Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hei. Nå spør jeg i hovedsak menn siden dere vet best hvordan en mann virker. Jeg er litt interessert i en fyr. For noen mnd siden traff jeg en kompis av noen jeg kjenner ute på byen (og vi snakka og hadde det kjekt og blabl). Saken er at akkurat da deita jeg en annen. Det er slutt nå. Uansett denne gutten jeg traff. Han prøvde å bli med meg hjem men så sa jeg at det ikke passa så godt siden jeg skulle på jobb dagen etter (det stemte jo). Og så virka jeg noe avvisende da for følte inke jeg kunne holde på med han når jeg deita en annen akkurat da. (Det vet ikke han). Ifølge venninner hadde han uttrykt skuffelse over at jeg virka uinteressert. Jeg har prøvd å vise med hinting at jeg er interessert ved å legge hsn til på fb og prøve å snakke sånn casual. Men føler ikke han er så interessert i å prate. Så nå tenkte jeg at jeg skulle manne meg opp til å ta initiativ sånn ordentlig men er redd for avvisning eller å skremme han bort. Har invitert han på fest men da kunne han ikke (bombe). What to do? Beklager at innlegget ble totalt rotete.
Gjest Ninab Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 (endret) Hva med: "Hei, kunne du tenke deg å ta en kaffekopp en dag?" på en sms eller fb-chat? det verste som skjer er at han sier nei... og da vet du jo hvor landet ligger. Endret 29. april 2014 av Ninab
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Hva med: "Hei, kunne du tenke deg å ta en kaffekopp en dag?" på en sms eller fb-chat?Ja jeg burde jo gjøre det.. men tenk om han sier nei.. eller ennå verre. Ikke svarer..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Han prøvde å bli meg deg hjem. Da virker det som han er ute etter sex. Synes ikke du skal anstrenge deg for å få hans oppmerksomhet, når det er han som virker useriøs. Dropp han. Hvis du ikke er ute etter uforpliktende sex da. Anonymous poster hash: 0d515...2a4 2
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Han prøvde å bli meg deg hjem. Da virker det som han er ute etter sex. Synes ikke du skal anstrenge deg for å få hans oppmerksomhet, når det er han som virker useriøs. Dropp han. Hvis du ikke er ute etter uforpliktende sex da. Anonymous poster hash: 0d515...2a4 eller er litt feil å si at han prøvde det. venninna mi var i taxien sammen med oss og hinta litt. Hun sa. Skal dere av her eller? For å på en måte pushe oss til å gå av på samme sted.. Og han virka som han hadde lyst, men han forsøkte ikke å mase om det liksom
Timza Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Drit i hintinga. Han har prøvd seg på deg tidligere, så sjansen for at du blir avvist er jo liten såfremt han ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Si det rett ut, hva som var årsaken til at du var avvisende sist, samt hvordan ståa er nå. 2
Dricka Skrevet 29. april 2014 #7 Skrevet 29. april 2014 Kan du ikke foreslå å treffes ute på byen/fylla da? Si at det var hyggelig sist og virka som en fin fyr å feste med 1
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 (endret) Kan du ikke foreslå å treffes ute på byen/fylla da? Si at det var hyggelig sist og virka som en fin fyr å feste med ja. kan jo det hvis han skal ut. men det er så typisk at folk liksom sier ja det kan vi men så blir det aldri noe av Endret 29. april 2014 av BettyBoop
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #9 Skrevet 29. april 2014 Drit i hintinga. Han har prøvd seg på deg tidligere, så sjansen for at du blir avvist er jo liten såfremt han ikke har møtt noen andre i mellomtiden. Si det rett ut, hva som var årsaken til at du var avvisende sist, samt hvordan ståa er nå. ja jeg har lyst å si det rett ut, men hvordan?
Timza Skrevet 29. april 2014 #10 Skrevet 29. april 2014 ja jeg har lyst å si det rett ut, men hvordan? Hvordan? Man sier det da bare rett ut. Enten face to face, eller over melding, eller facebook. Start med et hei.
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #11 Skrevet 29. april 2014 Hvordan? Man sier det da bare rett ut. Enten face to face, eller over melding, eller facebook. Start med et hei. det er formuleringa jeg sliter med. Vil ikke sende sånn lang jentete melding som menn ikke gidder å lese eller øres alt for desperat ut. 1
Dricka Skrevet 29. april 2014 #12 Skrevet 29. april 2014 ja. kan jo det hvis han skal ut. men det er så typisk at folk liksom sier ja det kan vi men så blir det aldri noe av Kjenner til den, ofte min skyld. Men du kan jo spørre om han skal ut, sånn at dere kanskje treffes igjen ute. Dere trenger jo ikke avtale å møtes
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #13 Skrevet 29. april 2014 Kjenner til den, ofte min skyld. Men du kan jo spørre om han skal ut, sånn at dere kanskje treffes igjen ute. Dere trenger jo ikke avtale å møtes det er sant
Timza Skrevet 29. april 2014 #14 Skrevet 29. april 2014 det er formuleringa jeg sliter med. Vil ikke sende sånn lang jentete melding som menn ikke gidder å lese eller øres alt for desperat ut. Hehe, bra! Gjør det kort og lekent. Eksempel: Nå som jeg er fri og freidig fra han jeg datet når jeg møtte deg sist, så har du dukket opp i hodet mitt igjen og jeg lurer på om du er interessert i å sjarmere meg på en date? *blunkesmiley*
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #15 Skrevet 29. april 2014 Er dette helt teit å skrive? Hei. Vet det er veldig lenge siden nå, og jeg syns det var veldig kjekt å treffe deg og jeg syns du virket som en skikkelig kul og kjekk fyr. Og selv om det ikke virka sånn så var jeg interessert i deg. E det fortsatt. Har prøvd å hinte men det er jeg ekstremt dårlig på tydeligvis.. Men hvis du ikke har noe imot det så hadde det vært koselig å bli mer kjent og kanskje treffes flere ganger.
Timza Skrevet 29. april 2014 #18 Skrevet 29. april 2014 Er dette helt teit å skrive? Hei. Vet det er veldig lenge siden nå, og jeg syns det var veldig kjekt å treffe deg og jeg syns du virket som en skikkelig kul og kjekk fyr. Og selv om det ikke virka sånn så var jeg interessert i deg. E det fortsatt. Har prøvd å hinte men det er jeg ekstremt dårlig på tydeligvis.. Men hvis du ikke har noe imot det så hadde det vært koselig å bli mer kjent og kanskje treffes flere ganger. Jeg syns du kommer frem som litt usikker på den meldingen. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 29. april 2014 #19 Skrevet 29. april 2014 Jeg syns du kommer frem som litt usikker på den meldingen. ja du sier noe der...
Timza Skrevet 29. april 2014 #20 Skrevet 29. april 2014 ja du sier noe der... Bare oppklar kort og presist hvorfor du var nølende sist gang, og si at du er interessert nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå