AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #1 Skrevet 29. april 2014 Hei alle, er ny her på formuet. Jeg er en mann fra nord som er i Oslo/Akershus store deler av mnd pga jobb. Er litt lange kvelder av og til siden man ikke kjenner så mye folk her og slikt. Hvor er det best muligheter for å finne en old fashion type dame? Med det mener jeg en dame som er seriøs og som er klar for et seriøst forhold og som har litt moral i livet som troskap og ærlighet. Er 35 år om alder har noe og si:)Anonymous poster hash: a5cc9...948
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #2 Skrevet 29. april 2014 Hei alle, er ny her på formuet. Jeg er en mann fra nord som er i Oslo/Akershus store deler av mnd pga jobb. Er litt lange kvelder av og til siden man ikke kjenner så mye folk her og slikt. Hvor er det best muligheter for å finne en old fashion type dame? Med det mener jeg en dame som er seriøs og som er klar for et seriøst forhold og som har litt moral i livet som troskap og ærlighet. Er 35 år om alder har noe og si:)Anonymous poster hash: a5cc9...948 Litt feil overskrift synes jeg.. Anonymous poster hash: 2e990...372
AnonymBruker Skrevet 29. april 2014 #3 Skrevet 29. april 2014 Ja det var en merkelig overskrift. Foreslår at du lager deg en profil på sukker.no eller et annet datingnettsted. I teksten om deg selv kan du jo spesifisere akkurat hva du er ute etter (og hva du ikke er ute etter). (hvis nettdating er noe for deg da) Anonymous poster hash: cbfae...548
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå