Gå til innhold

Hva tror du de tenkte de som fant ut....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker på hvor de skvatt, de som fant opp popkornet.

Å dæven så godt, sa vel han som fisket opp poteten fra oljen som han hadde mistet.

Anonymous poster hash: d7990...775
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Viste du at popkorn ble først laget av indianerne i Amerika, for tusener av år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Poteten? :P

Anonymous poster hash: 7ccc2...e7f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Viste du at popkorn ble først laget av indianerne i Amerika, for tusener av år siden.

Viste hva? Til hvem?

Anonymous poster hash: 02692...a63

AnonymBruker
Skrevet

Et gammelt triks når en frityrkoker er å legge rå potetskiver i gryta for å regulere temperaturen. Noen må ha fisket opp en potetskive etter lang tid og smakt.

Popkorn, det er vel bare å glemme en maiskolbe i sola til den er uttørket, og så slenge den i bålet.

Anonymous poster hash: a6652...924
Skrevet

Ser det for meg :fnise:

Jeg skvatt da jeg for første gang opplevde at en kork kunne sprette ut av flaska på badet, helt av seg selv. Jeg husker ikke forklaringen, men det var noe med trykk, varme og kulde. Uansett satt jeg i badekaret og skvatt så voldsomt at jeg lagde en stor bølge som vannet resten av badet :ler:

AnonymBruker
Skrevet

Ser det for meg :fnise:

Jeg skvatt da jeg for første gang opplevde at en kork kunne sprette ut av flaska på badet, helt av seg selv. Jeg husker ikke forklaringen, men det var noe med trykk, varme og kulde. Uansett satt jeg i badekaret og skvatt så voldsomt at jeg lagde en stor bølge som vannet resten av badet :ler:

hahah

AnonymBruker
Skrevet

Viste jeg ikke, men de skvatt vel som tusen de også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...