Gå til innhold

Blir dere sure om mannen kjøper dere en dyr gave?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann! Jeg har et ørlite problem.. Var på jobbreise i utlandet og i den forbindelse ville jeg kjøpe med en liten gave til dama for å være hyggelig og vise at hun betyr mye for meg.

Jeg kjøpte en kjole jeg selv, og et par kvinnelige kollegaer, syntes var veldig fin, og gledet meg til å komme hjem så jeg kunne få gitt den til kjæresten.

Men den gang ei. Hun ble litt amper over at jeg hadde kjøpt henne en gave, og da hun åpnet den klikket hun i vinkel og kastet den på meg. Jeg fikk beskyldninger om jeg hadde vært utro på jobbreisen og gav henne kjolen for å slippe dårlig samvittighet, fordi hun mente den var alt for dyr.

Kjolen kostet 4000, men det var nå ikke for prisen at jeg kjøpte den men derimot fordi jeg tenkte den kom til å se fin ut på henne.

Så spørsmålet er: Er det veldig unormalt av henne å reagere slik, eller er det jeg som har ødelagt stemningen ved å kjøpe en gave som tydeligvis var for dyr?

Ps: vi har vært sammen i 2 år, har separat økonomi, bor ikke sammen og jeg pleier titt og ofte å kjøpe henne små gaver rett og slett fordi jeg liker å skjemme bort jenta mi.

Anonymous poster hash: e23ac...38b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Dårlig gjort av henne

• Liker 17
Skrevet

Veldig ekstremt av henne å reagere sånn.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Høres ustabil ut.

Løp mens du ennå har muligheten;)

Samboeren min kjøper dyre gaver til meg når han er ute og reiser. Jeg blir heller hoppende glad når han kommer hjem, med og uten gaver, uten at jeg tenker at han har vært utro.

4000 er heller ikke allverden.

Anonymous poster hash: fd4be...4db

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hadde du vært utro?

Anonymous poster hash: 59895...896
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hadde du vært utro?

Anonymous poster hash: 59895...896

Selvfølgelig hadde jeg ikke det! Jeg ville aldri gjort noe sånn mot henne

• Liker 4
Skrevet

Stakkars deg ts som bare ville være snill :(

jeg tror jeg hadde blitt så ekstremt såret hvis kjæresten min hadde beskyllt meg for noe sånt fordi jeg prøvde å være snill at jeg hadde gått ut av forholdet.

er forhold er basert på tillit... uten tillit er det ingen vits...

• Liker 5
Skrevet

Hun der høres litt ustabil ut, for å være ærlig.

Jeg kunne aldri reagert sånn, hadde blitt hoppende glad :)

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun har lest litt mye på kvinneguiden hvor mennene er utro på reiser? :fnise:

Uansett, dårlig gjort å reagere slik.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge økonomien din tillater det(jeg ville i alle fall ikke ønsket gave av noen som ikke har råd til det), så synes jeg det var en ovedreven reaksjon ja. Jeg har selv "forbydd" min kjæreste(vi har vært i lag i 4-5 år) å kjøpe meg noe dyrt, selv om han har mast på meg i 3 år om å få kjøpe meg ny mobil(min er fra 2004 :fnise: ). Men om han hadde kjøpt meg en mobil likevel så hadde ikke akkurat "Omg, han er utro!" vært det førte som slo meg:P Men har hun kanskje opplevd lignende før? Der mannen virkelig var utro?

Anonymous poster hash: 27e1a...03f
Skrevet (endret)

Heisann! Jeg har et ørlite problem.. Var på jobbreise i utlandet og i den forbindelse ville jeg kjøpe med en liten gave til dama for å være hyggelig og vise at hun betyr mye for meg. Jeg kjøpte en kjole jeg selv, og et par kvinnelige kollegaer, syntes var veldig fin, og gledet meg til å komme hjem så jeg kunne få gitt den til kjæresten. Men den gang ei. Hun ble litt amper over at jeg hadde kjøpt henne en gave, og da hun åpnet den klikket hun i vinkel og kastet den på meg. Jeg fikk beskyldninger om jeg hadde vært utro på jobbreisen og gav henne kjolen for å slippe dårlig samvittighet, fordi hun mente den var alt for dyr. Kjolen kostet 4000, men det var nå ikke for prisen at jeg kjøpte den men derimot fordi jeg tenkte den kom til å se fin ut på henne. Så spørsmålet er: Er det veldig unormalt av henne å reagere slik, eller er det jeg som har ødelagt stemningen ved å kjøpe en gave som tydeligvis var for dyr? Ps: vi har vært sammen i 2 år, har separat økonomi, bor ikke sammen og jeg pleier titt og ofte å kjøpe henne små gaver rett og slett fordi jeg liker å skjemme bort jenta mi. Anonymous poster hash: e23ac...38b

For min del:

Dyr gave bare fordi den er dyr, mnææ. Det synes jeg ikke noe om for min del.

Dyr gave fordi det er noe jeg har lyst på, noe han vet jeg setter pris på, noe som blir gitt til meg og som han hadde vært stolt av å gi meg enten den kostet 4000 eller 50 kr ja da hadde jeg blitt glad, (den fineste materialistiske gaven jeg har fått av mannen har kostet 50 kr)

Men nei uansett hva han hadde gitt meg så hadde jeg aldri kastet gaven på han, gått inn i et trassanfall og blitt til en 3 åring. Hun høres ut som litt av ei ustabil dame med enorme tillits og kommunikasjons problemer.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 4
Skrevet

Skikkelig dårlig gjort av henne å reagere slik, basert på paranoia og egoisme. Det er faktisk mulig og gjøre slikt for å glede, og det burdte hun se også.

• Liker 4
Gjest TheRighteous
Skrevet

Kanskje hun har sett litt mye på Frustrerte Fruer, sånt skjer nemlig der :laugh:

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min vet at jeg setter mer pris på at han sparer penger, så vi kan reise sammen, enn at han kjøper dyre ting til meg. Så han ville nok aldri kjøpt en kjole til 4000 kr til meg..

Men hadde han gjort det, hadde jeg ikke beskyldt han for å være utro av den grunn.. :o

Anonymous poster hash: 764ec...81b
  • Liker 1
Gjest rådyr
Skrevet

Kanskje hun har vært utro, og fikk ekstra dårlig samvittighet ved å få gave.

• Liker 11
Skrevet

Kanskje hun har vært utro, og fikk ekstra dårlig samvittighet ved å få gave.

Tenkte det samme :s

Har hun roet seg? Hun må da høre på deg tilslutt..?

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet

Heisann! Jeg har et ørlite problem.. Var på jobbreise i utlandet og i den forbindelse ville jeg kjøpe med en liten gave til dama for å være hyggelig og vise at hun betyr mye for meg.

Jeg kjøpte en kjole jeg selv, og et par kvinnelige kollegaer, syntes var veldig fin, og gledet meg til å komme hjem så jeg kunne få gitt den til kjæresten.

Men den gang ei. Hun ble litt amper over at jeg hadde kjøpt henne en gave, og da hun åpnet den klikket hun i vinkel og kastet den på meg. Jeg fikk beskyldninger om jeg hadde vært utro på jobbreisen og gav henne kjolen for å slippe dårlig samvittighet, fordi hun mente den var alt for dyr.

Kjolen kostet 4000, men det var nå ikke for prisen at jeg kjøpte den men derimot fordi jeg tenkte den kom til å se fin ut på henne.

Så spørsmålet er: Er det veldig unormalt av henne å reagere slik, eller er det jeg som har ødelagt stemningen ved å kjøpe en gave som tydeligvis var for dyr?

Ps: vi har vært sammen i 2 år, har separat økonomi, bor ikke sammen og jeg pleier titt og ofte å kjøpe henne små gaver rett og slett fordi jeg liker å skjemme bort jenta mi.

Ja, det er unormalt å reagere sånn.

Ikke pokker om jeg hadde kjøpt flere gaver

om jeg var deg. Det skulle ihvertfall gått tid.

Lang tid.

Gjest New_Girl
Skrevet

Hun høres ikke helt god ut. Slenger meg på teorien om at hun kanskje har noe å ha dårlig samvittighet for selv.

• Liker 2
Gjest Chlorophyll
Skrevet

Merkelig å reagere sånn. Kanskje hun har vært utro selv, og skal overføre sine dårlige egenskaper på noen andre?

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde aldri blitt sur, herregud! For en måte å reagere på

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...