AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 jeg trente søndag og i går (mandag). i dag er altså muskelen bak låret på høyre side helt fucka! muskelen "dirrer" på en måte om noen forsto det? det er ikke krampe, er heller ikke vondt. bare sinssykt ubehagelig og irriterende!! jeg er ekstremt nøye på å strekke ut riktig etter trening og har aldri vært borti noe sånt før :s noen som har en smule anelse om hva det kan være? Anonymous poster hash: 1950c...02f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Nevral tilpassing. Anonymous poster hash: ce5eb...478
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Nevral tilpassing. Anonymous poster hash: ce5eb...478 det må googles, for det har jeg aldri hørt om Anonymous poster hash: db76d...72a
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Det er muskelen som jobber med å reparere seg selv. Jeg har også opplevd slikt flere steder på kroppen.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Det er muskelen som jobber med å reparere seg selv. Jeg har også opplevd slikt flere steder på kroppen. farlig? Anonymous poster hash: db76d...72a
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 farlig? Anonymous poster hash: db76d...72a Nei, det er helt ufarlig.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Nei, det er helt ufarlig. flotte saker pleier det å ta lang tid før det går over hos deg eller? Anonymous poster hash: db76d...72a
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 flotte saker pleier det å ta lang tid før det går over hos deg eller? Anonymous poster hash: db76d...72a Noen ganger merker jeg dette i noen timer, andre ganger er det bare en kort stund. Jeg har opplevd det i forbindelse med menstruasjon, operasjon og trening. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Noen ganger merker jeg dette i noen timer, andre ganger er det bare en kort stund. Jeg har opplevd det i forbindelse med menstruasjon, operasjon og trening. Da får eg smøre meg med tålmodighet Anonymous poster hash: db76d...72a
Supraspinatus Skrevet 30. april 2014 #10 Skrevet 30. april 2014 jeg trente søndag og i går (mandag). i dag er altså muskelen bak låret på høyre side helt fucka! muskelen "dirrer" på en måte om noen forsto det? det er ikke krampe, er heller ikke vondt. bare sinssykt ubehagelig og irriterende!! jeg er ekstremt nøye på å strekke ut riktig etter trening og har aldri vært borti noe sånt før :s noen som har en smule anelse om hva det kan være? Anonymous poster hash: 1950c...02f Er det lemus du tenker på? Det finnes mange grunner til at en får det, men i forbindelse med trening er det ofte snakk om at du har lite elektrolytter. Da spesielt magnesium. Årsaken er da veldig ofte at en har skilt ut mye elektrolytter fordi man f.eks. har svettet mye, drukket mye, drukket for lite, hatt diare eller oppkast. Den engelske wikipediaartikkelen er ganske omfattende: http://en.wikipedia.org/wiki/Fasciculation 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå