Gå til innhold

Er det å love ei kvinne så mange barn hun vil ha, et pluss?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold som har vart ei stund og man har blitt godt kjent osv., vil det være et pluss å si at hun skal få så mange barn hun vil ha? Eller er det likegyldig? Tenkte det kunne være et pluss i forhold til å få et skikkelig fast forhold, med giftemål og slikt :)

Anonymous poster hash: 51b87...e5f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I et forhold som har vart ei stund og man har blitt godt kjent osv., vil det være et pluss å si at hun skal få så mange barn hun vil ha? Eller er det likegyldig? Tenkte det kunne være et pluss i forhold til å få et skikkelig fast forhold, med giftemål og slikt :)

Et slikt løfte er ingenting verdt, det er ikke noe man kan love. Som frivillig barnløs ville jeg derimot satt pris på et løfte om at det aldri blir barnemas :P

Anonymous poster hash: b899a...108

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Et slikt løfte er ingenting verdt, det er ikke noe man kan love. Som frivillig barnløs ville jeg derimot satt pris på et løfte om at det aldri blir barnemas :P

Anonymous poster hash: b899a...108

Nei, ikke vis det blir for vanskelig selvsagt, men det er jo med i beregningen :) Ja, kanskje lovnad om null barnemas hadde vert bedre :P

Skrevet

Haha, nei. Ikke alle kvinner som ønsker barn ;)

Skrevet

nei, det hadde virkelig ikke vært et pluss for meg... hadde en mann sagt noe sånt til meg hadde jeg sett rart på han "hva tror du jeg er? en rugemaskin"?

Skrevet (endret)

nei, det hadde virkelig ikke vært et pluss for meg... hadde en mann sagt noe sånt til meg hadde jeg sett rart på han "hva tror du jeg er? en rugemaskin"?

Og dette er et perfekt eksempel på kvinner som velger å tolke alt på den negative siden.

Denne klarer faktisk også å lage en mening fyren nødvendigvis ikke har og kaster den over på han.

Endret av Timza
Skrevet

Og dette er et perfekt eksempel på kvinner som velger å tolke alt på den negative siden.

Denne klarer faktisk også å lage en mening fyren nødvendigvis ikke har og kaster den over på han.

jeje whatever....

Skrevet

jeje whatever....

Lykke til!

Skrevet

Tja, jeg vil jo gjerne vite hva han ønsker. Ønsker han seg 2, 3, 4, eller fler..?

AnonymBruker
Skrevet

I et forhold som har vart ei stund og man har blitt godt kjent osv., vil det være et pluss å si at hun skal få så mange barn hun vil ha? Eller er det likegyldig? Tenkte det kunne være et pluss i forhold til å få et skikkelig fast forhold, med giftemål og slikt :)Anonymous poster hash: 51b87...e5f

Ikke bra. Altså, det du sier er "det er ok for meg å aldri få barn, det er ok for meg å få 2 og det er ok å få 12 barn. Bryr meg ikke."

Folk flest har en mening, ts. Kom med den. Enten den nå er slik eller sånn så er ikke oppegående kvinner ute etter en mann uten egen vilje og egne prioriteringer. Og når du tenker deg om så er sikkert minst en av alternativene over på nei-listen i livet ditt?

Anonymous poster hash: 19ec3...515

• Liker 1
Gjest Leo Nardo
Skrevet

Haha, nei. Ikke alle kvinner som ønsker barn ;)

Hvor er de?

:)

Skrevet

ditto

Trenger ikke det. Jeg ser på det meste med et lyst skue. Trenger ikke lage problemer der det ikke er noen.

Skrevet

Trenger ikke det. Jeg ser på det meste med et lyst skue. Trenger ikke lage problemer der det ikke er noen.

ok..interesant

Skrevet

ok..interesant

Flott at du syns det. :)

Skrevet

Flott at du syns det. :)

ironi er en fin bil

Gjest New_Girl
Skrevet

Syns det var en merkelig formulering. Hadde syns det var rart om det var jeg som skulle bestemme hva slags familie vi skulle ha. Er du virkelig totalt likegyldig til om du får fem barn eller ingen?

• Liker 1
Skrevet

ironi er en fin bil

Ja, min er rød.

Skrevet

Hvor er de?

:)

Her blant annet.

Gjest Leo Nardo
Skrevet

Her blant annet.

Men du har vært sammen med kjæresten din i 4 år, 3 måneder, 4 uker og 1 dag.

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...