AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Aha, nå begynner jeg å bli lei av Tinder! Jeg er jente og jeg har fått en del matcher.. 1. Hvorfor tar ALDRI gutten det første steget med å ta kontakt?! Det er jo bare å skrive Hei.. Det er alltid jeg som tar kontakt. 2. Samtalene mine stopper plutselig bare opp og jeg skjønner det ikke. Hva gjør jeg feil? Nå snakker jeg med en gutt som har studert samme skole som meg, men ulik linje. Vi har noen felles kjente.. Han lurte på hva jeg jobbet med (jeg jobber innenfor et helt annet fagfelt enn hva jeg er utdannet i).. Jeg svarte på spørsmålet og lurte på hva han gjorde og om han var fra Stavanger.. Jeg ser at han var sist aktiv for 20 timer siden, og jeg vet han har sett spørsmålet mitt fordi jeg skrev det før han var aktiv.. Virker jeg kjedelig, er det derfor han ikke svarer.. Jeg har forresten akkurat kommet hjem fra en jobbtur i Bergen, hvor vi begge har studert.. Spiste "nattmat burgeren" som alle pleide å gjøre etter en tur på byen, til middag i går.. Veldig god i edru tilstand ;-) er det teit å skrive noe om det til han i meld når han ikke har svart på forrige melding..? Å nei, nå virker jeg veldig desperat..... :/ Hva gjør jeg feil?Anonymous poster hash: 0b0e2...bae
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg vet ikke hvorfor noen ikke svarer, er dessverre ikke selv på Tinder. Men jeg synes ikke du skal skrive til han nå når han ikke har svart. Du må forvente at en mann viser vanlig høflighet. Hopp til neste. Men hvis han første skulle svare senere, så svarer du selvfølgelig. Men ikke med en gang. Anonymous poster hash: 97de7...bdd 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Tja! Om ikke han svarer er han nok ikke int:-( Vet ikke andre men æ skriver aldri til damer på tinder før dem har "blinket" til meg uavhengig om æ har meldt min int før eller ikke:-) Er ikke sikker på hvordan det egentlig funker, vært der kun en dagAnonymous poster hash: 1b2c5...f26
Gjest Steamboat Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Det med at de ikke tar kontakt med deg må vel være pga bildet? Det er vel ikke så mye annet de vet om deg.
Gjest heihade Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Folk kan være dårlige på å ta første steg fordi de er sjenerte. 20 timer er ikke lenge. Folk kan ha forskjellige grunner til å ikke svare i løpet av et slikt tidsrom - uavhengig av om de har sett meldingen eller ikke. Jeg, personlig, ville ikke ha skrevet noe mer til ham før han svarte på det forrige. Ikke hvis det forrige var et spørsmål/la opp til å bli besvart. Men om du gjør det er det ikke noe galt i det heller.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Det med at de ikke tar kontakt med deg må vel være pga bildet? Det er vel ikke så mye annet de vet om deg. Det er ikke det jeg mener.. Hvis du først har fått match har de allerede likt bildet mitt (vi må like hverandres bilde for å få match med hverandre). Det jeg mener er når man først har fått match og kan begynne å chatte, hvorfor er det alltid jeg som tar kontakt først og veldig sjelden guttene..?Anonymous poster hash: 0b0e2...bae 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Folk kan være dårlige på å ta første steg fordi de er sjenerte. 20 timer er ikke lenge. Folk kan ha forskjellige grunner til å ikke svare i løpet av et slikt tidsrom - uavhengig av om de har sett meldingen eller ikke. Jeg, personlig, ville ikke ha skrevet noe mer til ham før han svarte på det forrige. Ikke hvis det forrige var et spørsmål/la opp til å bli besvart. Men om du gjør det er det ikke noe galt i det heller. Forrige melding la opp til å bli besvart, så nå er det vel bare å vente.. :/Anonymous poster hash: 0b0e2...bae
Gjest Steamboat Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 (endret) Det er ikke det jeg mener.. Hvis du først har fått match har de allerede likt bildet mitt (vi må like hverandres bilde for å få match med hverandre). Det jeg mener er når man først har fått match og kan begynne å chatte, hvorfor er det alltid jeg som tar kontakt først og veldig sjelden guttene..?Anonymous poster hash: 0b0e2...bae Men det er jo folk som liker ALLE bildene fordi det koster dem null og håper på at noen vil kontakte dem. Det er høyere terskel for å kontakte noen enn å trykke liker, du når tydeligvis bare opp til den første. Ikke meningen å være stygg med deg, skriver bare hva jeg tror er grunnen. Endret 29. april 2014 av Steamboat
Gjest rådyr Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Mange av mine matcher tar kontakt. Jeg gjør det sjelden, siden mennene trykker ja på så mange damer.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Mange av mine matcher tar kontakt. Jeg gjør det sjelden, siden mennene trykker ja på så mange damer. Gjør de det, altså? For å så seg et ligg bare, mener du? Som Tinder er laget for. Rart, det. Anonymous poster hash: 3effc...a15
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Gjør de det, altså? For å så seg et ligg bare, mener du? Som Tinder er laget for. Rart, det. Anonymous poster hash: 3effc...a15 Useriøst svar! Anonymous poster hash: 0b0e2...bae
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Useriøst svar!Anonymous poster hash: 0b0e2...bae Useriøst innlegg! Anonymous poster hash: 3effc...a15
OppNedPåAlt Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være en kamp om hvem som skal si hei først. Ser noen gutter skriver "Jenta må ta kontakt først" etc. Hvis jeg får en match som jeg likte veldig godt, så tar jeg kontakt. Og håper det er slik omvendt også. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Useriøst innlegg! Anonymous poster hash: 3effc...a15 Hvor barnslig går det an å være? Ikke gidd å kommenter når du bare skal komme med sånne svar!Anonymous poster hash: ef861...9a8 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Jeg har hatt en del samtalen på Tinder, og plutselig bare dør de ut. Det er ikke bare meg, det er venninnene mine sinne erfaringer også. Skjønner i grunn ikke hva jeg gjør galt. Etter en del samtale spør de om ett eller annet, jeg svarer på det og spør om noe tilbake og vips så hører jeg ikke noe mer.. Er jo mulig de har fått napp med en de synes er bedre, men synes det er ganske merkelig likevel. Anonymous poster hash: 76d86...aa0
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Tror det er noe med at gutter ikke klarer å tenke på flere ting samtidig. Får de melding fra en jente, og så like etterpå fra en annen jente, så har de glemt at de ikke svarte på den første. Egentlig synes jeg gutter/menn bør lære seg å behandle damer fint. Det er som om det er gått sport i å vise damer likegyldighet, fordi det alltid er en annen de kan jakte på. På en måte tror jeg damene finner seg i det, og derfor kan de holde på slik. Guttene kan til og med bli mer populære av det. Skulle ønske jenter fant litt mer stolthet og ikke gadd å gi gutter oppmerksomhet når de er slik. Så hadde guttene kanskje skjønt at de må oppføre seg og vise respekt for en dame. Anonymous poster hash: 97de7...bdd
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Tiner er et useriøst app. Ikke ta guttene seriøst . Anonymous poster hash: 95af2...169 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Gutter tar ikke intiativ på tinder av to grunner. 1. Han ser bildet ditt og tenker at du er alt for bra for han. Derfor ser han ikke grunnen til å sende melding. 2. Bildet ditt er for dårlig. Anonymous poster hash: 4d20c...40a
Knirke Skrevet 30. april 2014 #19 Skrevet 30. april 2014 De bare blar videre for å se om de finner noe bedre, derfor bruker de ikke noe mer tid på meldinger. En evig ond spiral som man lett havner i selv etter et par måneder på Tinder
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2014 #20 Skrevet 1. mai 2014 Forrige melding la opp til å bli besvart, så nå er det vel bare å vente.. :/Anonymous poster hash: 0b0e2...bae Jeg ventet ikke og spurte han om noe mer... Jeg har fortsatt ikke fått svar! Han er ikke sånn superkjekk heller! Så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor han ikke svarer meg - han må synes jeg er dødskjedelig ( kun etter noen få meldinger)..Anonymous poster hash: 0b0e2...bae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå