AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg har lyst til å lære et nytt språk. Fra før av kan jeg engelsk og fransk (flytende). En del spansk (kan lese ungdomsbøker f.eks) Litt russisk (kan enkle gloser som å bestille mat og lignende. Kan også alfabetet). Litt arabisk (kan lese barnebøker, introdusere meg selv, og andre enkle gloser). Med bakgrunn i dette, hvilket språk ville du valgt? Anonymous poster hash: 13a61...4bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 29. april 2014 #2 Del Skrevet 29. april 2014 Arabisk eller spansk? Siden du kan litt fra før mener jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 29. april 2014 #3 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg ville valgt det språket jeg interesserte meg mest for, kanskje som jeg skulle hatt mest med å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haribo24 Skrevet 29. april 2014 #4 Del Skrevet 29. april 2014 Tysk vel! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minpin Skrevet 29. april 2014 #5 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg ville gått inn for å bli enda bedre i spansk. Det er vakkert, nyttig og både morsomt og relativt enkelt å lære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #6 Del Skrevet 29. april 2014 Kinesisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 29. april 2014 #7 Del Skrevet 29. april 2014 Mandarin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 30. april 2014 #8 Del Skrevet 30. april 2014 Italiensk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 30. april 2014 #9 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg ville valgt ut i fra den kulturen som appellerer til meg. Lærer du russisk vil du få med russere å gjøre (jeg leste en artikkel om Marit Christensen og hennes liv med russisk innflytelse og fikk litt avsmak), lærer du mandarin må du forholde deg til en helt ny og fremmed sivilisasjon. Jeg kunne ha tenkt meg å lære italiensk, fordi kulturen er så rik og mattradisjonene er bare helt fantastiske. I og med at du kan både fransk og spansk vil det ikke by på mange store problemer å lære enda et språk fra samme språkgruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #10 Del Skrevet 30. april 2014 Heldiggris! Jeg hadde satset på å bli bedre i russisk, deretter i arabisk. Russisk fordi da blir det lettere å lære andre slaviske språk som polsk og tsjekkisk. Så hadde jeg nok lært meg gresk, ganske enkelt fordi så mange vanlige ord stammer fra gresk. I og med at du er flytende i fransk, kan du lett forbedre spansken og lære italiensk. Tysk er neppe vanskelig for deg heller, siden det er såpass likt nok. Selv har jeg av en eller annen grunn lyst til å lære georgisk. Alfabetet er utrolig vakkert og det klinger så morsomt. Anonymous poster hash: 32a9c...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zeitgeist Skrevet 1. mai 2014 #11 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvis du vil ha en utfordring hva språk angår (av de som snakkes i Europa), så er angiveligvis walisisk noe å bryne seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå