Gå til innhold

Hvilken farge sko til denne kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke du ha noe ala den fargen som er på bildet? Enten det eller så kan du jo ha noe dusrosa, beige, hudfarget, eller hvitt? Hvilke smykker og sånt skal du ha til? Sølv eller gull? Ingenting? Perler?

AnonymBruker
Skrevet

Hei, takk for tips

Føler det blir for mye med smykker når det er så mye oppe på kjolen. Enig?

Har bare tenkt på et perlearmbånd eller noe. Kjøre det litt enkelt. Skal sette opp håret.

Anonymous poster hash: 68851...cf1
Skrevet

Ja jeg er enig! :) Da synes jeg du skal gå for noen hvite eller dusrosa/beige sko! Hudfarget(nesten noe ala dusrosa) tror jeg og er fint! Også kanskje noen sko med blondedetaljer dersom du vil ha litt mer enn bare helt enkle sko! :-) Men jeg er enig med deg og synes ikke at du trenger smykke eller svære øredobber! :-) Kanskje en blomst i håret eller noe! :) (LITEN da!)

AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for tips- igjen:)! Jeg får sjekke ut litt :D
Hvis dere vet om noen nettsider med fine sko, så si gjerne ifra. Jeg går for det meste på Nelly!

Skrevet

Nårtid er brullypet, altså, hvor god tid har du? :)

Skrevet

Ååååh så søt de var da! Noe ala det der i en farge du er mer fan av hadde vært utrolig fin til den kjolen da! :D De der ville passa!!

AnonymBruker
Skrevet

Ååååh så søt de var da! Noe ala det der i en farge du er mer fan av hadde vært utrolig fin til den kjolen da! :D De der ville passa!!

Woho! Kan ikke gå i pumps, så må ha noe som holder føttene mine skikkelig fast, hehe!

Skrevet

Woho! Kan ikke gå i pumps, så må ha noe som holder føttene mine skikkelig fast, hehe!

Skjønner, dessuten må du jo tenke på at du skal gå med de hele dagen haha! :D Men det der kan bli kjempesøtt! Skikkelig bra for ett bryllup! :) Du blir sikkert kjempefin! :)

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som en knelang brudekjole :)

Anonymous poster hash: a61af...51b
  • Liker 3
Skrevet

Synes igrunnen ikke at den så veldig "brudekjole" aktig ut! Men du får jo selvfølgelig lov til å synes det! Skal jo ikke si hva du skal tenke haha :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Synes igrunnen ikke at den så veldig "brudekjole" aktig ut! Men du får jo selvfølgelig lov til å synes det! Skal jo ikke si hva du skal tenke haha :fnise:

Håper ikke den ser ut som en brudekjole altså. Den så ikke sånn ut på i hvert fall:)

Bestilte skoene nå i tilfelle jeg ikke finner nogen beige, haha. Bedre med noen par for mye enn ingen!

TS

Skrevet

Håper ikke den ser ut som en brudekjole altså. Den så ikke sånn ut på i hvert fall:)

Bestilte skoene nå i tilfelle jeg ikke finner nogen beige, haha. Bedre med noen par for mye enn ingen!

TS

Ja er bedre å være føre var!! hehe :fnise: Nei jeg synes virkelig ikke det så ut som en brudekjole altså! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at den kjolen ikke er for lys? Jeg ser du sier at den ikke ser ut som på bildet, men likevel..

Anonymous poster hash: 65eaf...9e3
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Første jeg også tenkte.

Anonymous poster hash: e52ec...181

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Knelang kjole som går til midt på lårene?

Synes det ser ut som en ALT for kort brudekjole jeg da, hadde den enda gått til knærne

Anonymous poster hash: 8d2de...31a

Skrevet (endret)

Det er bra du ikke finner beige, for det er helt krisestygt og kjempekjedelig og heller ingen farge, men en tilstand. En smertefull tilstand av kjedsomhet.

Endret av Glynis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...