Gå til innhold

Trenger tips til svart, trang bukse!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en svart bukse. Den må være skikkelig svart, ikke sånn slitt-utseende.

Den må være slim i fasongen og helt smal i bena. Litt stretch. Jeg skal bruke den til hverdags, men den må være pen så jeg kan bruke den på jobb.

Gjerne høy i livet!

Noen tips??

Anonymous poster hash: 5ad78...964

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Carlings har perfekte svarte, både høye og lave, til 399 ,-

Slim, med stretch. :danse:

Skrevet

Hei!

Jeg leter etter en svart bukse. Den må være skikkelig svart, ikke sånn slitt-utseende.

Den må være slim i fasongen og helt smal i bena. Litt stretch. Jeg skal bruke den til hverdags, men den må være pen så jeg kan bruke den på jobb.

Gjerne høy i livet!

Noen tips??

Abbey fra Cubus er supre! Tynne i stoffet, masse stretch, helt sorte :)

• Liker 1
Skrevet

Abbey fra Cubus er supre! Tynne i stoffet, masse stretch, helt sorte :)

Jepp, Abbey er fantastiske!

Skrevet

Dr.Denim fra Carlings. Vask den med innsiden ut, ellers blir den fort grå.

Skrevet

Molly fra Gina T. Den er en ganske tynn type men den er kjempedeilig og ser smashing ut på :)

Skrevet

Superflex fra bikbok <3 Ellers Dr.Denim fra Carlings.

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker ikke noe annet enn Diesel bukser. Har hatt min svarte, trange bukse i snart 2 år nå og den er fortsatt like fin! Fargen har holdt seg og den er fortsatt like trang. Litt trangere kanskje med tanke på at jeg har lagt på meg 8 kg :fnise: Men de anbefaler jeg selv om prisen er ganske høy så er det verdt det.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde tenkt å anbefale floyd og abbey, men ser de allerede er nevnt.

Floydbuksa mi er så myk i stoffet at det kjennes ut som å gå med joggebukse. Kjempedeilig.

AnonymBruker
Skrevet

Lisa fra Gina Tricot. Helt trang hele veien, helt svart, litt høy i livet, billig (299) og strammer opp kroppen. Ser mange skryter av myke bukser, men for min stump trengs det litt oppstrammingeffekt i buksa :fnise:

Anonymous poster hash: 36234...625
Skrevet

Anbefaler Dr.Denim jeg også! Supergod å gå med og den er virkelig svart i fargen. Plenty er høy i livet.

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Gina Tricot.. dårlig kvalitet, kjøpte en svart bukse der for noen mnd siden og måtte kaste den etter 1 vask da den hadde totalt mistet passformen.

Hvor kan jeg kjøpe Floyd? Det var en fin modell!

Anonymous poster hash: 273ea...de4
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler ikke Gina Tricot.. dårlig kvalitet, kjøpte en svart bukse der for noen mnd siden og måtte kaste den etter 1 vask da den hadde totalt mistet passformen.

Hvor kan jeg kjøpe Floyd? Det var en fin modell!

Anonymous poster hash: 273ea...de4

Dette lurer jeg også på :)

Anonymous poster hash: b7485...67a

AnonymBruker
Skrevet

Wow mange fine bukser her, trenger en selv. Men ikke tale om at jeg bruker 400-500 kr på en bukse :P hvordan kan folk si at det er BILLIG??

Anonymous poster hash: e0d7b...5c4

Skrevet

Wow mange fine bukser her, trenger en selv. Men ikke tale om at jeg bruker 400-500 kr på en bukse :P hvordan kan folk si at det er BILLIG??

Anonymous poster hash: e0d7b...5c4

For gode jeans pleier å koste 1000-2000 kr... Alt under det er billig for en bukse.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kjøper bukser på vero moda, 2 for 399 er det vel? Høye i livet, relativt slim modell (men ikke helt tettsittende på leggene/anklene). Glidelås og lommer bak, jukselommer foran. Kommer i flere farger.

Skrevet

Hei!

Gjerne høy i livet!

Noen tips??

Skinzee fra Diesel?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...