AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Sliter veldig med magesmerter i denne sykdommen. Hver eneste dag diare, får i meg lite mat. Hva kan jeg egentlig spise? Reagerer mest pånmat under bjørk og gresspollen. Og helårs allergi mot egg, løk og krydder.Anonymous poster hash: 99260...5a4
Spaghetti Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Finn ut hva du reagerer på og slutt å spis det, hvis det er så plagsomt? Jeg får også allergiske reaksjoner ved å spise noen ting i ny og ne. Jeg reagerer dog ikke nok til at jeg bryr meg noe særlig.. 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Alle vet hvordan det er å ha diare. Tenk å ha det flere ganger om dagen, hver dag. Og hittil uansett hva jef spiser. Får leve på yoghurt med blåbær i morgen, vet ennå ikke om jeg reagerer på det. Det svir og nå har jeg så vondt at jeg nesten ikke klarer å sitte. Så beklager meg om jeg sliter mer enn deg.Anonymous poster hash: 99260...5a4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #4 Skrevet 29. april 2014 Alle vet hvordan det er å ha diare. Tenk å ha det flere ganger om dagen, hver dag. Og hittil uansett hva jef spiser. Får leve på yoghurt med blåbær i morgen, vet ennå ikke om jeg reagerer på det. Det svir og nå har jeg så vondt at jeg nesten ikke klarer å sitte. Så beklager meg om jeg sliter mer enn deg.Anonymous poster hash: 99260...5a4 Gå til legen! Anonymous poster hash: 6394a...9e7 3
venus_ Skrevet 29. april 2014 #5 Skrevet 29. april 2014 Er det vanlig at kryssallergier med pollen gir diare da? Du kan jo begynne med å kutte ut alt som står i tabellen på denne siden http://www.naaf.no/no/allergi/Pollenallergi/Faktaark_kryssreaksjoner_revidert_21_juni_2006/ 1
Grønt blad Skrevet 29. april 2014 #6 Skrevet 29. april 2014 Gå til legen. Han/hun kan hjelpe deg og veilede deg til riktig informasjon. For alt vi vet kan du ha en annen sykdom som gir deg diare. Vi kan ikke drive diagnostisering over et offentlig nettforum. Du kan også utforske og se hva du reagerer på, og hva som går bra. Da kutter du ut det du reagerer på, og spiser/drikker det du ikke reagerer på. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #8 Skrevet 29. april 2014 Enkel mat jeg kan spise på jobb da? Gå til legen, som henviser deg videre til en ernæringsfysiolog. Lykke til Anonymous poster hash: 68c22...1b4 1
Fashionistaen Skrevet 30. april 2014 #11 Skrevet 30. april 2014 Høre mer ut som cøliaki eller laktoseintoleranse evt. kombinert med en irritabel tarm. Har allergi mot gress- og bjørkepollen, men får bare utslett og hoven tunge.da av enkelte nøtter, sitrusfrukter og epleskall. 1
5miil Skrevet 1. mai 2014 #12 Skrevet 1. mai 2014 Det stemmer ikke, første legen min sa at det kan gi slike utslag som jeg har. Hvorfor ellers reagerer jeg ikke resten av året? Gir jo ingen mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå