Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barberer med hårene, og litt på skrå. Mesteparten av hårene er bort, men det står igjen noen stubber. Har barbert i 3 dager nå, men de samme hårene vil ikke gi seg!

Hjelp?

Anonymous poster hash: ff6e5...7c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La dem være. Ellers risikerer du at du får ingrodde hår der disse "stubbene er.

Hvis du syns det er helt grusomt, kan du forsøke å spre et tykt lag med fuktighetskrem der stubbene er, før du stryker lett mot hårene EN gang.

Etterpå vasker du med deg underlivssåpe og skyller godt.

Lykke til :)

AnonymBruker
Skrevet

La dem være. Ellers risikerer du at du får ingrodde hår der disse "stubbene er.

Hvis du syns det er helt grusomt, kan du forsøke å spre et tykt lag med fuktighetskrem der stubbene er, før du stryker lett mot hårene EN gang.

Etterpå vasker du med deg underlivssåpe og skyller godt.

Lykke til :)

Takk. :)

Anonymous poster hash: ff6e5...7c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg barberer mot hårene. Etter barbering smører jeg på desinfiserende middel med alkohol (ja, det svir) og deretter babyolje. De neste dagene skrubber jeg lett med en mild skrubb for å unngå inngrodde hår. Etter at jeg begynte med dette, får jeg ikke røde nupper og har bare hatt ett inngrodd hår én gang :)

Anonymous poster hash: 147d9...b08

AnonymBruker
Skrevet

jeg bruker asan mild shower & shave og barberer mot hårene. blir helt glatt og har ikke opplevd inngrodde hår

Anonymous poster hash: bfc4c...73f
AnonymBruker
Skrevet

For guds skyld, hold deg unna Natusan baby olje. Ren mineral olje som huden absolutt ikke har godt av. Ellers ville jeg desinfisert etter barbering og brukt god shaving krem. Pass på at du har en god barberhøvel. Bruk gode fuktighetskremer

Anonymous poster hash: 6e9a1...7a4
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Dr. Greve intimvask som barbergel, også barberer jeg forsiktig mot hårene. jeg barberer aldri mer enn én gang i uken, for da blir det nuppete og svir.

Anonymous poster hash: b7b8e...75b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...