Gå til innhold

Frekk butikkansatt?

Anbefalte innlegg

Gjest earthquake
Skrevet

Hei! Jeg opplevde en (mine ord) frekk butikkansatt for rundt en uke siden.

Jeg og kjæresten min var på Cubus fordi jeg trengte hårfarge. Jeg var litt usikker på hvilken farge jeg skulle velge, så jeg sto og diskuterte det litt med ham.
(Han bruker å vite litt sånn småting som hvilket fargenummer jeg hadde på hårfarge sist osv)
Så sto vi og snakket litt om hvilken farge som er mørk nok, uten rødskjær osvosv...

Så kom det en butikkansatt og spurte om jeg trengte hjelp eller bare skulle fortsette å diskutere med meg selv.
Hun så klart og tydelig at jeg sto og snakket med kjæresten min (hun ryddet i en hylle ved siden rett før)
Hadde skikkelig lyst å si "Hvis du anser kjæresten min og meg som en og samme person, så."
Men siden jeg ikke har guts nok ble det bare "Nei, bare ser."

Er det jeg som overreagerer eller var det frekt?

Må bare presisere at jeg er HELT sikker på at hun fikk med seg at jeg snakket med kjæresten.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hun trodde vel at hun var morsom og skulle hinte frem på en morsom måte at menn ikke kan noe. dårlig humor i så fall

Anonymous poster hash: f30f1...b99
  • Liker 5
Gjest RompeRusk
Skrevet
:klo: tante Rød kommet på besøk eller?
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Glemt å ta pillene dine?

Anonymous poster hash: 07d34...878
  • Liker 3
Skrevet

Hun prøvde nok bare å være litt morsom :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forsøk på humor som ikke falt helt i smak?

Anonymous poster hash: fed1d...b6d
  • Liker 3
Skrevet

Syntes ikke det var så frekt, heller litt dårlig humor fra hennes side. Vi sier alle rare ting i blant. Tror jeg ikke ville lagt så mye mer i det.

• Liker 7
Gjest earthquake
Skrevet

Hahah, for noen svar. Har ikke mensen, og har heller ikke glemt å ta pillene mine! :fnise:
Men jeg tolker ofte ting i dårlig retning pga. dårlig selvtillit

Gjest earthquake
Skrevet

Må lære meg å ikke ta alt så negativt hele tiden tror jeg :fnise:
Er ikke veldig ekstremt, men f.eks. slik "humor" tar jeg veldig til meg om det kommer fra ukjente, men det ser jeg jo nå ikke er noen grunn til!

Startet egentlig tråden for å få bekreftet at det ikke var det hun mente, og heldigvis fikk jeg akkurat det. :)

Skrevet

Helt ærlig: ja.. du overreagerer :) Tror som resten over her at det bare var et forsøk på en spøk som ikke slo helt ann, hun mente det nok ikke frekt, og med tanke på at det er en uke siden så er det ikke noe du bør tenke så mye mer over :P

Gjest earthquake
Skrevet

Hahaha, nei! Huff, hater at slikt brenner seg fast :P
Nå skal det bli skjerpings fremover!

AnonymBruker
Skrevet

Alt man skal lage problemer ut av.. De fattige sulter i Afrika, og så skjer dette med deg!

Anonymous poster hash: c0102...f3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt man skal lage problemer ut av.. De fattige sulter i Afrika, og så skjer dette med deg!

Der kom den, var bare et spørsmål om tid

Anonymous poster hash: cafe3...edf

• Liker 5
Gjest earthquake
Skrevet

Håper ikke du er seriøs nå!

Er ikke verdens undergang, bare et spørsmål fra en usikker jente som lurte på om det var grunn til å tolke det negativt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg tror gjerne (har vært der selv) butikkansatte prøver seg på en del tørre vitser uten å ha "analysert" personen man skal si den vitsen til. De/jeg vet som regel ingenting, men for å ta en slik for å bryte isen kan fort bli enten veldig dårlig eller bare kleint. Hun burde ha formulert seg bedre og jeg skjønner deg som kunde som tok den forfattningen, hun kunne jo ikke vite hvordan du ville reagere og du reagerte på den måten du gjorde.

Poenget: Butikkansatte drar en del tørre vitser uten å tenke veldig mye over det der og da.

Vet også at dette ikke gjelder alle. De som har personligheten til det kan på en måte kjøre den ut.

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg opplevde en (mine ord) frekk butikkansatt for rundt en uke siden.

Jeg og kjæresten min var på Cubus fordi jeg trengte hårfarge. Jeg var litt usikker på hvilken farge jeg skulle velge, så jeg sto og diskuterte det litt med ham.

(Han bruker å vite litt sånn småting som hvilket fargenummer jeg hadde på hårfarge sist osv)

Så sto vi og snakket litt om hvilken farge som er mørk nok, uten rødskjær osvosv...

Så kom det en butikkansatt og spurte om jeg trengte hjelp eller bare skulle fortsette å diskutere med meg selv.

Hun så klart og tydelig at jeg sto og snakket med kjæresten min (hun ryddet i en hylle ved siden rett før)

Hadde skikkelig lyst å si "Hvis du anser kjæresten min og meg som en og samme person, så."

Men siden jeg ikke har guts nok ble det bare "Nei, bare ser."

Er det jeg som overreagerer eller var det frekt?

Må bare presisere at jeg er HELT sikker på at hun fikk med seg at jeg snakket med kjæresten.

Har vert ute for ting to ganger tidligere, begge ganger fikk personene det var snakk om sparken etter at jeg kontaktet kjeden via epost og beskrev situasjonen i detalj. :)

Anonymous poster hash: 37ded...d83

Gjest earthquake
Skrevet

Jeg tror gjerne (har vært der selv) butikkansatte prøver seg på en del tørre vitser uten å ha "analysert" personen man skal si den vitsen til. De/jeg vet som regel ingenting, men for å ta en slik for å bryte isen kan fort bli enten veldig dårlig eller bare kleint. Hun burde ha formulert seg bedre og jeg skjønner deg som kunde som tok den forfattningen, hun kunne jo ikke vite hvordan du ville reagere og du reagerte på den måten du gjorde.

Poenget: Butikkansatte drar en del tørre vitser uten å tenke veldig mye over det der og da.

Vet også at dette ikke gjelder alle. De som har personligheten til det kan på en måte kjøre den ut.

Følte ikke kroppsspråket hennes antydet at det var en spøk, men på samme tid har jeg sannsynligvis feiltolket hele situasjonen i tillegg til kroppsspråket :P

Skrevet (endret)

Har vert ute for ting to ganger tidligere, begge ganger fikk personene det var snakk om sparken etter at jeg kontaktet kjeden via epost og beskrev situasjonen i detalj. :)

Anonymous poster hash: 37ded...d83

Da tror jeg jammen meg de hadde gjort mye annet kødd også. Å få sparken for en tørr vits er det neppe noen som får, kanskje tilsnakk men sparken? Neppe.

Følte ikke kroppsspråket hennes antydet at det var en spøk, men på samme tid har jeg sannsynligvis feiltolket hele situasjonen i tillegg til kroppsspråket :P

Det er nettopp det som er risken med slike mennesker. De som er utadvendte og "tjoheiiiii" mennesker kan gjerne dra noe ala en slik spøk og slippe unna med det. Vi vanlige mennesker som er litt mer innestengt failer litt. Hun dro en spøk med en dårlig holdning, enkelt som det er det bare. Det er ingenting å tenke over, og håper du fant hårfargen du skulle ha :)
Endret av dillyduzit
  • Liker 2
Gjest earthquake
Skrevet

Da tror jeg jammen meg de hadde gjort mye annet kødd også. Å få sparken for en tørr vits er det neppe noen som får, kanskje tilsnakk men sparken? Neppe.

Det er nettopp det som er risken med slike mennesker. De som er utadvendte og "tjoheiiiii" mennesker kan gjerne dra noe ala en slik spøk og slippe unna med det. Vi vanlige mennesker som er litt mer innestengt failer litt. Hun dro en spøk med en dårlig holdning, enkelt som det er det bare. Det er ingenting å tenke over, og håper du fant hårfargen du skulle ha :)

Spurte akkurat kjæresten om han tok det som en spøk, siden jeg fort feiltolker ting.

Han tok det heller ikke som en spøk, så det må ha vært kroppsholdningen tror jeg, at det var ment som en spøk men hun ikke fikk det godt nok frem. Puh! Godt å ha det ute av verden i alle fall :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...