Fortunatus Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hei! Jeg skal gifte meg i sommer i et ganske uformelt bryllup på hjemstedet til mamma, en vakker plass i lofoten. Mamma er veldig engasjert og har kommet med mange gode ideer og skal bake kaker, rundstykker og you name it. Hun har jo en helt sentral rolle i bryllupet og vi har kommet tett sammen i denne prosessen. Men nå har hun engasjert meg til å hjelpe henne med å velge hennes kjole til bryllupet og smaken vår krasjer fullstendig. Nå bryr jeg meg i utgangspunktet ikke hvordan kjolen ser ut,men samtidig vil jeg jo vise frem min vakre mamma. Hun har kommet med noen konkrete forslag, men verken farge, mønster eller stoffvalg synes jeg er noe fint. Jeg har kommet tilbake med forslag jeg liker, men da syns hun de blir for "fine" og modellene på nett ser for tynne ut. Og hun tror at selv xl blir for lite, selv om dama bruker 42/44. Noen som har noen ideer? Jeg vurdere å invitere henne en tur til oslo for å se på kjoler sammen. Jeg må presisere at jeg ikke har sagt noe negativt om kjolene hun har sendt over og i utgangspunktet skal hun jo få gå i det hun vil, men nå har hun jo spurt meg...
HoppsyDaisy Skrevet 30. april 2014 #2 Skrevet 30. april 2014 Det høres jo veldig koselig ut med en shoppingdag i Oslo. Så kan dere kose dere med en god lunsj også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå