AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg blir rett og slett kvalm av vann, prøver å drikke nok om dagen, rundt 2-3l gjennom hele dagen, men jeg blir bare kvalm uansett hvor mye eller lite jeg drikker. Er samme med saft, er så håpløst :-( Kan hende jeg er kvalm pga litt dehydrering også, det vet jeg ikke, men..Anonymous poster hash: b0a47...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mandel92 Skrevet 29. april 2014 #2 Del Skrevet 29. april 2014 Prøv å ikke drikke så mye om gangen, ta små slurker. Jeg blir også kvalm hvis jeg drikker altfor mye. Du trenger ikke drikke 3 liter, men noe væske må du jo ha! Er det noe du kan drikke uten å bli kvalm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Del Skrevet 29. april 2014 Samme her. Og gulper. Anonymous poster hash: bb1ee...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 29. april 2014 #4 Del Skrevet 29. april 2014 Har du prøvd å f.eks ha masse isbiter oppi vannet? Jeg liker best iskaldt vann. Og gjerne med en sitronskive oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Del Skrevet 29. april 2014 Cola går faktisk bra uten å bli kvalm! Merkelig nok. Får prøve med isbiter og evt sitronskive i da. :-) Takker for tips! Og godt å se at det er flere.. Anonymous poster hash: b0a47...e81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg pleier å stikke et sugerør i et halvlitersglass med isvann. Det går utrolig mye lettere ned med sugerør. En liten uvane jeg plukket med meg etter et sykehusopphold. Anonymous poster hash: c40af...61a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jørild Skrevet 29. april 2014 #7 Del Skrevet 29. april 2014 Vann på tom mage kan være ganske hardt for noen. Prøvd å drikke mere til måltidene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie-Ann Skrevet 29. april 2014 #8 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Jeg blir rett og slett kvalm av vann, prøver å drikke nok om dagen, rundt 2-3l gjennom hele dagen, men jeg blir bare kvalm uansett hvor mye eller lite jeg drikker. Er samme med saft, er så håpløst :-( Kan hende jeg er kvalm pga litt dehydrering også, det vet jeg ikke, men..Anonymous poster hash: b0a47...e81 Du drikker alt for mye vann, det skadet balansen i kroppen din. Du skiller ut livsviktige salter. Halver mengden.http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=7066 Endret 29. april 2014 av Sophie-Ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #9 Del Skrevet 30. april 2014 Enig i ho over, man kan faktisk bli kvalm av å drikke alt for mye vann. Det gjorde jeg en gang, sluttet å drikke mer, fordi jeg hadde det presset på meg at jeg måtte drikke så og så mye vann hver dag. Men når jeg sluttet å drikke så mye vann, så hjalp det faktisk på meg. Anonymous poster hash: 4bb34...4fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naria Skrevet 30. april 2014 #10 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Du trenger ikke drikke når du ikke er tørst. Driver man og presser i seg vann er det ikke noe rart at man blir kvalm. Endret 30. april 2014 av Naria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pantora Skrevet 30. april 2014 #11 Del Skrevet 30. april 2014 Kroppen trenger en del vann, men man får i seg en del væske gjennom maten man spiser så du trenger ikke nødvendigvis presse i seg masse vann. Jeg synes forøvrig lunkent vann er best å drikke (ikke lunkent rett fra kranen altså, men vann som har stått noen timer på kjøkkenbenken) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #12 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg blir kvalm noen ganger kvalm hvis jeg drikker kaldt vann. Det beste for meg er å ha en liten flaske vann som jeg drikker små slurker av når jeg er tørst og fyller opp når den er tom. Du bør ikke bare drikke vann med sitron eller annen smak, det vil ødelegge tennene dine. Du trenger heller ikke drikke tre liter, det holder med 1-1,5 liter. Anonymous poster hash: c5ee5...919 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå