AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor er Norge så elendige på makroner? Den lille kaken som er så hinnsides populær, også selges den omtrent kun i hovedstaden og rundt? Finnes de hos deg, og enda viktigere, er de gode da? Anonymous poster hash: 603ff...c59
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Hvorfor er Norge så elendige på makroner? Den lille kaken som er så hinnsides populær, også selges den omtrent kun i hovedstaden og rundt? Finnes de hos deg, og enda viktigere, er de gode da? Anonymous poster hash: 603ff...c59 Jeg bor i en bitteliten kommune med ca 2000 innbyggere, og nabokommunen har kanskje 3000(?) og her har vi nylagde, utrolig gode makroner på "gatekjøkkenet" og konditoriet/bakeriet(en mellomting) Anonymous poster hash: 8c506...2a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Jeg bor i en bitteliten kommune med ca 2000 innbyggere, og nabokommunen har kanskje 3000(?) og her har vi nylagde, utrolig gode makroner på "gatekjøkkenet" og konditoriet/bakeriet(en mellomting) Anonymous poster hash: 8c506...2a7 OG jeg bor 6 timer unna hovedstaden, og 1 time unna nærmeste by, så... med andre ord ganske langt utpå landet Anonymous poster hash: 8c506...2a7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Det er da ikke så vanskelig å lage hjemme heller. Makroner er helt ekstremt dyre for hva de faktisk er. Anonymous poster hash: ca411...94e 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 Det er da ikke så vanskelig å lage hjemme heller. Makroner er helt ekstremt dyre for hva de faktisk er. Anonymous poster hash: ca411...94e Enig. Vi har god tilgang på makroner her synes jeg, men de jeg lager selv er mye bedre Og 10 kroner pr stk? Eller noen ganger 15? Anonymous poster hash: b438d...0ca
Gjest auroravictoria Skrevet 1. mai 2014 #6 Skrevet 1. mai 2014 Enig. Vi har god tilgang på makroner her synes jeg, men de jeg lager selv er mye bedre Og 10 kroner pr stk? Eller noen ganger 15?Anonymous poster hash: b438d...0ca Jeg betaler 20 kr stk, og synes det er verdt det. Vet ikke av NOEN som greier å lage gode franske makroner foruten dyktige konditor-bakere og franskmenn. Det er en kunst å få til makroner, og de som sier de lager gode, har jeg vanskelig for å tro på. Kanskje 1 av 5 greier det, men det er en grunn til at det sies at makroner er verdens mest krevende lille kake å lage.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå