Gå til innhold

Tolke signaler fra mann hjelpes

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo folkens, jeg er totalt betatt av en mann, vi har endt opp i senga, men det ble ikke noe "all the way", men nesten om jeg kan si det sånn. Etter det møtet, har kontakten godt opp betraktelig, vi snakker på telefon hver dag, sender meldinger fra en tid til en annen, og senest i går var han hos meg. Vi så på noen klipp på nettet, før vi la oss, og han dro meg inntil seg og strøyk over ryggen. Han er strengt tatt noen år eldre enn meg, jeg er 24 og han er 29, men vi klikker totalt sammen. Tilbake til hvor han dro meg inntil seg, så var det nok klart egentlig at han ville kysse meg, da det var øyeblikk hvor det kunne skje, men det skjedde ingenting... vi ble liggende sånn en stund, hvor han klemte og strøyk for han reiste. Det jeg lurer mest på, er om han er tiltrukket, eller om hans oppførsel senest i går var mer "vennskapelig" av natur, at det er sånn menn gjør med alle jentevenner....? tilgi mine dumme og kanskje umodne spørsmål, men jeg har nettopp avsluttet et evig langt (8 år ) forhold som til slutt var meget dødt, og føler meg helt grønn på det markedet...

Hadde han gjort sånn om han ikke var interessert? Og hvordan eventuelt tolke slike signaler som dra inntil seg, stryke på ryggen og holde rundt?

Ahhh....hilsen forelsket drittunge.

Anonymous poster hash: ee9fc...ca5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om han er litt småsjenert, men interessert i deg.

Minner meg litt om meg og kjæresten, egentlig. Gjør som hun gjorde, ta tak i hånden min og plasser den godt på puppen.. :) Jeg tok det hintet, i hvert fall. (Da hadde vi dog kysset en del først, da..)

Skrevet

Ikke rart vi blir beskyldt for å tolke alt. Hvorfor kysset ikke du han? Ingen av mine guttekompiser stryker meg på ryggen! Æsj

Skrevet

Høres ut som om han er litt småsjenert, men interessert i deg.

Minner meg litt om meg og kjæresten, egentlig. Gjør som hun gjorde, ta tak i hånden min og plasser den godt på puppen.. :) Jeg tok det hintet, i hvert fall. (Da hadde vi dog kysset en del først, da..)

Hint? Klarere kan det vel ikke bli ;)

Skrevet

Fyr på, han er nok bare sjenert som du er.

AnonymBruker
Skrevet

Han er absolutt småsjenert, og jeg kan være den som tar litt styringa, men ville ikke at han skulle føle seg ukomfortabel, tenkte vel kanskje at det som skjedde mellom oss før møtet i går var en feil og kanskje han ikke ville mer, arghh for mye analysering... Er bare så slitsomt når man er så grønn på å tolke menn.

Crobern, ingen av mine guttkompiser stryker meg over ryggen sånn heller, så det burde jo stregt tatt være åpenlyst for meg. :fnise:

Skrevet

Hint? Klarere kan det vel ikke bli ;)

Sant. Stakkars hun hadde visst gått i flere dager og ventet på at jeg liksom skulle gjøre noe. Jeg er litt håpløs på slikt..

• Liker 1
Skrevet

Han er absolutt småsjenert, og jeg kan være den som tar litt styringa, men ville ikke at han skulle føle seg ukomfortabel, tenkte vel kanskje at det som skjedde mellom oss før møtet i går var en feil og kanskje han ikke ville mer, arghh for mye analysering... Er bare så slitsomt når man er så grønn på å tolke menn. Crobern, ingen av mine guttkompiser stryker meg over ryggen sånn heller, så det burde jo stregt tatt være åpenlyst for meg. :fnise:Anonymous poster hash: ee9fc...ca5

Ikke sant!!

AnonymBruker
Skrevet

Så jeg skal forstå det slik at han er interessert/tiltrukket og tenker mest sannsynlig det samme som meg? Da satser jeg fullt neste gang jeg ser han isåfall.

Skrevet

Sant. Stakkars hun hadde visst gått i flere dager og ventet på at jeg liksom skulle gjøre noe. Jeg er litt håpløs på slikt..

Så du tok ikke hintene. Men da hun var i "klar-tale- modus" så skjønte du det;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...