AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hva tenker dere når kona til utro mann skriver følgende på veggen hans når han har bursdag? : " Gratulerer med dagen. Klem fra kona (med masse hjerter bak) Eller: "Gratulere til min kjære mann (med hjerter bak). Jeg tenker at hun har mindreverdighetskomplekser eller mistenker at han er venn med noen på FB, som han ikke burde vært venn med. (Han har skjult venneliste). Forøvrig kommenterer hun ALLTID på statusene hans med masse hjerter, om han er på reise med jobben og slikt. Anonymous poster hash: ff4e7...b92
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Noen er bare sånn, tenker ikke noe spess over det. Anonymous poster hash: 0d019...f21
Timza Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Hilsen sjalu elskerinne? Dette tenkte jeg også. ^^ 3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Eh, hvorfor skulle hun ikke få gjøre det? Hun er jo kona hans, dvs hans nærmeste. De to er jo et par. Anonymous poster hash: a1db9...d4e 7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Hilsen sjalu elskerinne? Å nei du. Jeg vil ikke ha ham. Men ser stadig tilsynelatende "lykkelige" FB statuser fra damer, hvis mann er utro (ja jeg vet om mange, og leser statusene deres på FB). Tror mange koner mistenker noe, og skal overkompensere på FB for å lure seg selv... Forøvrig er jeg ingen "hjerte-dame" selv på FB, synes de som legger ut hjerter i hytt og pine er overfladiske. Anonymous poster hash: ff4e7...b92
Hedda-78 Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Eller kanskje de ikke mistenker noe, og er glade i mannen sin og liker å vise det på en hyggelig måte. Du får det ut til å høres som om det er konene som er patetiske, selv om det jo egentlig er de utro mennene som er patetiske. 11
Gjest Heartbeat Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Her opplever jeg at mennene sender hjerter og kyss til kona på fb-veggen hennes mens de skriver skitne meldinger på innboksen til meg! 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Eller kanskje de ikke mistenker noe, og er glade i mannen sin og liker å vise det på en hyggelig måte. Du får det ut til å høres som om det er konene som er patetiske, selv om det jo egentlig er de utro mennene som er patetiske. Ja mennene er jo patetiske som er utro, men synes jammen også konene fremstår patetiske på FB når så mange vet at mennene deres er utro, og de later som alt bare er "lykke". De må jo mistenke noe...? Fremstår så krampeaktig... Om jeg hadde vært gift så hadde jeg ikke vært veldig opptatt av å vise omverdenen en haug med hjerter, jeg hadde nok heller kommentert på et humoristisk vis, slik at folk kunne få se at jeg er et "grepa" kvinnfolk, og ikke ei dame med mindreverdighetskomplekser/markeringsbehov. Det er så lett å lese mellom linjene på sosiale medier, og det inntrykket som skapes der husker man. Anonymous poster hash: ff4e7...b92
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 Her opplever jeg at mennene sender hjerter og kyss til kona på fb-veggen hennes mens de skriver skitne meldinger på innboksen til meg! Hvorfor innvolverer du deg med gifte menn lurer jeg på? Anonymous poster hash: 0d987...0d1 8
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor innvolverer du deg med gifte menn lurer jeg på? Anonymous poster hash: 0d987...0d1 Hun er litt over snittet glad i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: a1db9...d4e 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 Her opplever jeg at mennene sender hjerter og kyss til kona på fb-veggen hennes mens de skriver skitne meldinger på innboksen til meg! Altså de gifte mennene prøver seg på deg med skitne meldinger i innboksen din? Enda falskere enn de som bare har koner som sender hjerter og kyss... Anonymous poster hash: ff4e7...b92
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Hun er litt over snittet glad i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: a1db9...d4e Jeg vil egentlig ikke ha noen på en seriøs måte, ingen attraktive menn er til å stole på uansett, så bedre å forbli singel. Avviste nettopp en singel og passe attraktiv advokat, som mente jeg var gull blant gråstein, og ikke tok Nei for et Nei. Så liker egentlig ikke oppmerksomhet, spesielt ikke overdreven. I tillegg har de mest sannsynlig potensproblemer når de nærmer seg 50 år, og det er ikke noe for meg.;-) Anonymous poster hash: ff4e7...b92
Gjest Nightwich Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 Ja mennene er jo patetiske som er utro, men synes jammen også konene fremstår patetiske på FB når så mange vet at mennene deres er utro, og de later som alt bare er "lykke". De må jo mistenke noe...? Fremstår så krampeaktig... Om jeg hadde vært gift så hadde jeg ikke vært veldig opptatt av å vise omverdenen en haug med hjerter, jeg hadde nok heller kommentert på et humoristisk vis, slik at folk kunne få se at jeg er et "grepa" kvinnfolk, og ikke ei dame med mindreverdighetskomplekser/markeringsbehov. Det er så lett å lese mellom linjene på sosiale medier, og det inntrykket som skapes der husker man.Anonymous poster hash: ff4e7...b92 Jeg syns det er du som fremstår som den med et problem her. Du skal være forsiktig med å trekke konklusjoner og dømme andre som oppfører seg annerledes og tar andre valg enn deg. Du vet ingenting om hva som er sannheten innenfor veggene hos disse damene 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Her opplever jeg at mennene sender hjerter og kyss til kona på fb-veggen hennes mens de skriver skitne meldinger på innboksen til meg! Da ville jeg bedt dem se til helvete å kutte ut. Og tok de ikke beskjeden, så ville jeg tatt printscreen og sendt videre til konene deres. Anonymous poster hash: d0760...1bf 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #16 Skrevet 29. april 2014 Jeg syns det er du som fremstår som den med et problem her. Du skal være forsiktig med å trekke konklusjoner og dømme andre som oppfører seg annerledes og tar andre valg enn deg. Du vet ingenting om hva som er sannheten innenfor veggene hos disse damene Poenget er at vi er mange som vet at disse mennene er utro, som prater om disse "lykkebodene" på FB, og synes det er ganske tragisk...er jo alltid kona som er den siste som får vite, for ingen ønsker å fortelle henne. Anonymous poster hash: ff4e7...b92
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #17 Skrevet 29. april 2014 Poenget er at vi er mange som vet at disse mennene er utro, som prater om disse "lykkebodene" på FB, og synes det er ganske tragisk...er jo alltid kona som er den siste som får vite, for ingen ønsker å fortelle henne. Anonymous poster hash: ff4e7...b92 Hvorfor i all verden er det ingen som forteller kona da, om "alle" vet?? Anonymous poster hash: d0760...1bf 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor i all verden er det ingen som forteller kona da, om "alle" vet?? Anonymous poster hash: d0760...1bf Fordi ingen av de som vet er nære venninner, og ingen vil vel heller være en slik "lykkebringer". I tillegg er det ikke sikkert man blir trodd, og da er det jo ingen vits. Anonymous poster hash: ff4e7...b92
Marie90 Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Jeg forstår ikke situasjonen. Vet kona at han er utro eller ikke? Dersom hun vet det kan det hende at hun tilgir ham eller vil få forholdet til å fungere og oppforer seg som normalt. At hun tilgir og vil dekke over overfor andre er en annen mulighet. Hvis hun ikke vet oppforer hun seg bare som normalt. Noen er bare mer ekspressive på sosialt media enn andre. Jeg skriver aldri drossevis med hjerter til folk uansett, noen gjor det hele tiden.
Gjest Heartbeat Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor innvolverer du deg med gifte menn lurer jeg på? Anonymous poster hash: 0d987...0d1 Når har jeg involvert meg med gifte menn? Så det er min skyld at menn i forhold skriver til meg? Hun er litt over snittet glad i oppmerksomhet fra det motsatte kjønn. Anonymous poster hash: a1db9...d4e Takk for infoen, godt du vet det meste om meg Og å se at du skjuler deg bak anonymknappen. Altså de gifte mennene prøver seg på deg med skitne meldinger i innboksen din? Enda falskere enn de som bare har koner som sender hjerter og kyss... Anonymous poster hash: ff4e7...b92 Ja, nekter å tro at det kun er meg her som har fått meldinger fra gifte menn på fb Da ville jeg bedt dem se til helvete å kutte ut. Og tok de ikke beskjeden, så ville jeg tatt printscreen og sendt videre til konene deres. Anonymous poster hash: d0760...1bf Det får de beskjed om på en fin måte Sier også at jeg har kjæreste og ikke er interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå