Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg jobber veldig mye" Idag jobbet jeg fra 06.30 til 23.30 non stop" " Do the math, og se om du klarer å takle det i framtiden" ( Han er sjefs-kokk )

Hva skal dete bety ? At jeg ikke takler å være sammen med han? vil han?/Vil han ikke være med meg i framtiden?

Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke den meldingen der. Vi har så vidt begynt å date.

Anonymous poster hash: 3f358...51b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han har fått klager fra tidligere damer, og vil advare deg om at han jobber mye.

• Liker 10
Skrevet

At han er klar over at han jobber mye og at det ikke er alle som orker å være sammen med en som jobber så mye?

Skrevet

Han har sikkert blitt dumpet av mang en dame fordi han jobber for mye. Velkjent fenomen. Trenger ikke betyr at han ikke vil være med deg i fremtiden, men han vil kanskje advare deg før du begir deg inn på noe seriøst med ham?

Gjest Timber
Skrevet

Som de over skriver, så er det nok for å advare deg om at han jobber mye. Det er ikke alle som takler den biten. Mange sier at de gjør det, men det tar ikke lange tiden før de er misfornøyde.

Gjør det selv. Jobber i turnus, så jeg advarer alle nye bekjentskaper om turnusen min, så de får velge om de kan leve med det eller ikke.

Skrevet

Han hørtes ut som en overlegen blei. "Jeg er så viktig, fordi jeg jobber så mye, og jeg har ikke tid til deg unntatt når jeg vil ha sex.."

• Liker 6
Skrevet

Jeg synes han virket sutrete...

Greit han jobber mye men det går da an å si det på en skikkelig måte... Ikke så mye respekt i den meldingen. Hvis han "snakker" sånn til deg nå hvordan blir det når dere eventuelt blir kjærester...

You do the math ;)

• Liker 6
Skrevet

Greit å få en advarsel da

Skrevet

Han hørtes ut som en overlegen blei. "Jeg er så viktig, fordi jeg jobber så mye, og jeg har ikke tid til deg unntatt når jeg vil ha sex.."

Nei, det er åpenbart en advarsel. At hvis hun skal være med han, så må hun takle det faktum at han jobber mye enkelte dager.

Altså det er en setning som ikke skal tolkes, man skal lese det som står, og akkurat det er hva setningen betyr - intet mer, intet mindre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Jeg jobber veldig mye" Idag jobbet jeg fra 06.30 til 23.30 non stop" " Do the math, og se om du klarer å takle det i framtiden" ( Han er sjefs-kokk )

Hva skal dete bety ? At jeg ikke takler å være sammen med han? vil han?/Vil han ikke være med meg i framtiden?

Skjønner ikke hvordan jeg skal tolke den meldingen der. Vi har så vidt begynt å date.

Seriøst.. .Jobber folk så mye??

Anonymous poster hash: e8b1d...04a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om jeg ville gått inn i et forhold med en som jobbet så mye?

Eller jo, jeg vet; Jeg ville ikke gjort det.

Alene med barna? Lage middag alene hver dag? Alene med husvask? Alene med alt?

Man er egentlig bare sammen med en som sover der? Og som sikkert er temmelig gretten i helga og bare vil slappe av etter all jobbinga, mens dama må fikse alt.

Neeeeeeh. Hvor rekker man sex??

Anonymous poster hash: ead0c...378
  • Liker 2
Skrevet

Nei, det er åpenbart en advarsel. At hvis hun skal være med han, så må hun takle det faktum at han jobber mye enkelte dager.

Altså det er en setning som ikke skal tolkes, man skal lese det som står, og akkurat det er hva setningen betyr - intet mer, intet mindre.

Kan ikke du bare si din mening uten å dra meg inn i det?

• Liker 2
Skrevet

Du er den første som kommer med en slik analysering , og når den da åpenbart er feil så siterer jeg jo deg. Hadde det vært noen andre som hadde skrevet det så hadde det vært dem.

• Liker 1
Skrevet

Men Timza prøver jo bare å påpeke overfor både deg og ts at man faktisk ikke skal lese mer inn i setningen enn det som står der, sånn som du gjorde der han siterte deg

• Liker 4
Skrevet

Du er den første som kommer med en slik analysering , og når den da åpenbart er feil så siterer jeg jo deg. Hadde det vært noen andre som hadde skrevet det så hadde det vært dem.

Feil? Kutt nå ut pisspreiket ditt.

• Liker 1
Skrevet

Men Timza prøver jo bare å påpeke overfor både deg og ts at man faktisk ikke skal lese mer inn i setningen enn det som står der, sånn som du gjorde der han siterte deg

Han kunne svart uten å dra meg inn i det.

• Liker 1
Skrevet

Feil? Kutt nå ut pisspreiket ditt.

Ja, feil. Du mener du er den eneste her inne som har tolket meldingen rett? Mens vi som ikke har tolket den, og sier kun hva som faktisk står der tar feil? Hva slags pisspreik? Jeg gav min mening, og rettet på den første som tolket meldingen feil slik at TS ikke skal få noen gale tanker i hodet.

• Liker 2
Skrevet

Han svarer jo deg, fordi han mener at du misforstår. Noe jeg er helt enig i. Så hvorfor blir du da sur over å bli sitert? Hvordan skal man ellers svare deg?

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

høres ut som han ikke er interessert i deg
Skrevet (endret)

Han kunne svart uten å dra meg inn i det.

Dra deg inn i det? Nå skjønner jeg virkelig ikke hva du mener. Du dro deg selv inn i det, når du svarte i denne tråden. Er ikke dette et diskusjonsforum? Endret av Hulderen
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...