maripia Skrevet 1. mars 2002 #1 Del Skrevet 1. mars 2002 Har for øyeblikket bare lyst å utsette hele bryllupet, ingenting blir som jeg har planlagt. Vi gifter oss 13. juli, andre helga i felles ferien. Det viser seg at alle som har sagt at de skulle hjelpe til skal ha ferie. Så nå står vi uten kokk og musikk, og det er ingen i sikte heller. Måtte bare få ut litt fustrasjon... maripia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 1. mars 2002 #2 Del Skrevet 1. mars 2002 Har ikke de som har sagt de skal hjelpe til vist datoen. Ellers er det jo sikkelig dårlig gjordt. Jeg hadde ikke likt og skulle bytte bryllupsdatoen når vi først har satt den. Skjønner din frustarsjon veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 1. mars 2002 #3 Del Skrevet 1. mars 2002 I Sverige har vi ett talesätt: Har man tackat ja till ett bröllop så är det endast dödsfall(eget) och jordbävning som är skäl nog att inte komma! Fy så fult av dem att ta ferien som ursäkt att inte vilja hjälpa er! Usch! Lycka till!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 3. mars 2002 #4 Del Skrevet 3. mars 2002 Maripia, fortell hvor bryllupet skal være, så kanskje noen her kan tipse deg om hjelpere. Bryllup blir det nok, skal du se!! Cheer up! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turnips Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 Føler med deg! Vi skal gifte oss 22 juni og fikk for en uke siden vite at bandet ikke kunde stille opp likevel (de hade fått et oppdrag som var mer lønnsomt...) og 3 dager senere ringte frisøren som skulle sminke, sette opp håret og ellers og hjelpe meg at hun skulle i bryllupet til en veninne og kunne ikke stille opp!!! Er noe oppgitt og nervøs men har tru på at dette ordner seg. Vi gifter oss på et lite sted så det finns ikke så mange å velge mellom men det finns alltid håp.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå