Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har vært utro med eksen sin. Eg vet at de sender hverandre mye snap og har en del kontakt. Ka skal eg gjøre???

Anonymous poster hash: e14de...457
Videoannonse
Annonse
Gjest Idollet
Skrevet

Konfrontere han/henne med det. Si at du er bekymret for at han er utro eller noe lignende. Eller at du vet han er utro om du gjør det.

• Liker 2
Gjest snoopy_93
Skrevet

Konfronter og si at du ikke liker kontakten de har på grunn av utroskapen.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min har vært utro med eksen sin. Eg vet at de sender hverandre mye snap og har en del kontakt. Ka skal eg gjøre???

ikke mye du får gjort med det. du har to ting du kan gjøre, gå eller bli

Anonymous poster hash: 14b24...975

Skrevet

Kom deg ut av forholdet før du blir helt knekt.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som meg for 6 mnd siden..

Jeg kalte henne hore og dritt kjerring hun burde skamme seg, så gråt hun i 2 dager.. Så fikk jeg henne til og slette han fra alle sosialemedier, og i dag har jeg tilgang til alt, hun har ikke privatliv.. Det går bedre med oss nå..

Anonymous poster hash: f5e2f...d83

Skrevet

Virkelig, går det bedre? Du har ikke tillit til henne, og hun har ikke privatliv. Jeg skjønner hvorfor det er slik, men trodde ikke at man kunne ha det bra i ett forhold under de omstendighetene. Men bra at det fungerer for dere.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor ofte puler dere?

Anonymous poster hash: 9839c...dca
AnonymBruker
Skrevet

Hallo, du gjør det slutt selvsagt!!!! Kom deg videre og finn en som fortjener deg. Han har vært utro, og i tillegg har han null respekt for deg. Det er bare å komme seg bort.

Anonymous poster hash: 49460...e9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...