Gå til innhold

Makroner i Norge?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Norge så elendige på makroner? Den lille kaken som er så hinnsides populær, også selges den omtrent kun i hovedstaden og rundt?

Finnes de hos deg, og enda viktigere, er de gode da?

Anonymous poster hash: 603ff...c59
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er Norge så elendige på makroner? Den lille kaken som er så hinnsides populær, også selges den omtrent kun i hovedstaden og rundt?

Finnes de hos deg, og enda viktigere, er de gode da?

Anonymous poster hash: 603ff...c59

Jeg bor i en bitteliten kommune med ca 2000 innbyggere, og nabokommunen har kanskje 3000(?) og her har vi nylagde, utrolig gode makroner på "gatekjøkkenet" og konditoriet/bakeriet(en mellomting)

Anonymous poster hash: 8c506...2a7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bor i en bitteliten kommune med ca 2000 innbyggere, og nabokommunen har kanskje 3000(?) og her har vi nylagde, utrolig gode makroner på "gatekjøkkenet" og konditoriet/bakeriet(en mellomting)

OG jeg bor 6 timer unna hovedstaden, og 1 time unna nærmeste by, så... med andre ord ganske langt utpå landet

AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke så vanskelig å lage hjemme heller. Makroner er helt ekstremt dyre for hva de faktisk er.

Anonymous poster hash: ca411...94e
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da ikke så vanskelig å lage hjemme heller. Makroner er helt ekstremt dyre for hva de faktisk er.

Anonymous poster hash: ca411...94e

Enig. Vi har god tilgang på makroner her synes jeg, men de jeg lager selv er mye bedre ;) Og 10 kroner pr stk? Eller noen ganger 15?

Anonymous poster hash: b438d...0ca

Gjest auroravictoria
Skrevet

Enig. Vi har god tilgang på makroner her synes jeg, men de jeg lager selv er mye bedre ;) Og 10 kroner pr stk? Eller noen ganger 15?

Anonymous poster hash: b438d...0ca

Jeg betaler 20 kr stk, og synes det er verdt det. Vet ikke av NOEN som greier å lage gode franske makroner foruten dyktige konditor-bakere og franskmenn. Det er en kunst å få til makroner, og de som sier de lager gode, har jeg vanskelig for å tro på. Kanskje 1 av 5 greier det, men det er en grunn til at det sies at makroner er verdens mest krevende lille kake å lage.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...