Gå til innhold

Eksen min dukket opp på døren min klokken fire om natten.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Roomaten min åpnet for han og han satt og ventet på meg til jeg kom hjem fra byen.

Han ville unnskylde seg for måten han hadde oppført seg mot meg på. Han var utro med en annen og han er fortsatt sammen med henne. Jeg har jo selvklart vært helt fra meg i flere mnd, og har ikke sett han på over 3 mnd. Det kom som ett sjokk på meg at han plutselig var i stuen min. Jeg sa masse dumme ting, blandt annet at jeg har hatt sex med enn annen mens vi ikke har vært sammen. Nå angrer jeg litt på at jeg sa det, fordi det virker jo nesten som han ville bli sammen med igjen, når han dukker opp midt på natten kun for si unnskyld. Det endte med at vi snakket ut sammen og han fikk sagt sin unnskyldning, men jeg var alt for trøtt til å egentlig snakke om noe. Så det ble egentlig veldig klein stemning og han sovnet på sofaen.

Hva tror dere ? Hvorfor dukke opp midt på natten kun for å si en unnskylding etter tre mnd og ikke forvente noe mer? Så vidt jeg har skjønt er han fortsatt sammen med denne andre jenten, men at han og hun hadde kranglet den natten.

Anonymous poster hash: 43fdd...e3e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde sikkert hatt dårlig samvittighet lenge, å når han hadde drukket seg til mot sa han unnskyld. Hørt noe mer fra han?

Skrevet

Var vel ute etter et godt gammalt ligg.

• Liker 4
Skrevet

Og du lot ham sove på sofaen?

AnonymBruker
Skrevet

Han hadde kranglet med dama.

Menn har en tendens til å oppsøke ekser da.

Anonymous poster hash: e3f7c...261

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vedder ganske mye på at han bare ville ha et ligg. Hvorfor skulle han ellers oppsøke deg etter fest? Han var vel kåt men fikk seg ikke noe den kvelden. Du vet jo allerede at han ikke har noe i mot å være utro.

Anonymous poster hash: 395a6...1ce
  • Liker 1
Skrevet

Grunnen til at de kommer midt på natta sørpefull betyr som regel alltid en ting, de vil ha sex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hadde han virkelig villet bedt om unnskyldning, så hadde han komet edru og ikke på natten.

da hadde ha bedt om en avtale med deg

Anonymous poster hash: a5fe7...29f
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om sex. Hadde han villet ha sex, så hadde han prøvd seg, såpass godt kjenner jeg han.

Det handler nok mer om at han trengte å snakke. Han har nok sikkert hatt dårlig samvittighet ganske lenge og vet han har gjort en stor tabbe. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tenke på dette, annet enn at jeg syntest det var råtten gjort og komme opp full om natten, fordi han og damen hadde kranglet.

Anonymous poster hash: 43fdd...e3e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...