Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og gamle mormor var vldig glad for å strekke litt på beina. For gikta gjør jo at de stivner helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I vårt lokale er det ikke lov å røyke etter den nye Røykeloven og vi legger heller ikke inn røykepauser.

Sambo røyker og det gjør begge svigerforeldrene mine og alle har sagt at det ikke er noe problem uten pause.

Og jeg synes det er frekt å gå fra bordet for å ta seg en røyk!

Skrevet
ISambo røyker og det gjør begge svigerforeldrene mine og alle har sagt at det ikke er noe problem uten pause.

Og jeg synes det er frekt å gå fra bordet for å ta seg en røyk!

:enig_animasjon:

Men at det blir lagt inn pauser er jeg gla´ for...fordi jeg trenger den som tissepause :oops:

Ellers vet jeg om både bestemødre og andre som stivner når de sitter lenge (for min mor hadde det vært valget mellom middag eller fest dersom hun skulle ha sittet 3 timer i et strekk!!)...så jeg tror det kan være veldig lurt å legge inn en pause - så bruker gjestene den til hva de måtte foretrekke...

Skrevet

Det er heller ikke lov å røyke i lokalet vi har leid. Heldigvis er det stor uteplass, og også et lite, åpent "lysthus" med benker hvor man kan røyke hvis noen har behov for det. Heldigvis er det flest ikke-røykere (kan bli kjipt hvis halve festen tilbringer kvelden utenfor for å røyke :-? )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...