Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Visste ikke helt hvilket emne dette burde være i, men det blir vel flytta i tilfelle :) Jeg har blitt spurt om å servere i en konfirmasjon. Jeg kjenner konfirmantens mor gjennom en vikarjobb jeg har, men konfirmanten har jeg aldri møtt. Bør jeg gi gave? Synes egentlig selv det er unødvendig, og jeg hadde jo ikke gitt noe om jeg ikke skulle servert. Hva tenker dere? Hvis det høres uhøflig ut å ikke gi noe, skal jeg jo vurdere det :)

Anonymous poster hash: e507f...ca9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke du trenger å gi noe. Du skal jo "bare" servere, og du er jo ikke "med i selvskapet" hvis du skjønner! Også kjenner du jo ikke konfirmanten heller :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Her er det du som bør få en liten påskjønnelse for jobben du gjør. Ikke tenk på gave til konfirmanten, du.

Anonymous poster hash: 74811...035

• Liker 1
Skrevet

Her er det du som bør få en liten påskjønnelse for jobben du gjør. Ikke tenk på gave til konfirmanten, du.

Anonymous poster hash: 74811...035

Enig!

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar begge to! Det er jo sant; det er jo jeg som gjør dem en tjeneste :) Tror uansett ikke de forventer noen gave, så det går sikkert greit.

Hvis det er noen som er helt uenige, så kom gjerne med meningen din!

TS

Skrevet

Nei, det er vel du som skal få betalt for jobben i stedet? :)

Går jo an å kjøpe en butikk roser, eller noe hvis du har lyst til å være ekstra hyggelig, men vet ikke om du kommer til å treffe konfirmanten på tomanns-hånd uansett?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er vel du som skal få betalt for jobben i stedet? :)

Går jo an å kjøpe en butikk roser, eller noe hvis du har lyst til å være ekstra hyggelig, men vet ikke om du kommer til å treffe konfirmanten på tomanns-hånd uansett?

Ja, sant det :)

Tviler på at jeg treffer konfirmanten på tomannshånd. Og jeg tviler på at de forventer gave.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...