Gå til innhold

Har egentlig nettdating funket for noen?

Anbefalte innlegg

Gjest Idollet
Skrevet (endret)

Jeg har lest en del plasser at det er en del useriøse som sender meldinger i hytt og gevær på nettdatingssider til mange kvinner, og kanskje til mange menn? Og håper på å få napp hos noen. Dermed forsvinner meldingene i mengden slik at det bare blir for vanskelig å finne noen man kunne vert interessert i og i vertfall få svar.

Har egentlig nettdating funket for noen?

Endret av Idollet
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For meg.

Anonymous poster hash: 02c7b...b5a
Skrevet

Meg også:D

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Funker for meg, de useriøse siler man kjapt vekk.

Skrevet

Funka for meg. Var ganske klar i min profiltekst om at jeg ikke var interessert i sleske mannfolk som starter en samtale med "pule?" så det ble faktisk ikke så mange useriøse henvendelser.

Møtte mannen min på nettdating :)

Hvis man føler at man har god kjemi og vil ta det videre for å bli bedre kjent så er det lurt å møtes kjapt slik at man ikke blir forelsket i en fantasi :)

AnonymBruker
Skrevet

Det funket for meg også! <3

Anonymous poster hash: 9dae0...0c5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere par som det har funket for. Inkludert meg og typen. :)

Jeg tror at litt av cluet er å møte de man føler at man får en viss kjemi med heller før enn senere, slik at man får testet kjemien innen rimelig tid og faktisk forsikre seg om at vedkommende også er interessert i det samme som deg.

Jeg pratet med mange som virket hyggelig og gav et godt inntrykk via melding, men mange av de nølte da jeg spurte om møte, sannsynligvis fordi de drev og pratet med så mange. Noen ville kun møtes i forbindelse med fylla, men de to jeg faktisk møtte, på dagtid over kaffe, var veldig hyggelige fyrer. Han ene passet ikke kjemien helt med IRL, mens nr 2 ble min forlovede.

Anonymous poster hash: 5a9a3...276
AnonymBruker
Skrevet

Funket for meg! Møttes på nett og fortsatt sammen etter 4 år.
Snakket med mange useriøse og fikk mange useriøse meldinger som bare ble slettet med en gang, og blokkert. Så da var det enkelt å sile ut de, og finne de som virkelig var verdt å snakke med:)

Anonymous poster hash: 86071...6a3
Gjest lurven
Skrevet

har funket for meg før, har til og med truffet noen fine damer her på kvinneguiden :biggrin:, men det er lenge siden altså.

Skrevet

Funket veldig godt for meg. Vi er sammen på 3 året nå! Og samboere! :) <3

Skrevet

Funket for meg også :) På fjerde året nå.

Gjest Nightwich
Skrevet

Jeg fant min store kjærlighet sånn :)

Skrevet

Ja, for meg har det fungert fint. Det er slik jeg traff kjæresten min (snart samboer). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Funket for meg også :) Møtte hverandre etter 3 år.

Anonymous poster hash: b9eaf...fa9
AnonymBruker
Skrevet

Æsj nei, bare fullt av freaks der. Og sex-kåte griser.

Anonymous poster hash: dd466...98a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...