Gå til innhold

Er du og partneren din "sjelevenner"?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv vil jeg ikke kalle mannen og jeg sjelevenner akkurat. Det er mye i hverandres personligheter som er vanskelig for den andre å forstå tror jeg, og vi er ganske ulike i mye av tankegangen. Vi snakker ikke veldig ofte om nære ting, jeg snakker nok mye mer med et par gode venninner enn med ham.

Tror kjemien mellom oss består mest i en slags sterk tiltrekning, ikke at vi er sjelevenner. Han gjør noe med meg som ingen annen mann klarer, selv etter mange år sammen.

Selv etter å ha vært fra hverandre en stund pga en utroskapshistorie fra hans side var det umulig å gi slipp på ekteskapet vårt, nettopp på grunn av den sterke tiltrekningen som ikke tok slutt..

Hvordan er det med dere, er dere "sjelevenner"?

Anonymous poster hash: d47de...10c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke helt på "sjelevenner", men jeg tror jeg har funnet mannen i mitt liv :-) Det virker som en sjelevenn skal være helt perfekt i forhold til dine interesser osv. Jeg og min kjære er veldig ulike, men det gjør forholdet vårt spennende og bra. Sterk tiltrekning er jeg også enig i!

Skrevet

Hva legger du i å være en sjelevenn?

Skrevet

jepp :)

Gjest lurven
Skrevet

jeg tror ikke på sjelevenner,men noen har man mer til felles med og er mer på nett med enn andre.

Skrevet

Jeg ser på han som en av mine beste venner, rett og slett fordi vi deler så mye utover det å være kjærester. Så ja, han kan kanskje kalles det. Kommer litt an på hva man legger i ordet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg håper jeg finner min engang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...