AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Heisann! Dette er første gang jeg skriver her inne, så vet ikke akkuratt hvordan dette foregår. Men ja.. Jeg har begynt å henge mye sammen med en gutt i det siste. Vi har det superkoslig sammen og det ser ut som om det kan bli noe mer enn bare venner, eller det har vel allerede blitt det Men så er det sånn da, at alle vet så å si alt om alle i denne byen og det er en del rykter ute å går alltid.. Jeg har alltid kjent han men har aldri hørt noe dumt han har gjort eller noe slikt. Men så sliter jeg veldig nå av personlige grunner og har ekstremt mye angst. Mange av vennene mine sier mange ufine ting om han som for eksempel: han er så ekkel, jeg har aldri likt han, hva feiler det han?( de vet ikke at jeg "holder på" med han) bare et par av vennene mine som egentlig ikke kjente han fra før av syns han er kjempe søt og koselig. Men jeg ser ikke problemet, er det noe han har gjort som jeg har gått glipp av? Skal jeg høre på vennene mine å ikke være med han? Jeg takler ikke mer negativt i livet mitt akkurat nå, så skal jeg bare droppe hele gutten? eller er jeg bare paranoid nå? Anonymous poster hash: 18a5b...9c7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Så lenge du har det bra med han bør du ikke høre på hva vennene dine sier! Anonymous poster hash: 9e899...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå