Gå til innhold

Hvordan komme videre etter at hyggepraten er unnagjort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en mann på 45 år. Har vært skilt i noen år og mener selv at jeg lett kommer i kontakt med andre mennesker. Jeg tror ikke jeg ser så værst ut heller. Hvis jeg kommer i kontakt med en hyggelig dame som ikke er opptatt blir det aldri noe mere enn denne frustrerende "hyggepraten" som jeg kaller det. Hvordan komme videre fra "hva jobber du med?" til om hun har lyst til å bli med på en ny date. Jeg tenker ikke på "å bli med hjem for å se på frimerkesamlingen min", selv om det og hadde vært hyggelig, men et sted må man jo begynne. Det er mulig jeg ikke er "spennende" nok eller er kjedelig kledd. ikke hvet jeg. Jeg ender alltid opp som "den hyggelige fyren som det er lett å prate med og som det er lett å få tillit til", og aldri noe mere. J.... frustrerende. :( En får ofte følelsen av å gi mye av seg selv, men det blir bare sosial hyggeprat som resultat. Er det noen som kjenner seg igjen.? Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må flørte og prøve deg, enkelt og greit.

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvilke aldersgruppe du går etter, men jeg (30 år) blir litt sjarmert og nysgjerrig når menn sier det som det er og er rett frem: jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg- jeg liker deg- middag- kino- så hjem og lage middag sammen og evt se film etter hvert (ikke før etter 3-4 date i hvertfall) ;) Vet ikke om det var noe sånt du lurte på? Hvis du er en hyggelig type som det er lett å få tillit til så er jo mye allerede gjort, da har du bare ikke truffet den rette dama enda...hun vil sette pris på deg og være interessert i deg som du er :klem1:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...