Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg må først innlede med at jeg har levd et innholdsrikt liv og har beina godt plantet på jorda (for dette kan virke noe søkt).

Jeg er nå 27 år og har vært sammen med kjæresten min i knappe 1 måned. På denne tiden har vi lært å kjenne hverandre på alle måter - fra å ha møtt hverandres familier til å ha delt de dypeste og mest intime hemmeligheter. Det er helt sprøtt hvordan vi klikker på alle plan - unikt, vil jeg si.

Vi føler begge at det ikke er noen andre - det er oss og vil være oss til det siste. Jeg hører selv hvor blåøyd dette høres ut - jeg skjønner jo at de 50 % som skiller seg ikke giftet seg med en tanke om at de skulle ende opp med å skille seg..

Anyhows: Han har alt spurt om jeg vil flytte inn hos han, men jeg er avventende, for når er tiden inne? Jeg tenker da egentlig over sommeren. Og med det sagt - når passer det seg å forlove - og gifte seg? Jeg skulle likt at vi giftet oss om 2 år og da startet verpingen, for jeg er sykt verpesyk i tillegg! Styr deg, kvinne (hehe)!

Vi er begge i fast jobb og med samme framtidsutsikter og tanker om og følelser for hverandre.

Kliss, klass - hva tenker dere? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres bra ut for min del :) Hadde vært annerledes om dere var 17, men når dere er såpass voksne, har fast jobb og like tanker om fremtiden, synes jeg dere bør hoppe i det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...