Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei!
Jeg har møtt en fyr på nettet som bor noen timer unna, og vi hadde supergod kjemi fra første stund, selvom vi enda bare har snakket på nettet (og skype). Vi har ikke snakka så alt for menge, men pågrunn av god kjemi har vi vært veldig åpne med hverandra fra første stund (the love of the internet.) Han er noen år eldre enn meg.

De siste dagene har han blitt veldig på å snakke om det her med sex. Jeg kan ikke si at jeg ikke har det, for det har jeg. Jeg har både flørtet med det, snakket om det og vært åpen angående spørsmål - det har vi begge. Men jeg begynner å bli usikker og overtenke på om han bare vil èn ting. Jeg BURDE ikke overtenke i det hele tatt, for jeg har spurt ham om hva han ser på meg som, og han sier et eventuelt kjæresteemne, at han ikke er ute etter tull mer og han at han ikke går til sengs med noen han ikke føler det kan bli noe med.

Jeg har fortalt ham at jeg er redd for å bli brukt og "kasta" og at han forstår det. Men han kan være litt ivrig med sexpraten av og til uten at jeg klarer å si ifra. Han vurderer å komme opp hit om noen helger til. Hva mener og tror dere?

Var kanskje litt klønete formulert ogsånn, men..

Anonymous poster hash: 7a23b...2c3

Anonymous poster hash: 7a23b...2c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av egen erfaring så tror jeg at han er ute etter en ting. Jeg har gått igjennom akkurat det samme, men vi visste begge hvem hverandre var fra før av osv. Det at han snakker mye om sex med deg uten å egentlig ha møtt deg i virkeligheten, kan være et tegn på at han vil kun ha en ting. Gutter kan virke som gentleman for å få det de vil ha. Alle gutter er jo ikke like. Kommer helt an på gutten. Man kan egentlig aldri 100% vite hva han er ute etter, før noe skjer.
Hvis du stoler nok på han til å møte han, og så se på hva han prøver seg på, så får du nok svaret.

Skrevet

Et dårlig tegn at han snakker så mye om sex. Enkelte er flink med fine ord og vet å si de rette tingene helt til de får det de vil ha.

Hvis du vil helgradere deg mot å bli brukt så legg de første møtene til offentlige steder og ikke inviter ham hjem. Se hvordan ting utvikler seg når dere har møttes noen ganger, og følg magefølelsen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er så mange kvinner som er så pripne på det å snakke om sex. Bare fordi man never det et par ganger så er man bare ute etter det. Men samtidig så er god sex en viktig del av et forhold.

Kanskje han bare er kåt på deg og har lyst på hele deg.

Anonymous poster hash: fc8d0...bc1

Skrevet

Enten er han ute etter bare sex (ofte så sier de det ikke rett ut i fare for å forspille sjansene sine) eller så er han bare en seksuell person og vil ha hele deg. Vi sitter ikke med noen fasitt... Du får møte han og følge magefølelsen, være klar over at det kan være en av delene

AnonymBruker
Skrevet

Du må sette grenser selv. Hvis du synes det blir mye, så skifter du emne. Hvis han ikke tillater det, så vet du at han bare vil en ting.

Hvis du ikke engang klarer å sette grenser med en du chatter med over nett, hvordan i alle dager klarer du det i det virkelige liv?

Anonymous poster hash: 97539...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...