AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal skrive som overskrift. Men... Jeg har skrevet før om dette her. Samboeren min satt oppe halve natta en dag og snakket med ei jente han hadde kjent for lenge siden, det var vist eksen.. Men det var bare sånn i 3-4 klasse, så ser ikke på det som en eks. Men slo meg til ro da samboer viste meg samtalen, men jeg skjønte egentlig ikke hvorfor samboer skulle ha snappet hennes osv.. Dette er da 2 uker siden, tror jeg! Jeg sender han snaps daglig, fordi jeg syntes det er koselig! Jeg har bare søskna mine på snapen min, ingen andre utenom han, fordi jeg ser ikke noe vits i å ha andre der, når jeg ikke sender til dem.. Så jeg får ALDRI snaps av han tilbake når jeg sender til han. Men jeg spilte på mobilen hans fordi han ville at jeg skulle klare candy crush for han, gjorde det og tenkte jeg skulle ta bilde av pusen og sende til meg på snap. Også går jeg inn og ser at han har sendt masse snap til ho dama som han har snakket med. Så spurte jeg han "Hvorfor sender du ikke snaps?" "Nei, jeg bruker det aldri.." "Hadde vært koselig om du svarte på snapsene mine også når jeg sender." Da svarte han ikke, det går ikke ann å se hvilke bilder han sender og hva ho sender da han har åpnet det. Men jeg er så redd... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Anonymous poster hash: 45862...d6a
Worcy Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Høres ikke greit ut. Men spørr han rett ut, kanskje? Er så dumt å gå og overtenke og være redd for noe som kanskje ikke er å uroe seg for. Men sett deg ned ORDENTLIG med ham, ikke bare når han ser på TV eller i forbifarta?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #3 Skrevet 30. april 2014 Høres ikke greit ut. Men spørr han rett ut, kanskje? Er så dumt å gå og overtenke og være redd for noe som kanskje ikke er å uroe seg for. Men sett deg ned ORDENTLIG med ham, ikke bare når han ser på TV eller i forbifarta? I går så snakket jeg med han. Fordi jeg vet også selv hvordan det er for meg å gå å overtenke og være redd som du sier. Men jeg spurte han rett ut. "Hvorfor sender du snaps til ho fortsatt og du kan ikke engang sende en ting til meg?" "Det er ho som sender til meg!" "Det var ikke akkurat det jeg så. Du har sendt til henne også." "Ja, men jeg må svare når henne sender til meg.." "Det er jo ingen mening i det du sier. Fordi jeg som er kjæresten din sender mange snaps, men jeg får jo ingen tilbake fra deg. Og hva sender dere av?" "Av jobben og sånn, ho sender meg snaps og spørr hva jeg gjør og da må jeg jo svare..." Sånn fortsetter samtalen, også lover han å sende snaps til meg, men vi får se da.. Jeg hadde en fin følelse i går da vi hadde fått snakket ut, men nå... Nå kommer alle følelsene tilbake, han er på jobb og jeg vet ikke om jeg klarer å stole på han. Det har skjedd så mye i det siste. Vi har ikke lappen, eller bil. Fordi han og jeg ble kastet ut av faren hans når han fikk jobb. Å da har vi ikke hatt råd til det da jeg bare har hatt deltidsjobb. Han får det hvert øyeblikk, og jeg sitter igjen med en frykt for at han skal gå fra meg. Og dette har jeg fortalt til han, fordi de andre eksene mine gjorde det. Og da sa han at jeg var hans, uansett om vi ikke har hatt råd og vi har det nå. Så betyr ikke det at jeg skal gå fra deg osv,. Men frykten sitter der vel enda uansett om vi snakket ut om det i går. Anonymous poster hash: 45862...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå