AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #21 Skrevet 30. april 2014 Ja, ansatte i butikker prøver jo å mobbe folk ut av butikken og hindre dem i å kjøpe noe. Anonymous poster hash: 8e008...834
Gjest Skrevet 30. april 2014 #22 Skrevet 30. april 2014 Hvis man slutter å ta alt opp i verste mening så får man det så utrolig mye bedre! 1
Gjest earthquake Skrevet 30. april 2014 #23 Skrevet 30. april 2014 Ja, ansatte i butikker prøver jo å mobbe folk ut av butikken og hindre dem i å kjøpe noe. Anonymous poster hash: 8e008...834 Det er ikke nødvendig å være spydig. Har du lest hele tråden ser du at jeg er usikker og sliter med dårlig selvtillit. Derfor misforstår jeg ofte, og tar meg nær av småting. Så da har det faktisk ingenting å si hvor usannsynlig det virker at hun var frekk, for en person som ikke har dårlig selvtillit og har et mer realistisk perspektiv i slike situasjoner.
Gjest lurven Skrevet 30. april 2014 #24 Skrevet 30. april 2014 Mange jenter hører aldri på hva kjæresten har å si når de snakker med dem, så da høres det ut som de diskuterer med seg selv. Forøvrig høres dette ut som en typisk orkan i et vannglass. det får da være grenser for hva man skal ta seg nær av
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #25 Skrevet 30. april 2014 Hvor kjøper du produkter? Hos de stedene selgerne står og spiller på mobilen sin, ser på deg og fortsetter med å spille? Eller kjøper du der du får hjelp? Ikke tenk på at det var frekt, heller tenk det at hun hørte dere hadde problemer med å velge farge og hun ville hjelpe dere om dere trengte hjelp. Anonymous poster hash: 9cea5...b35
FruN Skrevet 30. april 2014 #26 Skrevet 30. april 2014 Jeg synes det var en totalt unødvendig kommentar fra den ansatte, og jeg hadde sannsynligvis gått derfra. Om det var ment som en spøk, var det uansett en dårlig og egentlig upassende sådan. Jeg hadde ikke brukt energi på det videre, annet enn å holde meg borte fra butikken en stund.
Gjest earthquake Skrevet 1. mai 2014 #27 Skrevet 1. mai 2014 Mange jenter hører aldri på hva kjæresten har å si når de snakker med dem, så da høres det ut som de diskuterer med seg selv. Forøvrig høres dette ut som en typisk orkan i et vannglass. det får da være grenser for hva man skal ta seg nær av Hører absolutt på hva kjæresten min har å si, så den stemmer ikke. Og du må da skjønne selv at jeg ikke bestemmer selv hva jeg tar meg nær av.
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2014 #28 Skrevet 1. mai 2014 Hører absolutt på hva kjæresten min har å si, så den stemmer ikke. Og du må da skjønne selv at jeg ikke bestemmer selv hva jeg tar meg nær av. jo man kan faktisk velge selv å overse ting i stedet for å dvele ved de
Gjest earthquake Skrevet 1. mai 2014 #30 Skrevet 1. mai 2014 jo man kan faktisk velge selv å overse ting i stedet for å dvele ved de Når man har veldig dårlig selvtillit er det ikke "bare å overse det" på samme måte som at du kan ikke si til en anoretiker at det er "bare å spise". Satt veldig på spissen, men det får gå.
Gjest earthquake Skrevet 1. mai 2014 #31 Skrevet 1. mai 2014 Du må ikke være så hårsår! Hva vil du frem til her? Jeg lurte på om jeg hadde noen grunn til å ta det til meg, og som du leser i tråden har jeg skjønt det nå. Hva skal det hjelpe at du sitter og skriver til meg at jeg ikke skal være hårsår?
Haribo24 Skrevet 2. mai 2014 #32 Skrevet 2. mai 2014 Skjønner deg godt. Det er en sånn ting jeg kunne ha sagt og forventet at andre skjønte den fordi det var morsomt i mitt hode. Men hadde det vært noen andre som plutselig hadde sagt det til meg hadde jeg dikkert ikke skjønt noen ting og blitt irritert. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå