AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 I løpet av mitt liv er det to mannfolk som har sagt at de tenker på meg når de hører sangen "with or without you". Syns det er litt rart , hvordan skal jeg tolke det? Er jeg uoppnåelig eller hva mener de?Anonymous poster hash: 9ae3c...b55
Ada123 Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Har alltid trodd at sangen handler om en prostituert. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 I løpet av mitt liv er det to mannfolk som har sagt at de tenker på meg når de hører sangen "with or without you". Syns det er litt rart , hvordan skal jeg tolke det? Er jeg uoppnåelig eller hva mener de?Anonymous poster hash: 9ae3c...b55 Sangen har då ingenting med uoppnåeleg å gjere. Den handlar om at ein ikkje kan leve verken med eller uten nokon. Altså at du er innmari digg, men at de ikkje passar saman. Anonymous poster hash: 6b008...c3b 2
Hypnotica Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 De hadde ikke lyst til å leve uten deg, men de kunne ikke leve med deg.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Takk for svarene han ene har vært "etter" meg i lang tid og jeg får Mail ukentlig om at han savner meg, om deg noen gang blir oss og lignende. Mens jeg sier at det ikke går. Men jeg vil jo ha han og. Det bare går ikke. Kanskje den sangen minner meg litt om han også.Anonymous poster hash: 9ae3c...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå