Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!

Jeg er lykkelig gift. Før vi ble kjærester var vi venner og en gang klina han litt med en venninne av meg. Hun flyttet senere og vi har mistet kontakten.

Fikk nylig vite tilfeldigvis at han ble igjen på den festen. Også begynte jeg å lure på om de hadde sex. Han har ikke sagt noe, og jeg har ikke spurt.

Bare to uker senere ble vi kjærester. Så han ville kanskje ikke si noe i frykt for hvordan jeg vil reagere. At de klina gjorde meg ingenting.

For 2 år siden jobbet jeg med en mann og var på fest med han og søsteren hans. Dagen etter fikk jeg vite at mannen min har hatt sex med henne, før vi møttes. Litt rart, når jeg møtte henne igjen, men det gikk bra.

Usikker på om jeg egentlig vil vite det hvis de hadde sex.. Hjernen min sier jo at det ikke har noe å si, det er lenge siden. Men hva jeg evt hadde følt vet jeg ikke.

Men kanskje er det værre å gå å lure. Også skjedde det kanskje ikke noe.

Om jeg spør vet jeg ikke om han tør å være ærlig. Kunne jo spurt henne, men vil ikke gå bak ryggen hans heller..

Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: 3d015...17f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vite? Er det ikke best å ikke vite? Vil det ikke bare plage deg etterpå?

Livet før deg, har du ikke noe med. Har han ikke lyst å si noe, så ikke spør. Kanskje han er redd du skal spørre, og da kan du faktisk tvinge han til å lyve.

Det spiller vel ikke noen rolle for deg om han har ligget med venninna de, så lenge dere ikke har kontakt?

Alle har hatt et liv, og det syns jeg virkelig er privat. Ike så mye privatliv igjen når man er blitt sammen

Anonymous poster hash: a8161...235
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han vet om de jeg har hatt før han, og jeg vet om de han har hatt. Vi er ærlige med hverandre..

Vet at det kanskje vil føles rart om jeg får vite at min kjære har vært med noen jeg ikke visste om, etter flere år sammen. Og i tillegg med ei tidligere venninne av meg.

Men å ikke vite er ikke noe gøy heller.

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

La det gå. Han må da få ha da en historie før deg.

Anonymous poster hash: 17474...102

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La det ligge. Det er fortid.
Hva om han har hatt sex med henne da? Tror du ikke det kommer til å plage deg? Det er vel å be om å krangle...for du vil da henge deg opp i hvorfor han ikke sa noe og plutselig kan det ende med at du beskylder han for å skjule noe mer for deg.
Slike ting eskalerer fort.

Om han sier de bare har klina, slå deg til ro med det. I alle fall om han har vært ærlig om alt annet, hvorfor tvile nå?
Dere er gift, du fikk han...vær fornøyd og gå videre :)

Anonymous poster hash: 03423...825
Gjest constance90
Skrevet

Fortid er fortid. Du kan virkelig ikke henge deg opp i hvem han hadde sex med før han traff deg.

• Liker 1
Skrevet

Leave it be! Det gjlr ingenting godt å grave i sånt.

Gjest elle82
Skrevet

Jeg tror dette avhenger litt av hvilken type person man er. Om man er nysgjerrig el usikker og har et behov for å vite, el om man ikke har dette behovet for å vite alt. Så er det også slik at har man først begynt å tenke på noe og gruble rundt dette, så er det vanskelig å bare la det ligge.

For min del så foretrekker jeg å vite. I begynnelsen av forholdet når vi snakket mye fortiden vår, så skal jeg innrømme at det ble litt diskusjoner og av og til krangling knyttet til det. Men ettersom tiden har gått og forholdet vårt har blitt tryggere, så er ikke dette noe tema lenger og jeg føler meg helt komfortabel med å vite om hans fortid i dag, og føler ikke noe ubehag el sjalusi rundt det lenger. Jeg synes det er godt å vite, og jeg vet at det ikke finnes noen ubehagelige overraskelser på lur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...