AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Blitt min venn. Vi bor sammen, deler seng. Men det er det som er. Ikke får jeg et kyss, en klem gis når vi legger oss. Jeg sier at jeg er glad i ham. Han svarer ikke. Vi lever mer som hybelvenner enn ektepar. Vi har vært gift i 4 år. Ingen spesielle ting son gjør det sånn. Bare blitt sånn. Hva kan jeg gjøre for å snu dette?Anonymous poster hash: f2f92...1fe
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 BJ en morgen og to i uken gjør underverker. Anonymous poster hash: 5ae9b...00b
Berit Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Har du spurt han hvorfor han ikke svarer eller sier andre ganger at han er glad i deg? Har det foregått sånn lenge? Er han lei seg på noe du har gjort? Har dere snakket om det? 2
heihei123 Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Kanskje dere bør sette mer tid til romantikk? Dra ut å spise, ta en reise, dra på spa, overrask hverandre ++ Kan være greit å bryte med mønsteret dere har havnet i. Har du snakket med mannen din om dette? 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #5 Skrevet 30. april 2014 BJ en morgen og to i uken gjør underverker. Anonymous poster hash: 5ae9b...00b Takk for svar, men dette er noe vi ikke gjør. kall meg kjedelig men pga bakgrunnen min og oppleveser i barndommen er det et ikke område for meg -TS Anonymous poster hash: f2f92...1fe
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #6 Skrevet 30. april 2014 Takk for svar, men dette er noe vi ikke gjør. kall meg kjedelig men pga bakgrunnen min og oppleveser i barndommen er det et ikke område for meg -TS Anonymous poster hash: f2f92...1fe Beklager men... kanskje her du har svaret ditt? Det er forståelig og trist, om du har vode opplevelser med slike type ting, men han er en mann.. Mest sannsynlig er han "lei" / han mangler seksuell tilfredstillelse... Anonymous poster hash: 9c58e...9ea 1
Gjest Skrevet 30. april 2014 #7 Skrevet 30. april 2014 Er jo sånne perioder i alle ekteskap. Det går litt i bølger, men man må ikke gi opp for det. Plutselig så er alt bra igjen også. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2014 #8 Skrevet 30. april 2014 Par-terapi? Anonymous poster hash: 02b8c...a19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå