brasil USA (California, Florida, Tennessee, New Mexico, Arizona, Kentucky, Illinois, Texas, Iowa, Wyoming, Idaho, Colorado +++) Sveirge Danmark Storbritannia Kypros Hellas Spania (Gran Canaria) Italia Monacco Mener jeg ikke har glemt noen nå. Jeg var alene i Hellas, det var ganske deilig. I Italia var folk utrolig hyggelige, men det var de også mange steder i USA. Det vakreste stedet, som også opplevdes som mest eksotisk, var ørkenen i New Mexico og Arizona. Det er veldig lenge siden jeg var i Sør-Amerika, men det var en utrolig opplevelse å kunne leve hos mennesker som ikke levde under så gode kår som vi gjør i Norge. I tillegg hadde de utrolig god mat! Kypros var det stedet jeg likte minst. Agia Napa var ikke min greie.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #25 Skrevet 6. mai 2014 Norge, Sverige, Danmark, Finland, Island, Polen, England, Estland, Tyskland, Spania, Kina, Egypt. Egypt og Kina har vært favorittene å besøke. Så fantastisk mye flott å se/oppleve. I Egypt var vi på cruise på Nilen. Vi så ufattelig mange flotte templer osv langs Nilen. Kongenes dal. Ballongferd over Luxor. Dykking og snorkling. Kjøre ATV ut i ørkenen. Ri på dromedar. Se pyramidene. Markeder i Cairo. Jeg drar gjerne tilbake om/når jeg føler det er trygt nok. Det var ett par steder vi hadde tenkt å se men som vi ikke fikk muligheten til sist gang på grunn av opprør.Anonymous poster hash: 4d222...5f5
Serafina. Skrevet 6. mai 2014 #26 Skrevet 6. mai 2014 Danmark, Sverige Belgia Frankrike Spania Portugal Tsjekkia Sveits Estland Hellas Storbritannia Monaco Italia Polen USA Marokko Egypt Kenya Thailand Kina Filippinene Jeg tror et par er ureglementert fra listen, muligens. Den beste ferien er uten tvil turen til Kenya, en fantastisk opplevelse.
The Kitten Skrevet 6. mai 2014 #27 Skrevet 6. mai 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Sveits Monaco Italia Nederland Belgia Gibraltar England Skottland USA Forente arabiske emirater Spania Marokko Hellas Kypros Tyrkia Thailand Laos Vietnam Singapore Indonesia Malaysia Estland Polen Latvia Tsjekkia Israel Palestina Er umulig å velge en favoritt.
The Kitten Skrevet 6. mai 2014 #28 Skrevet 6. mai 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Sveits Monaco Vatikanstaten Italia Nederland Belgia Gibraltar England Skottland USA Forente arabiske emirater Spania Marokko Hellas Kypros Tyrkia Thailand Laos Vietnam Singapore Indonesia Malaysia Estland Polen Latvia Tsjekkia Israel Palestina Er umulig å velge en favoritt.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #29 Skrevet 7. mai 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Finnland Tyrkia Hellas Spania England Nederland Belgia Frankrike USA Tsjekkia Anonymous poster hash: de36d...806
Askmeagain89 Skrevet 7. mai 2014 #30 Skrevet 7. mai 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Finnland Tyrkia Hellas Spania England Nederland Belgia Frankrike USA Tsjekkia Bulgaria Skulle ikke være anonym......
Rosewood Skrevet 7. mai 2014 #31 Skrevet 7. mai 2014 Norge Sverige Danmark England Tyskland Østerrike Italia Frankrike Spania Monaco Hellas Kroatia Tunisia Brasil Er det jeg kommer på... Jeg har bodd i Spania, så jeg har et godt forhold til det landet. Mange fine plasser å besøke, det er varmt og maten er god. Liker veldig godt Brasil også, det var så eksotisk, spennende og helt fantastisk fint. Var både i Rio de janeiro og litt innlands, inni skog og mark til sånne elver og fossefall.. Og fy søren, det er noe av det fineste jeg har sett. Det er noe man ser på postkort liksom! Og Monaco og hele een franske rivieraen er nydelig og glamorøst med fine strender, yachter, dyre biler, fine bygninger.. Alpene var helt utrolig, grønt og frisk. Hellas og Kroatia med sine krystallklare, tyrkise sjø, idylliske bygninger... Italia... Nei det er så mange utrolige og flotte steder, jeg klarer ikke å nevne en favoritt!
Sapree Skrevet 9. mai 2014 #32 Skrevet 9. mai 2014 Norge Sverige Danmark Tyskland Frankrike Italia Spania Hellas Storbritannia Russland Latvia Tunisia Marokko De forente arabiske emirater Thailand Kina Japan Filippinene Bolivia Peru Argentina Cuba Mexico Alle stedene er spesielle på hver sin måte Men liker ganske godt Hellas øyene
Gjest devy79 Skrevet 9. mai 2014 #33 Skrevet 9. mai 2014 Norge Sverige Danmark Finland Tyskland Nederland Hellas - Øyhopping + mange ganger på Kreta Tyrkia Indonesia Thailand Australia - 1 år på reise alene, definitivt høydaren!
KaDust Skrevet 9. mai 2014 #34 Skrevet 9. mai 2014 Spørs om jeg husker alle, men: - Sverige - Danmark - Finland - Tyskland - Nederland - Frankrike - England - Andorra - Spania - Italia Likte meg best i Frankrike
Ego Skrevet 9. mai 2014 #35 Skrevet 9. mai 2014 (endret) Norge Sverige Finland England Nederland Tyskland Frankrike Spania Hellas Tsjekkia Polen Litauen Tyrkia Østerrike Italia USA Australia Fiji Som andre har sagt - umulig å velge en favoritt. Likte Fiji veldig godt pga kultur og natur. Tyskland reiser jeg gjerne også tilbake til pga kontrastene. Elsker England. Og USA. Tsjekkia var fantastisk... Som sagt, umulig! Endret 9. mai 2014 av Ego
frkpink Skrevet 10. mai 2014 #36 Skrevet 10. mai 2014 (endret) - Sverige - Finland - Tyskland - Danmark - Bulgaria - Rhodos - Kreta Likte alle "syden" landene ganske godt. Har ikke vært i så mange land enda, men er enda ung og har mange år forran meg på å reise Endret 10. mai 2014 av frkpink
Aviale Skrevet 10. mai 2014 #37 Skrevet 10. mai 2014 Jeg har vært i: Sverige Danmark England Tyskland Polen Latvia Tsjekkia Kroatia Nederland Egypt Tanzania Kenya Vanskelig å si hvilket land som er "best", alt kommer jo an på. Jeg likte godt Tanzania da, kulturen er helt annerledes der, men mest pga jeg gikk Kilimanjaro og var på safari der. Av byer likte jeg godt Amsterdam og Praha, veldig greie weekend-byer Frankrike og Italia er neste på lista!
secret92 Skrevet 10. mai 2014 #38 Skrevet 10. mai 2014 Sverige Danmark Tyskland Frankrike Kroatia Hellas Spania USA Monaco Marokko Algerie Italia Belgia England Liker meg de fleste stedene, alle har jo noe særegent over seg!
Puny Skrevet 12. mai 2014 #39 Skrevet 12. mai 2014 (endret) Norge Sverige Danmark England Tyskland Nederland Spania Hellas Italia Polen Estland Latvia Sjekkia Tyrkia Egypt Tunisia Marokko Kenya Tansania Etiopia Sør-Afrika Mongolia Kina Korea Colombia Peru Bolivia Argentina Paraguay Uraguay USA (NY, Florida, California, Nervada) Elsket Uraguay og Mongolia! Likte meg ikke så godt i Argentina og Kina.... Endret 12. mai 2014 av Zereta
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2014 #40 Skrevet 12. mai 2014 Korea Mener du Sør-Korea eller Nord-Korea? Det ble spurt om hvilke land Anonymous poster hash: 8ab53...86a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå