AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Er så utmattet av forholdet jeg er i, men prøver likevel gjøre alt jeg kan for å få det til å fungere. Men virker som det er bare jeg som prøver, han er umulig å snakke med og han synes det samme om meg. Blir så oppgitt, og selv om jeg prøver å være positiv og glad blir jeg møtt med nagativitet. Er brutt helt ned, og vet jeg burde gå videre, men klarer ikke. Ønsker å være med han, men er så mye vonde følelser... Føler at jeg er klar på hvordan jeg ønsker å ha det, men virker ikke som han forstår.. Trenger bare hvilke som helst positive tips som helstAnonymous poster hash: 258cb...186
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Er så utmattet av forholdet jeg er i, men prøver likevel gjøre alt jeg kan for å få det til å fungere. Men virker som det er bare jeg som prøver, han er umulig å snakke med og han synes det samme om meg. Blir så oppgitt, og selv om jeg prøver å være positiv og glad blir jeg møtt med nagativitet. Er brutt helt ned, og vet jeg burde gå videre, men klarer ikke. Ønsker å være med han, men er så mye vonde følelser... Føler at jeg er klar på hvordan jeg ønsker å ha det, men virker ikke som han forstår.. Trenger bare hvilke som helst positive tips som helstAnonymous poster hash: 258cb...186 Jeg har det på samme måte! Vi har det utrolig bra UTENOM når vi faktisk snakker om hvordan vi har det.. Helt rart! Jeg har følelsene utenpå, han langt inne i dypet og klarer ikke snakke om det.. Kommer ingen vei Anonymous poster hash: f0189...744
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Slå opp. Anonymous poster hash: 37835...79a
Suusa Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 høres ut som det kommer til å gå galt uansett... ville forberedt meg og tenkt tanken om at du bare må komme deg ut av det..
Gjest Tris Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 (endret) Det er vanskelig å ordne opp dersom det hele tiden skal være en part som nekter å se at den andre parten kan ha rett i sine uttalelser. Hvor galt er det? Er det så galt at du eller dere begge vurderer brudd? Prøv med 5 minutters regelen, begge kan snakke i 5 minutter hver før den andre svarer på det som blir sagt. Bruk notatbok dersom det blir vanskelig å huske det du vil svare. Endret 29. april 2014 av Tris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå