AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Jeg har en svakhet for menn med tatoveringer og synes også damer er fine med det. Det kommer selvfølgelig an på hvordan tatoveringen ser ut og er plassert samt hvilken personlig stil årsaken har. Jeg synes for eksempel at et par de i juryen i Ink Master er sexy. Synes dere menn eller damer med tatoveringer er hot? Hvorfor/ hvorfor ikke? Synes dere at det bare passer på menn og ikke damer? ( eller omvendt) hvorfor? Anonymous poster hash: c7f70...af5 1
skyflakes Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Jeg er ikke fan av tatoveringer generelt, verken på menn eller kvinner. Skal mye til for at den jeg skal syns en tatoveringer fin, og da må den være sjelden.
Frk. Lolly Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg syns tatoveringer er veldig hot, på begge kjønn. Klart det kan bli for mye/ for klisjé/ for upersonlig, men generelt er det flott. Har de brukt en flink tatovør og et motiv som symboliserer noe for dem, blir det som et permanent bilde/ minne på kroppen 1
FantasDick Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Jeg synes det er pent, men det kommer selvsagt an på mengde, type tatoveringer og stil på personen.
Spaghetti Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Har sett mange flotte tatoveringer på damer. Liker godt de som går langs siden av magen, egentlig. Kan være ganske lekkert. Kan se bra ut på menn også, avhengig av plassering. Tribal tattoo, derimot.. Uff. 1
Sapientia Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 neh, ikke noe for meg. Jeg tar heller fødselsmerker og føflekker som "kroppskunst" enn noen laget med blekk. Selv om bildene i segselv kan være fine, og sitter de på en litt diskret plass har jeg ikke noe imot de.
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Jeg elsker tattoveringer og har det selv! Synes også det er JÆVLIG fint på menn! Skikkelig hot! Så jeg har gjort ett skikkelig varp der altså!
kaffekjærring Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Og jeg er ikke ferdig med å bygge på mine helt enda heller! GLEDER meg til å fortsette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå