anon80mann Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 For noen år siden traff jeg en dame som hadde kjæreste, vi hadde aldri sex men vi hadde et helt på kanten vennskap i et par år, men når hun ble singel hadde jeg truffet hun som nå er min samboer så det ble aldri noe mellom oss. Sist jeg hørte noe om henne bodde hun i en annen by med en ny type. Jeg elsker samboeren min og jeg tror vi ender opp gift om noen få år. Men, av en eller annen grunn så har jeg begynt å tenke veldig på denne damen fra fortiden, veldig mye drømmer etc. Jeg har ikke henne på noe sosiale medier og vi har hatt en kontakt lik null på over fire år. Er dette noe noen andre har opplevd? Er det mulig og fremdeles føle noe for noen etter så lang tid selv uten kontakt?
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg tror (nesten) alle har en person de alltid vil tenke litt ekstra på. En som var spesiell, men som det kanskje aldri ble noe mer med. Da er det lett å savne og drømme til tider, man har jo ikke hatt kjedelige hverdager sammen, så man kan skape seg en fantasi om hvor fantastisk alt hadde vært, om bare... Anonymous poster hash: 1a982...b9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå