AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Fikk ett litt ubehagelig brev i posten idag, håndskrevet. Har ingen fiender som jeg vet om, og heller ingen bitre ekser, så har ingen aning om hvem det kan være fra. "Kjære xxxxxx, din egoistiske demon. Skal vi leve i frykt sammen - du og jeg? Leve sammen i angst og i depresjon? Skal vi leve sammen i mitt sinn - i min sjel - i mine følelser? Vil du leve der med meg? Det tror jeg ikke du vil xxxxxx, du er en sjel så sterk at du lurer alle. Du lurer alle med dine psykologiske spill og ditt fenomen. Du er ikke ett menneske, det kan du ikke være, jeg har sett øynene dine, dine pupiller er tomme, du er ikke herfra. Jeg lusker på deg langs gatene. Du går alltid med selvtillit, men vet egentlig ikke hvor du er eller hvem du er. Når jeg ser inn vinduene dine sitter du der så tomt, som at du står til lading. Du er frekk som stjeler hjerter og stjeler sjeler. Du er ikke herfra, din planet ligger langt unna. Du drepte meg en gang, ikke enda, men i fremtiden. Jeg hater deg, jeg kan bevise det. Din skjøge. Dra tilbake. Med hatelig hilsen ditt fremtidlige drapsoffer" Skjønner ingenting??? Bor alene og føler meg ikke så veldig trygg ikveld. Var jo ingen direkte trusler der, men er likevell ekkelt at han/hun ser på meg gjennom vinduene og hater meg åsånt. Noen som har opplevd å få ubehangelige håndskrevene brev i postkassen? Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: 861b7...759 Anonymous poster hash: 0c203...731
EDM Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 (endret) Fest et skjult kamera ved siden av postkassen din neste gang Du kan gjerne kontakte politiet om du synes dette blir veldig ubehagelig, men de bruker neppe ressurser på noe slikt dessverre. Dette pga. ingen direkte trusler, men er vel noe som sier at stalking er ulovlig? Endret 29. april 2014 av Hjelmis 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Putt brevet og konvolutten i en plastpose og dra til politiet. Anonymous poster hash: 6191a...97d 11
Gjest heihade Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Enten en dårlig spøk av en venn eller en psykopat. Er det noen du har avvist, kanskje? 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg tror faktisk jeg hadde gått så langt som å gå til politiet. Jeg hadde blitt livredd om jeg hadde fått dette og bodde alene. Politiet kan ikke gjøre så mye tenker jeg, men gi deg tips/råd videre, og bare at de vet om det. Tror du kan gå til politiet bare du er bekymret også. Jeg gikk til politiet angående en tidligere kompis som kom med indirekte trusler om at han skulle banke meg. Men så visste jeg jo navn og alt på han.. Huff, for en sinnsykt kjip situasjon! Oppdater oss! Anonymous poster hash: 44165...c92 6
magicpie Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Er det ditt navn som står i brevet, da? Kanskje det er sendt feil? 3
Faria Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Jeg regner med at de xxx'ne er ditt navn? Er det et vanlig navn sånn at den kanskje ble puttet feil? Tror du nesten er nødt til å prøve å se på det med litt humor, men behold brevet. skjer det flere ganger så tar du det med deg til politiet og spør dem hva du bør gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Fy faen jeg hadde blitt redd. Kan folk se inn vinduene dine? Trekk for gardinene! De xxxxxx er det ditt navn? Dette må du gå til poltitiet og anmelde i morgen. Har du noen du kan sove hos fremover? Anonymous poster hash: 3ab19...7c9 9
Gjest HappyWaffle Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 men i alle dager :O hadde ringt politiet tvert! noe så ekkelt!
Purple Diamond Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Oj, skummelt! :-o Jeg hadde gått til politiet! 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Høres ut som en paranoid gærning. Jeg ville anmeldt det bare for å få det registrert. Det kan jo skje igjen, eller det kan være andre som har opplevd lignende i ditt område.Anonymous poster hash: 40411...d29 9
Blåbært Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Jeg hadde ikke sovet de neste månedene Så utrolig ekkelt!! Ring noen og få de til å være der med deg i noen dager hvis du synes det er tryggere. Evt. ring politiet, som foreslått over. 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Var det frankert og stemplet, eller levert personlig? Hvis det siste kan du jo se om du får til å få videoovervåking på postkassen. Anonymous poster hash: 40411...d29 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Fikk ett litt ubehagelig brev i posten idag, håndskrevet. Har ingen fiender som jeg vet om, og heller ingen bitre ekser, så har ingen aning om hvem det kan være fra. "Kjære xxxxxx, din egoistiske demon. Skal vi leve i frykt sammen - du og jeg? Leve sammen i angst og i depresjon? Skal vi leve sammen i mitt sinn - i min sjel - i mine følelser? Vil du leve der med meg? Det tror jeg ikke du vil xxxxxx, du er en sjel så sterk at du lurer alle. Du lurer alle med dine psykologiske spill og ditt fenomen. Du er ikke ett menneske, det kan du ikke være, jeg har sett øynene dine, dine pupiller er tomme, du er ikke herfra. Jeg lusker på deg langs gatene. Du går alltid med selvtillit, men vet egentlig ikke hvor du er eller hvem du er. Når jeg ser inn vinduene dine sitter du der så tomt, som at du står til lading. Du er frekk som stjeler hjerter og stjeler sjeler. Du er ikke herfra, din planet ligger langt unna. Du drepte meg en gang, ikke enda, men i fremtiden. Jeg hater deg, jeg kan bevise det. Din skjøge. Dra tilbake. Med hatelig hilsen ditt fremtidlige drapsoffer" Skjønner ingenting??? Bor alene og føler meg ikke så veldig trygg ikveld. Var jo ingen direkte trusler der, men er likevell ekkelt at han/hun ser på meg gjennom vinduene og hater meg åsånt. Noen som har opplevd å få ubehangelige håndskrevene brev i postkassen? Hva burde jeg gjøre? Anonymous poster hash: 861b7...759 Anonymous poster hash: 0c203...731 Minner meg om en blogger som skriver sånt. Bor du på en plass som beg på K??? Anonymous poster hash: a3716...894
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Dette hadde jeg også gått til politiet med, selv om de ikke får gjort så mye med det. Men så er det viktig å få ting registrert også dersom det dukker opp flere brev av liknende typer, SMSer, rare telefonsamtaler etc. Og ta vare på alt du evt får fra vedkommende. Anonymous poster hash: dcde8...292 6
Timza Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 What the fuck!? Dette var jo omvendt trussel. Altså han/hun sier at du vil drepe h*n i fremtiden. Uansett ,h*n er jo helt loco. 1. Ring politiet og vis dem brevet. 2. Stikk inn på komplett eller lignende og kjøp deg et overbevåkningskamera, denne setter du opp, eller får hjelp til å sette opp slik at den viser postkassen din. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå