Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så utmattet av forholdet jeg er i, men prøver likevel gjøre alt jeg kan for å få det til å fungere. Men virker som det er bare jeg som prøver, han er umulig å snakke med og han synes det samme om meg. Blir så oppgitt, og selv om jeg prøver å være positiv og glad blir jeg møtt med nagativitet. Er brutt helt ned, og vet jeg burde gå videre, men klarer ikke. Ønsker å være med han, men er så mye vonde følelser... Føler at jeg er klar på hvordan jeg ønsker å ha det, men virker ikke som han forstår.. Trenger bare hvilke som helst positive tips som helst

Anonymous poster hash: 258cb...186

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er galt egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Er så utmattet av forholdet jeg er i, men prøver likevel gjøre alt jeg kan for å få det til å fungere. Men virker som det er bare jeg som prøver, han er umulig å snakke med og han synes det samme om meg. Blir så oppgitt, og selv om jeg prøver å være positiv og glad blir jeg møtt med nagativitet. Er brutt helt ned, og vet jeg burde gå videre, men klarer ikke. Ønsker å være med han, men er så mye vonde følelser... Føler at jeg er klar på hvordan jeg ønsker å ha det, men virker ikke som han forstår.. Trenger bare hvilke som helst positive tips som helst

Anonymous poster hash: 258cb...186

Jeg har det på samme måte! :hug:

Vi har det utrolig bra UTENOM når vi faktisk snakker om hvordan vi har det.. Helt rart! Jeg har følelsene utenpå, han langt inne i dypet og klarer ikke snakke om det.. Kommer ingen vei :(

Anonymous poster hash: f0189...744

AnonymBruker
Skrevet

Slå opp.

Anonymous poster hash: 37835...79a
Skrevet

høres ut som det kommer til å gå galt uansett... ville forberedt meg og tenkt tanken om at du bare må komme deg ut av det.. :hug:

Skrevet (endret)

Det er vanskelig å ordne opp dersom det hele tiden skal være en part som nekter å se at den andre parten kan ha rett i sine uttalelser. Hvor galt er det? Er det så galt at du eller dere begge vurderer brudd?

Prøv med 5 minutters regelen, begge kan snakke i 5 minutter hver før den andre svarer på det som blir sagt. Bruk notatbok dersom det blir vanskelig å huske det du vil svare.

Endret av Tris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...