Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Madley
Skrevet

Jeg mener å huske at det ikke bare er jeg som sliter med å finne bh'er i passe størrelse i butikkene???

Er det noen som har noen tips til merker/nettsider som selger bh'er i str 70 d?

For jeg finner ikke noen her i Bodø, Mo i Rana eller i Mosjøen.

Og jeg vil virkelig ha ny bh til bryllupet mitt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg finner som regel noen på Lindex og Cubus.

Det som er kjedelig er at de ikke er så lekre som BH-ene med A og B-cup. Men etter hvert har jeg slått meg til ro med at det er viktigere at BH-en sitter bra, enn at den ser rålekker ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til bryllupet mitt fant jeg en ganske fin en på Lindex (ella may serien). Jeg hadde 75DD, men mener bestemt at de går ned til 70.

Gjest Phair
Skrevet

Jeg har gitt opp kjedebutikkene sine bh'r.

Etter 2 barn og stor vektøkning har puppene min detti ned noen hakk, så selv om str er riktig, så detter de ned under i bh'n. :evil:

Skrevet

Etter 2 barn og stor vektøkning har puppene min detti ned noen hakk, så selv om str er riktig, så detter de ned under i bh'n. :evil:

Men da er ikke størrelsen riktig Phair... Gå på en skikkelig butikk og få en ny tilpassing :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Er du sikker på at du har rikitg størrelse?

Skrevet

Er du sikker på at du har rikitg størrelse?

To sjeler og samme tanke Poirot :ler:

Gjest Phair
Skrevet

Jada, har vært i skikkelige undertøysbutikken og bruker samme str der. Men passformen er nok litt annerledes gitt.

Skrevet
Jada' date=' har vært i skikkelige undertøysbutikken og bruker samme str der. Men passformen er nok litt annerledes gitt.[/quote']

OK - da er det igrunnen greit - du vet hva du må ha :wink:

Dyrere bh'er ER mye bedre da - går ikke an å sammenligne.

Skrevet

Tja. Dyr eller billig; for meg er det fasongen som teller. Den kan være like håpløse både for dyre og for billige bh-er. Så jeg må prøve, prøve og atter prøve. Var en gang en 80 B, og passet "alt". Nå er jeg 90 F, og sliter ganske bra.

70 D??? Da er du tynn rundt. Har du målt under? Jeg opplevde i mine 5 år i undertøysavdeling at det var veldig mange som kjøpte for små BH-er. Det er ofte slik at det er modellen som ikke passer, og da tror mange at det er feil størrelse. Så går de ned under og opp i skåla i stedet. (Men for all del, det er godt mulig at det er riktig. :wink: )

Det er viktig å måle under, prøve bh-en, og stramme/slakke troppene. (Mange justerer ikke disse når de prøver, og da kan jo bh-en bli helt "feil" på.)

Skrevet

Jeg har kjøpt noen OK i 70D på Lindex.

Ikke kjempelekre, men passer.

Kan hende de har noen fine også.

Skrevet

JEG BLIR SÅ IRRITERT!!!!!!

for jeg har nemmelig samme problem!!!!

JEG FATTER IKKE HVORFOR KJEDEBUTIKKENE IKKE KAN SELGE SØTT,LEKKERT,SEXY,STILIG OG PENT UNDERTØY TIL OSS SOM HAR STØRRE ENN 75B???????

SELV HAR JEG 75D, eller 80C, avhenger av hvilken butikk jeg er på, det er jo helt tullete??!!! Jeg lengter etter å finne bher som er like pen som de andre, og i MIN størrelse!!! SUKK....

Skrevet

I Oslo finner du en god del søtt og pent undertøy i store størrelser (selvsagt ikke like billig som på Lindex f.eks.), så det er ikke noe problem. Det er verre for de som bor i mindre byer.

Skrevet

Jeg synes faktisk jeg finner noen brukbare bh-er på Kapp Ahl. Ellers så jeg i en annen tråd noen som anbefalte undertøysbutikken La Lina i Oslo. Skal dit i sommer, så da skal jeg ta en tur innom.

Lykke til med bh-jakt og bryllup!

Skrevet

Jeg synes den på Steen & Strøm også har veldig mye fint i store størrelser.

Skrevet

Jeg synes prisen ofte er et problem... Jeg er student og uten jobb ved siden av (hadde, men det ble ikke noe mer av den). Jeg bruker vel stort sett 75DD.

Skrevet

Var innom en Marks & Spenser-butikk i dag. En med stooor undertoeysavdelig. De hadde masse BHer i diverse stoerrelser! Foerste gang jeg faktisk hadde lyst til aa shoppe undertoey! Bare synd jeg ikke hadde penger... :/

Skrevet
Var innom en Marks & Spenser-butikk i dag. En med stooor undertoeysavdelig. De hadde masse BHer i diverse stoerrelser! Foerste gang jeg faktisk hadde lyst til aa shoppe undertoey! Bare synd jeg ikke hadde penger... :/

Ja, Marks & Sparks har fint undertøy i store størrelser. Og Debenhams også (og de har mye i andre farger en hvitt/krem og svart, begynner å bli litt lei av det). Jeg hamstrer alltid BH'er når jeg er i England og koste meg de tre årene jeg bodde der, så flott å kunne finne pent undertøy i min størrelse. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...